Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Vierailija
14.09.2026 |

Löytyi vain vanhoja ketjuja tästä aiheesta. Mitä tänä päivänä ostaisitte joulumyyjäisistä? Onko edelleen vain syötävät ja neuleet suosituimpia vai onko tullut jotain uutta mitä voisit ostaa?

Kommentit (857)

Vierailija
801/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ostaa mitään. 

Vierailija
802/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kaunista ja ihanaa, mitä minulla ei ole, mutta ei saa viedä liikaa tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipalle ämpäri lahjojen kuljettamiseen ja metrilakua lapsille. Tulee paras joulu ikinä.

Vierailija
804/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikenlaista. :)

Vierailija
805/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain olisi kaupan päälliseksi ämpäri, jonottaisin hulluna ja ostaisin jotain vain saadakseni ämpärin.

Vierailija
806/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joulupöytään jotain, mitä en itse viitsi tehdä.

Kuivakakkuja, piirakoita, leipää, pikkuleipiä...

Vierailija
807/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhalko olisi ihana, mutta varmaan tosi kallis. Onhan se työläs tehdä ja tietysti tarvikkeetkin maksaa vaikka kuinka paljon. Taidan kuitenkin tehdä sellaisen itse. Koruja ostaisin melko varmasti, siis itse tehtyjä helmirannekoruja ja korviksia. Ja niitä joulukoristeita. 

Vierailija
808/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisen pöytäristin.

Vierailija
809/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluhalko olisi ihana, mutta varmaan tosi kallis. Onhan se työläs tehdä ja tietysti tarvikkeetkin maksaa vaikka kuinka paljon. Taidan kuitenkin tehdä sellaisen itse. Koruja ostaisin melko varmasti, siis itse tehtyjä helmirannekoruja ja korviksia. Ja niitä joulukoristeita. 

Nythän on ollut pitkään muotia laittaa monta rannekorua samaan ranteeseen.

Vierailija
810/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juttelee joulumyyjäisistä syyskuussa? Joku über provoilija varmaan. Hitto mitä joulun ulosmittaamista, huhhuh. No, nykyään kaikki on vähän pimeää, joten menköön samaan sontaläjään tämäkin.

Vierailija
811/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka juttelee joulumyyjäisistä syyskuussa? Joku über provoilija varmaan. Hitto mitä joulun ulosmittaamista, huhhuh. No, nykyään kaikki on vähän pimeää, joten menköön samaan sontaläjään tämäkin.

Edelleen ne myyjät, jotka niitä tuotteita tekee. Että ehtii tehdä!!!

Vierailija
812/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja puolukkamehua

Vierailija
813/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia

Vierailija
814/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muistakaa ettei katajaa saa mennä repimään mistään. Se on rauhoitettu.

Minulla on omassa pihassa omalla tontilla katsojia.  Ihan varmaan saan ottaa niistä oksia ja vaikka sahata pois koko katajat.  Ei tule yksikään nyökkä mitään sanomaan.

Vierailija
815/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojia. Hoh hoh tätä autocorrectia.  Siis KATAJIA.

Vierailija
816/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pienituloisten, että en pysty ostamaan mitään. Mutta jos olisi mahdollisuus, niin ostaisin mielelläni havukranssin tai nätin tuoksukynttilän.

Vierailija
817/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä joka kylässä , netissä ainakin näkyy ja paikallislehdissä

Vierailija
818/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut.

Vierailija
819/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mielelläni villasukkia ja muita neuletuotteita, jos on ilmoitettu mistä langasta ne on tehty. Jos lankaa ei ole yksilöity, oletan että se ostettu Temusta tai vastaavasta ja jätän tuotteen ostamatta 

Tämä oikeaataan koskee kaikkia tuotteita. Jos ei selvästi näe, että kyseessä on pelkästään luonnon materiaaleista tehty tuote, haluan tietää, mistä tuotteen materiaalit on hankittu.

Vierailija
820/857 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksaa nykyään liikaa, siksi jokin pieni kiva halvempi olisi sopiva ostos itsellekin myyjäisissä käydessä. Esim. tuikun tai kynttilän kestävä lasi, ja siihen ympärille tehty jouluinen mansetti, tai sitten se lasi maalattu/värjätty jouluiseksi. Tuikkuastiat ovat aina varma hitti.

Viime jouluna yritin etsiä mansetteja, mutta en löytänyt. Niitä ja kynttiläkoristeita voisin ostaa itsekin, esim havuaiheisia. Samoin jokin olkikoriste, mutta onkohan ne työläitä ja sen myötä myöskin kalliita, en tiedä.