Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit päättyivät pettymykseen

Vierailija
14.09.2026 |

Neljä kertaa tapailin naista, meillä oli tosi hauskoja treffejä. Neljänsien treffien päätteeksi nainen sanoi, ettei meidän kannata enää tavata. Olin ihmeissäni, koska myös ne treffit menivät tosi hyvin ja meillä synkkasi, nainenkin flirttaili koko ajan. Oli kuulemma miettinyt ja jutellut ystävilleenkin ja eivät ystäviensä kanssa näe meille tulevaisuutta. Eli ei kannata jatkaa tämän pidemmälle, ettei sitten tunnu pahalta myöhemmin, kun suhde päättyy. Melkoinen pettymys oli, eikä hän halunnut avata sen enempää, että miten he ystäviensä kanssa päätyivät tähän lopputulokseen. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, toi on musta ilkeää että pidetään ns. hauskaa ja lopuksi sanotaan että eipä muuten treffatakaan enää. Silkkaa harhaanjohtamista. Ja muutenkin, miksei voisi katsoa olisiko siinä mahdollisuutta ehkä jossain kohtaa ystävyydelle jos muuten natsaa tosi hyvin? Kukaan ei voi sitäpaitsi sanoa, etteikö joku juttu voisi toimia myöhemmin. Jotkut jutut vaatii aikaa ja kypsyttämisä. Enkä tarkoita että roikotettaisiin ketään vaan että katsottaisiin johtaako juttu hiljalleen eteenpäin jos nyt tuntuu että ei halua edetä niin nopeasti. Vaikea selittää, tuskin kukaan sai kiinni mitä tarkoitan :D N

En mä ainakaan halua itseeni ihastunuttta ystävää. 

Jos mies ei kiinnosta sillä tavoin, niin ei kiinnosta. Sillä selvä. Mikä ihmeen lohdutus palkinto tuo kaveruus on.

Mulle muuten mies, jolle sanoin ihan nätisti, ettei tästä tule mitään, laittoi viestiä että anna edes p.llua. 

Vierailija
62/65 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, toi on musta ilkeää että pidetään ns. hauskaa ja lopuksi sanotaan että eipä muuten treffatakaan enää. Silkkaa harhaanjohtamista. Ja muutenkin, miksei voisi katsoa olisiko siinä mahdollisuutta ehkä jossain kohtaa ystävyydelle jos muuten natsaa tosi hyvin? Kukaan ei voi sitäpaitsi sanoa, etteikö joku juttu voisi toimia myöhemmin. Jotkut jutut vaatii aikaa ja kypsyttämisä. Enkä tarkoita että roikotettaisiin ketään vaan että katsottaisiin johtaako juttu hiljalleen eteenpäin jos nyt tuntuu että ei halua edetä niin nopeasti. Vaikea selittää, tuskin kukaan sai kiinni mitä tarkoitan :D N

En mä ainakaan halua itseeni ihastunuttta ystävää. 

Jos mies ei kiinnosta sillä tavoin, niin ei kiinnosta. Sillä selvä. Mikä ihmeen lohdutus palkinto tuo kaveruus on.

Mulle muuten mies, jolle sanoin ihan nätisti, ettei tästä tule mitään, laittoi viestiä että anna edes p.llua. 

No annoit sitten kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasitko seksiä?

Tämäkin on asia, joka menee helposti pieleen. "Se vonkasi seksiä, on vaan sen yhden asian perässä..." tai "Se ei edes yrittänyt mitään, vaikka olisin ollut valmis....-> friendzonelle".

Itselläni oli muuten kerran tällainen jättö, josta nainen myöhemmin vielä netissä kertoi syyksi, että "sä et edes puhunu mistään seksistä". Itse luulin, ettei ensitreffeillä, ravintolan pöydässä heti miehen oleteta puhuvan seksistä. Väärin meni taas, olin liian tylsä.

Tuleeko yllätyksenä että naisia on erilaisia. On uskovaisia, joilla ei saa edes peitto heilua kun hääyönä laitetaan lapsi tulille, ja sitten sellaisia vähän rempseämpiä naisia, joille pitää tarjota munaa ensitreffeillä. Kantimesi ovat aika heikot jos et ymmärrä naisten olevan yksilöitä ja yrität kohdella heitä kaikkia samalla tavalla.

No ei hänen pidä alkaa muokata käyttäytymistään naisten mukaan, olkoot oma itsensä ja edetkööt omaan tahtiin, mutta hänen pitäisi ymmärtää että hän ei vaan sovi (eikä pidäkään sopia) kaikkien naisten kanssa yhteen. Mikä ihmeen peli se on että pitäisi osata sanoa just oikeat asiat kullekin naiselle? Ei, vaan sano mitä mieltä itse olet, ja jotkut ei tykkää, mutta jotkut tykkää nimenomaan siitä.

-eri

Vierailija
64/65 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkasitko seksiä?

Tämäkin on asia, joka menee helposti pieleen. "Se vonkasi seksiä, on vaan sen yhden asian perässä..." tai "Se ei edes yrittänyt mitään, vaikka olisin ollut valmis....-> friendzonelle".

Itselläni oli muuten kerran tällainen jättö, josta nainen myöhemmin vielä netissä kertoi syyksi, että "sä et edes puhunu mistään seksistä". Itse luulin, ettei ensitreffeillä, ravintolan pöydässä heti miehen oleteta puhuvan seksistä. Väärin meni taas, olin liian tylsä.

Tuleeko yllätyksenä että naisia on erilaisia. On uskovaisia, joilla ei saa edes peitto heilua kun hääyönä laitetaan lapsi tulille, ja sitten sellaisia vähän rempseämpiä naisia, joille pitää tarjota munaa ensitreffeillä. Kantimesi ovat aika heikot jos et ymmärrä naisten olevan yksilöitä ja yrität kohdella heitä kaikkia samalla tavalla.

No ei hänen pidä alkaa muokata käyttäytymistään naisten mukaan, olkoot oma itsensä ja edetkööt omaan tahtiin, mutta hänen pitäisi ymmärtää että hän ei vaan sovi (eikä pidäkään sopia) kaikkien naisten kanssa yhteen. Mikä ihmeen peli se on että pitäisi osata sanoa just oikeat asiat kullekin naiselle? Ei, vaan sano mitä mieltä itse olet, ja jotkut ei tykkää, mutta jotkut tykkää nimenomaan siitä.

-eri

Niin, pitäisi osata sanoa se "pannaaks menemään" tai jää saamatta. Tämä olkoon AP:lle opetus.

Vierailija
65/65 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä neljät treffit kuulostaa sillä tavalla hyvälle, että siinä ajassa on annettu reilu mahdollisuus, eikä kaikkea jätetty ensivaikutelman varaan. Mutta toisaalta ei ole pitkitetty tilannetta, jos yhtään ei ala tuntumaan siltä, että treffailu voisi tuottaa parisuhteen.

Uskon, että nainen on kertonut kavereilleen ap:sta, koska potentiaalia oli kuitenkin jonkin verran. Mutta sitten seurasi somekäyttäytymisen tarkistus ja naisporukka yhdisti voimansa ja pääsi perille ap:n aikaisemmista suhteista ja tätä tarkastusta ap ei läpäissyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän