Treffit päättyivät pettymykseen
Neljä kertaa tapailin naista, meillä oli tosi hauskoja treffejä. Neljänsien treffien päätteeksi nainen sanoi, ettei meidän kannata enää tavata. Olin ihmeissäni, koska myös ne treffit menivät tosi hyvin ja meillä synkkasi, nainenkin flirttaili koko ajan. Oli kuulemma miettinyt ja jutellut ystävilleenkin ja eivät ystäviensä kanssa näe meille tulevaisuutta. Eli ei kannata jatkaa tämän pidemmälle, ettei sitten tunnu pahalta myöhemmin, kun suhde päättyy. Melkoinen pettymys oli, eikä hän halunnut avata sen enempää, että miten he ystäviensä kanssa päätyivät tähän lopputulokseen.
Kommentit (57)
Ystävät tajusivat, että aloittaja on joku vauva-palstalle kirjoittelija!
Väittääkö joku, että olivat väärässä?
Oho, toi on musta ilkeää että pidetään ns. hauskaa ja lopuksi sanotaan että eipä muuten treffatakaan enää. Silkkaa harhaanjohtamista. Ja muutenkin, miksei voisi katsoa olisiko siinä mahdollisuutta ehkä jossain kohtaa ystävyydelle jos muuten natsaa tosi hyvin? Kukaan ei voi sitäpaitsi sanoa, etteikö joku juttu voisi toimia myöhemmin. Jotkut jutut vaatii aikaa ja kypsyttämisä. Enkä tarkoita että roikotettaisiin ketään vaan että katsottaisiin johtaako juttu hiljalleen eteenpäin jos nyt tuntuu että ei halua edetä niin nopeasti. Vaikea selittää, tuskin kukaan sai kiinni mitä tarkoitan :D N
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Jos tuollainen kanalauma yhdessä pohtii ja arvioi jotain ihmistä, niin parempi kun et koskaan tule tuntemaan koko sakista ketään. Minua ainakin vıtuttas, jos nainen heti puhuisi asioitani muille ja yhdessä vielä niitä siellä ämmäringissä analysoitaisiin.
Kuulostat naisvihaiselta kommenttisi kanssa. Miten tapailemasi nainen sitten eroaisi niistä ämmistä ja laumakanoista? Naisellasi ei siis saisi olla ystäviä, jotka ovat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Jos tuollainen kanalauma yhdessä pohtii ja arvioi jotain ihmistä, niin parempi kun et koskaan tule tuntemaan koko sakista ketään. Minua ainakin vıtuttas, jos nainen heti puhuisi asioitani muille ja yhdessä vielä niitä siellä ämmäringissä analysoitaisiin.
Ämmittely kertoo siitä, että sinun seuraan tuskin on tunkua.
Se että sinulla oli hauskaa ei tarkoita, että naisella välttämättä oli. Itsekin olen yleensä ystävällinen, kohtelias ja hauska, koska se on perusluonteeni, mutta ei se tarkoita sitä, että minä pitäisin miehestä tai haluaisin hänen kanssaan romantiikkaa, joka vaatii vielä paljon enemmän kuin sen, että siedän tai pidän hänestä. Se että sinulla on kurjaa useimpien ihmisten ja naisten kanssa kertoo vain sinun kurjuudestasi, minulla on yleensä hauskaa ihan kaikkien kanssa, myös itsekseni, koska se on minun luonteeni.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen kokee ystäväpiirin paineet kovina. Miehen pitäisi olla palomiehen vartalolla varustettu lentokapteeni.
Palomiesten ja lentokapteenien kanssa jutelleena en halua näistä kumpaakaan enkä myöskään heidän yhdistelmää. Toinen on yleisesti tunnettu häntäheikkiammatti ja toinen katastrofiajatteluun perustuva duunariammatti.
Ihan tavanomainen tapailumies vedätys. Paljonko kulutit rahaa yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu todella todella usein.
Pareja näkyy siellä prismoissa ja katukuvassa kuitenkin melko paljon. Välillä pariskuntia katsellessa kysyy itseltään että miten ihmeessä nuokin on voineet onnistua.Niin ei se ulkoinen habitus kaikkea takaa.
Silloin kertoo paljon, kun habittavat käsi kädessä, tai miehen käsi naisen peffalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä parisuhteessa, että en sen puoleen naisseuraa enää kaipaakaan. Ämmittelen idıootteja ämmıä siinä missä naiset haukkuu mielestään vastenmielisiä miehiä limaisiksi äijiksi ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat naisvihaiselta kommenttisi kanssa. Miten tapailemasi nainen sitten eroaisi niistä ämmistä ja laumakanoista? Naisellasi ei siis saisi olla ystäviä, jotka ovat naisia?
Ja tietenkään naisystävällä ei saa olla ystäviä, jotka ovat miehiä. Eli naisella ei saisi olla ystäviä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä parisuhteessa, että en sen puoleen naisseuraa enää kaipaakaan. Ämmittelen idıootteja ämmıä siinä missä naiset haukkuu mielestään vastenmielisiä miehiä limaisiksi äijiksi ym.
Parisuhdetta seksinukkeen ei lasketa, sori.
0/5. Juu varmasti jutteli ihan ystävilleenkin ja oikein heidän kanssa teki deittailupäätöksensä.
Seuraava!
Siellä sinkut ystävät haluaa oitää ystävänsäkin sinkkuna että kaveriporukka pysyy kasassa. Nämä sivut sabotoi aina ystäviensä mahdolliset parisuhteet kun ei itse saa parisuhdetta. Ja kun ei itse saa parisuhdetta niin alkaa ajattelu että ei kukaan muukaan saa hankkia itselleen parisuhdetta.
Nainen jolla on paljon ystäviä ja varsinkin sinkkuja ystäviä niin kannattaa unohtaa se suhteen alku heti alkuunsa kun ei sillä ole mahdollisuutta onnistua juuri näiden katkerien ja katellisten sinkku ystävien takia. Itse ole kokenut niin monta kertaa tuon tilanteen ja se menee aina samalla tavalla.
Nämä on niitä samoja ystävä porukoita missä kun yksi eroaa parisuhteestaan niin hetken päästä useampikin on eronnut että saa taas sen bile porukan kansaan kiertämään baareja ja kuppiloita.
Naisia kunnitselleen valitsee ensimmäisenä outäö katsoa millainen hänen äitinsä on ja tämä jölkeen pitää katsoa millainen on ystävä porukka että onko sillä suhteella toivoakaan
Hyvä, että toinen kertoi suoraan ystävien neuvomansa tehneen päätöksen. Jos itselleni kävisi täsmälleen sama, niin olisin helpottunut, ettei suhde alkanut henkilön kanssa, joka tekee noin henkilökohtaisia päätöksiä konsultoimalla muita. Ja jos ap olisitkin läpäissyt juoruakkaringin ensikriteerit, niin voit vain kuvitella mitä kaikkea vikaa sinusta olisi kuitenkin heidän mielestä myöhemmin löytynyt. Ei tuollaisesta suhteesta olisi tosiaan mitään tullut.
Summa summarum: loppu hyvin, kaikki hyvin. Ei kuin uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Se että sinulla oli hauskaa ei tarkoita, että naisella välttämättä oli. Itsekin olen yleensä ystävällinen, kohtelias ja hauska, koska se on perusluonteeni, mutta ei se tarkoita sitä, että minä pitäisin miehestä tai haluaisin hänen kanssaan romantiikkaa, joka vaatii vielä paljon enemmän kuin sen, että siedän tai pidän hänestä. Se että sinulla on kurjaa useimpien ihmisten ja naisten kanssa kertoo vain sinun kurjuudestasi, minulla on yleensä hauskaa ihan kaikkien kanssa, myös itsekseni, koska se on minun luonteeni.
Ja silti olet av:lla.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Juu varmasti jutteli ihan ystävilleenkin ja oikein heidän kanssa teki deittailupäätöksensä.
Seuraava!
Jos trollailu on väsynyttä, niin yhtä väsynyttä on luulla joka helvetin vähänkin epätavallisempaa aloitusta trollaamiseksi. "0/5 öhöhöhöh"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta seksinukkeen ei lasketa, sori.
Feministilutkalla meni vähän tunteisiin. Sinä kun kävelet liukkaalla tiellä talvella vagina levällään, niin saadaan hiekoitus samalla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu todella todella usein.
Pareja näkyy siellä prismoissa ja katukuvassa kuitenkin melko paljon. Välillä pariskuntia katsellessa kysyy itseltään että miten ihmeessä nuokin on voineet onnistua.Saattaa auttaase, ettei mies ole vauvapalstalla märehtivä ihmisvihaaja.
Niin, se osa on varattu vain naisille.
Olikohan jokin/jotain red flageja?