Treffit päättyivät pettymykseen
Neljä kertaa tapailin naista, meillä oli tosi hauskoja treffejä. Neljänsien treffien päätteeksi nainen sanoi, ettei meidän kannata enää tavata. Olin ihmeissäni, koska myös ne treffit menivät tosi hyvin ja meillä synkkasi, nainenkin flirttaili koko ajan. Oli kuulemma miettinyt ja jutellut ystävilleenkin ja eivät ystäviensä kanssa näe meille tulevaisuutta. Eli ei kannata jatkaa tämän pidemmälle, ettei sitten tunnu pahalta myöhemmin, kun suhde päättyy. Melkoinen pettymys oli, eikä hän halunnut avata sen enempää, että miten he ystäviensä kanssa päätyivät tähän lopputulokseen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkasitko seksiä?
Tämäkin on asia, joka menee helposti pieleen. "Se vonkasi seksiä, on vaan sen yhden asian perässä..." tai "Se ei edes yrittänyt mitään, vaikka olisin ollut valmis....-> friendzonelle".
Itselläni oli muuten kerran tällainen jättö, josta nainen myöhemmin vielä netissä kertoi syyksi, että "sä et edes puhunu mistään seksistä". Itse luulin, ettei ensitreffeillä, ravintolan pöydässä heti miehen oleteta puhuvan seksistä. Väärin meni taas, olin liian tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen "ystävät" olivat peililasin takana tarkkailemassa tilanteita, habitustasi, sanoja, ilmeitä, eleitä ja äänenpainoja? 😅
Ehei. Koko kööri nauraa ihan avoimesti teille miehille. Kusettaa kusettajia. Ja se on oikein.
Aloitus oli surkea sepustus, ap. Et ole ollut treffeillä.
Öhöhö. Et ollut eikä sanonut, Konala.
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Jos tuollainen kanalauma yhdessä pohtii ja arvioi jotain ihmistä, niin parempi kun et koskaan tule tuntemaan koko sakista ketään. Minua ainakin vıtuttas, jos nainen heti puhuisi asioitani muille ja yhdessä vielä niitä siellä ämmäringissä analysoitaisiin.
Sua niin vituttaa kun kukaan "kana" ei huoli sua.
Vierailija kirjoitti:
Monet tekevät sen virheen, että yrittävät opetella pelkkää gaamia (knoppeja ja puhetekniikoita) korjaamatta ensin fraamiaan (kuntoa, taloutta, itsevarmuutta). Se on sosiologinen mahdottomuus, sillä modernit parinmuodostusmarkkinat bongaavat "feikkaamisen" nopeasti. Kun fraami on kunnossa, gaamista tulee luonnollista ja vaivatonta. Se on se kohta, jossa mänosfaarin opit muuttuvat teoriasta käytännön tuloksiksi – oli kyse sitten bisneksestä, sosiaalisista suhteista tai deittailusta.
T. Incel, 160 kg ja cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkasitko seksiä?
Tämäkin on asia, joka menee helposti pieleen. "Se vonkasi seksiä, on vaan sen yhden asian perässä..." tai "Se ei edes yrittänyt mitään, vaikka olisin ollut valmis....-> friendzonelle".
Itselläni oli muuten kerran tällainen jättö, josta nainen myöhemmin vielä netissä kertoi syyksi, että "sä et edes puhunu mistään seksistä". Itse luulin, ettei ensitreffeillä, ravintolan pöydässä heti miehen oleteta puhuvan seksistä. Väärin meni taas, olin liian tylsä.
Tuleeko yllätyksenä että naisia on erilaisia. On uskovaisia, joilla ei saa edes peitto heilua kun hääyönä laitetaan lapsi tulille, ja sitten sellaisia vähän rempseämpiä naisia, joille pitää tarjota munaa ensitreffeillä. Kantimesi ovat aika heikot jos et ymmärrä naisten olevan yksilöitä ja yrität kohdella heitä kaikkia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinulla oli hauskaa ei tarkoita, että naisella välttämättä oli. Itsekin olen yleensä ystävällinen, kohtelias ja hauska, koska se on perusluonteeni, mutta ei se tarkoita sitä, että minä pitäisin miehestä tai haluaisin hänen kanssaan romantiikkaa, joka vaatii vielä paljon enemmän kuin sen, että siedän tai pidän hänestä. Se että sinulla on kurjaa useimpien ihmisten ja naisten kanssa kertoo vain sinun kurjuudestasi, minulla on yleensä hauskaa ihan kaikkien kanssa, myös itsekseni, koska se on minun luonteeni.
Ja silti olet av:lla.
Mieluummin kohtaan täällä ihmisiä kuin livenä, livenä tulee todella paljon kiusallisia tilanteita. Täällä ei tarvitse sensuroida itseään.
Vonkasit pillua kun niin on incel-opistossa neuvottu. Ja pilasit kaiken. Naureskelijoita ovat muut incelit.
Näin se meni, eiköstä. Te miehet olette juoruämmiä.
Voi olla, että nainen on viihtynyt sun seurassa, mutta ei ole tuntenut kipinää. Kyllä mä yleensä tykkään olla treffeillä ja yleensä aina löytyy jotain, mistä jutella. Kuitenkin aika monesta on puuttunut se jokin tai sitten keskustelun lomassa olen huomannut, että ollaan liian erilaisia suhteeseen. Hän ei ollut sua varten.
Pääasia ettet saanut. Koska mekään ei saada.
T. Muut pojut
Pettyi kun et yrittänyt pukille. Jos ei kolmansilla treffeillä panna niin siitä suhdetta tule.
Sellainen paskatrolli tällä kertaa. Ap taas leikkii miestä.
Sellasia ne naiset on, niiden kaverit päättää kenen kanssa ne seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että nainen on viihtynyt sun seurassa, mutta ei ole tuntenut kipinää. Kyllä mä yleensä tykkään olla treffeillä ja yleensä aina löytyy jotain, mistä jutella. Kuitenkin aika monesta on puuttunut se jokin tai sitten keskustelun lomassa olen huomannut, että ollaan liian erilaisia suhteeseen. Hän ei ollut sua varten.
Niin, ei se ota jos ei annakaan, jos ei kysy ei saa pannakaan.
Nyt jäi AP:lta tärkeä kysymys kysymättä!
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena myös ylipanostan paljon seurassa, sillä en halua loukata ketään vaikka en pitäisi näiden seurasta tai jutuista yhtään. Tämä johtaa aina kiusallisiin tilanteisiin koska toinen luulee että viihdyn, kun oikeasti vaan pyrin tekemään hankalasta ja epämiellyttävästä tilanteesta miellyttävän omalla kustannuksellani. Sitten tämä toinen haluaa tietysti jatkoa ja itse pohdin vaan että miten hitossa pääsen eroon tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi AP:lta tärkeä kysymys kysymättä!
Tuollaisten juttujen kysely on sitten rikos, seksuaalista ahdistelua. Grinderissä on joku sanaton sääntö, että kaikki osallistuvat tähän rikolliseen toimintaan, mutta en suosittele tekemään sitä sen ulkopuolella kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi AP:lta tärkeä kysymys kysymättä!Tuollaisten juttujen kysely on sitten rikos, seksuaalista ahdistelua. Grinderissä on joku sanaton sääntö, että kaikki osallistuvat tähän rikolliseen toimintaan, mutta en suosittele tekemään sitä sen ulkopuolella kenellekään.
Jos ei vonkaa edes neljänsillä treffeillä niin sitten jää saamatta. Vaihtoehtona toki ottaa väkisin, mutta siitä saa linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi AP:lta tärkeä kysymys kysymättä!Tuollaisten juttujen kysely on sitten rikos, seksuaalista ahdistelua. Grinderissä on joku sanaton sääntö, että kaikki osallistuvat tähän rikolliseen toimintaan, mutta en suosittele tekemään sitä sen ulkopuolella kenellekään.
Jos ei vonkaa edes neljänsillä treffeillä niin sitten jää saamatta. Vaihtoehtona toki ottaa väkisin, mutta siitä saa linnaa.
Aloitko painostaa seksiin?
Nainen toivoi miestä eikä nöösipoikaa joka vain 'flirttailee' neljänsillä treffeillä. Panetus oli kova mutta nöösipojasta ei ollut toimintaan.
ei ollut se oikea sulle