Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menee asuntonäyttöön kun siellä viellä asutaan, saako kaappeja availla?

Vierailija
14.09.2026 |

Miten on?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa avata.

Onko sulla hometta kaapissa? Yhden vuokra-asunnon keittiönkaappiin kertyi hometta, kun oli kylmää seinää vasten. Muutin pois.

Vierailija
102/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että asunnosta kertoo ostajille ihminen, joka ei tiedä siitä mitään, eikä välttämättä tunne koko aluetta, eikä taloyhtiön tapoja eikä mitään?

Eikö olisi viisaampaa, että se, joka siinä on 10 vuotta asunut, kertoisi itse millaista siinä on ollut asua ja miksi.

Samaa epälogiikkaa tehdään autojen kanssa, autokaupat myyvät käytettyjä autoja, joilla eivät ole ajaneet metriäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kerran asuntonäytössä, johon oli aseteltu Chanelin kalliita kosmetiikkaputkkeja. Oli Chanelin rasvoja ja jopa vartalovoidetta. Kun lopulta näin myyjänaisen,  niin sanotaanko nyt kaunniisti, että hukkaan meni.

Vierailija
104/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa avata.

Minä piilotin sängyn alle kaiken, mitä en halunnut kenenkään löytävän.

Vierailija
105/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua kenenkään näkevän esim seksileluja. Ne nyt ainakin pitää piilottaa.

Vierailija
106/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta edellisen asukkaan tavarat, mutta se kyllä ovatko kaapit sisältä päin siistissä kunnossa, ja minkä kokoinen vaatehuone on, ja yleensä miten paljon ja millaista säilytystilaa on. Onhan se vähän noloa sekä minun että aikaisemman asukkaan kannalta, että menen kurkkimaan kaappeihin, mutta minusta on tarpeellista nähdä kaikki tilat ennen kuin ostan ja toivon että entinen asukas ymmärtää asian tältä kannalta.

Vierailija
107/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein kaikki alusvaatteeni pois näyttöpäivänä. Tyhjensin likaisen pyykin jätesäkkiin ja piilotin auton peräkonttiin.

T. Maailman ulkokultaisin ihminen

Sama. Olisi ihan kauheaa, jos joku saisi tietää mun käyttävän alusvaatteita.

Entäs ne vanhat Sloggit, mitkä on ollut valkoiset vuonna miekka ja kilpi? Mites sun rintsikkojen kuppikoko? Onko se yleistä tietoa?

Sinä et halua kenenkään näkevän alusvaatteitasi.

Vierailija
108/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein kaikki alusvaatteeni pois näyttöpäivänä. Tyhjensin likaisen pyykin jätesäkkiin ja piilotin auton peräkonttiin.

T. Maailman ulkokultaisin ihminen

Sama. Olisi ihan kauheaa, jos joku saisi tietää mun käyttävän alusvaatteita.

Entäs ne vanhat Sloggit, mitkä on ollut valkoiset vuonna miekka ja kilpi? Mites sun rintsikkojen kuppikoko? Onko se yleistä tietoa?

Sinä et halua kenenkään näkevän alusvaatteitasi.

Kuuma latinorakastaja saa nähdä, mutta ei se ehdi niitä katsella. 

Vierailija
109/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin avaan sillä onhan sillä merkitystä minkä sosiaaliluokan ihmisiä edelliset asukkaat ovat olleet. 

Tuon takia juuri keittiön kaappeja pitää saada avata, jos on Muumimukeja ja IKEAn astioita niin ei tule kauppoja. 

Mitä edellisen asukkaan sosiaaliluokka teihin vaikuttaa? Ja ettekö huomaa alueen sosiaalista statusta muusta kuin kaappien tutkmisesta?

Vierailija
110/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasukkien pikkuhousut sullotaan taskuun kun kukaan ei huomaa. Illalla laitetaan naamariksi ja nuuhkutellaan ai että...

Vierailija
111/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soluttauduin asunnonkatsojien joukkoon ja vahdin niitä.

Kiinteistövälittäjä iski minulle silmää ja hymyili. En tainnut olla ensimmäinen. Antoi minulle esitteen.

Miksi sinne pitää soluttautua? Itse ajattelin olla paikalla myös itse, kun asunnon laitan myyntiin. 

Vierailija
112/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaappeja pitäisi availla? 

Mahdollisten hajujen takia!

Vierailija
113/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistövälittäjä iski minulle silmää ja hymyili. En tainnut olla ensimmäinen. Antoi minulle esitteen.

Miksi sinne pitää soluttautua? Itse ajattelin olla paikalla myös itse, kun asunnon laitan myyntiin. 

Yleensä ei ole tapana, että myyjä on paikalla, jos on välittäjä.

Vierailija
114/114 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei ole tapana, että myyjä on paikalla, jos on välittäjä.

Myyjä oli paikalla, kun ostin asunnon ja teen itse samoin. Miksi minun pitäisi erikseen lähteä pois asunnostani näyttöä varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan