Eka vagina - pettymys
Upottaiduin vaginaan eilen eikä se ollut niin siistiä kun oli mainostettu. Hajut ja nesteet ällötti. Hyvä kun edes laukesin rinnoille asti just ja just ennen kun aika loppui. Väkisin runkkaamista silmut kiinni. Naisessa ei periaatteessa ollut mitään vikaa. Rinnat ja uuma suoraan taivaasta mutta se pimpin lemu ja koko tunnelma oli niin off. Lisäksi sen oikean reiän löytäminen oli vähän työlästä koska innie viivapimppi. Ehkä ensi kerralla saan ostettua paremman seksityöammattihuoran, ketä tyydyttää haluni paremmin. Rintojen väliin haluan nussia kyllä vielä koittaa. Se on ollut unelma jo pitkään.
Mutta anyway = eka vagina oil pettymys. Paremmin olen runkannut monesti pelkille nakujen naisten kuville.
Kommentit (3)
Et ehkä ole hetero. Sanon tämän heteronaisena, joka osaa kyllä myös arvostaa naiskauneutta, kauniita rintoja ja vyötäröä, mutta se vagina ei kiinnosta.
Olen aina rakastanut naisten kurveja ja miten ne liikuttaa niiden seksikkäitä kehoja ja niiden pillui ja tisui ja niille olen aina runkannut ja niistä nähnyt paljon unia. Minusta ei saa heteroa väkisinkään.
Runkkaile vaan jatkossa ja jos kyllästyttää niin etsi miesseuraa. Jätä ne naiset miehille jotka ymmärtää naisen päälle.