Jos menee asuntonäyttöön kun siellä viellä asutaan, saako kaappeja availla?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva olla vuokralaisena, kun asuntoa myydään ja kävijät tonkivat kaikki kaapit. Miksi niitä kaappeja tarvitsee availla?
Mistä lähtien oven avaaminen ja kaappiin sisään katsominen on ollut tonkimista? Ei sun tavarat niin mielenkiintoisia ole, että kukaan niitä alkaisi tutkimaan.
No miksi niihin kaappeihin tarvitsee katsoa? Vastaa nyt siihen.
Pelottaako, että joku näkee kaapissasi siniset farkut ja valkoisia t-paitoja, siis niitä samoja vaatteita, jotka sinulla on arkisin päällä ja muut näkevät ne koko ajan?
Kyllä kiinteät kaapit saa katsoa. Minä esittelisin omat kaapit, kun on hyviä ratkaisuja säilytykseen mittatilaustyönä. Jotain irtainta vaatekaappia ei ole syytä katsoa, kun se ei jää asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran asuntonäytöissä jossa asukas oli latonut seinälle avohyllyyn useita kymmeniä pareja lenkkareita. Käännyin heti pois.
miksi? himourheilija. ehkä jotain ihmistä ihmetyttäisi ryppyvoidekokoelmasi.
kysyisin luvan, minua kiinnostaisi vain kaapin kunto (sisältäkin), jos aikoisin sen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Asettelen marmorikuulia vessan peilikaappiin ja suljen sen varovasti. Ropina paljastaa nuuskijan!
en viitsisi. pakkomielle tuokin.
Saako sun kaappeja aukoa kun olet poissa?
Konalan paska ei ikinä tule asuntoa ostamaan joten poistoon.
Nykyään ei ole julkisia näyttöjä. On välittäjän vastuulla ettei näpistellä.
Jos taloyhtiön huoltomies tulisi teille ja availisi kaikkia tarpeettomia kaappeja, niin pitäisitkö sinä sitä asiallisena? En minä ainakaan availisi toisten kaappeja ilman lupaa. Tyhjät asunnot ovat sitten ihan eri asia.
Ei kuulu hyviin tapoihin, mutta ei sitä voi estää.
Kun meillä oli näyttö, piilotin kaiken arvokkaan ja nolon. Edes kuukautissuojaa ei asunnosta löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Konalan paska ei ikinä tule asuntoa ostamaan joten poistoon.
Asuntonäytössä voi mielestäni katsoa kiinteät kaapit, kuten vaatehuoneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että olen laittamassa puoli miljoonaa rahaa johonkin ja ei edes kaappeja saa availla!!!
Jos ostat puolen miljoonan asunnon, sinulla on varaa vaihtaa kaapit. Monet vaihtaa, vaikka ei olisi tarvekaan. Tunnen tapauksen, jossa kylpääriin asennettiin rempassa kalliit designkaakelit villeroy&bochilta, ja kun emäntä näki lopputuloksen, se ei ollutkaan mieleinen. Uudet kaakelit revittiin alas ja vaihdettiin. Sellaista rahapiireissä.
Hölmö wt- emäntä. Vanhan rahan porukka osaisi arvioida jo etukäteen, miltä villeroyt näyttää. Ei tuolla tavalla tuhlata omaisuutta. Siksihän sitä omaisuuttakin kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos taloyhtiön huoltomies tulisi teille ja availisi kaikkia tarpeettomia kaappeja, niin pitäisitkö sinä sitä asiallisena? En minä ainakaan availisi toisten kaappeja ilman lupaa. Tyhjät asunnot ovat sitten ihan eri asia.
Jos hän olisi ostamassa asuntoa, niin pitäisin asiallisena toimintana.
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä oli näyttö, piilotin kaiken arvokkaan ja nolon. Edes kuukautissuojaa ei asunnosta löytynyt.
Minä pidin huolen, että roskis oli aina tyhjennetty ja lääkekaapista ei löytynyt mitään. Vittuako kellekkään kuuluu mun ehkäisyreseptit.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 13-vuotias, jos kuukautissuojat on mielestäsi noloja? Jestas sentään.
Ei ilman lupaa tietenkään. Onko niin vaikea sanoa" voinko katsoa tähän vaatekaappiin, että voin arvioida mahtuuko mun urheilukamat tänne?" Tms
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään tiirailla kaappeihin. Haluaisitko itse, että sinun tavaroita tiiraillaan!? Kaappien kunnon kyllä näkee ulospäin ja jos niitä on tarve vaihtaa, ne sitten vaihdetaan mieleiseksi.
Ei näe. Ostin asunnon, jossa oli vanhanajan komeroita. Arvioin siinä, että ne joudun remppaamaan ja päivittämään nykypäivään. Oli tärkeää nähdä mitä lisäkustannuksia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräytän itselleni yleensä voileivän mistä jääkaapista löytyy ja sitä napostelen sitten asuntoa kierrellessä.
Me leivomme aina pullaa kun myymme flipattuja lääviä
Minä vein kaikki alusvaatteeni pois näyttöpäivänä. Tyhjensin likaisen pyykin jätesäkkiin ja piilotin auton peräkonttiin.
T. Maailman ulkokultaisin ihminen
Sanoisin, että jos kyse on alle parin tonnin muutoksesta, niin en kurkkaisi kaappiin. Kaappien sisukset on suht edullista vaihtaa tai tarvittaessa koko kaappikin mutta jotain kodinhoitohuonetta tai keittiötä ei viitsisi lähteä huvikseen remppaamaan. Tai niiden rempan tarpeen ja laajuudeen haluaisi selvittää ennen kauppoja. Mutta joku peilikaappi tai makkarin vaatekaappi on sen verran edullinen uusittava, että sillä ei ole kauppojen suhteen väliä.