Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAHAHA, kaupassa kotimaiset omenat 2,49€/kg, kun tuolla ulkona niitä notkuu kaikki puut täynnä ilmaiseksi

Vierailija
13.09.2026 |

Kaikki omenapuut täynnä omenoita tänä vuonna. Kuka imbesilli ostaisi omppuja  nyt kaupasta kun joka paikka ulkona pursuaa omenoita? 

Noh, kauppa se on joka kannatttaa, ja toisaalta tyhmiltä on ihan oikein rokottaa rahat pois.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse ihmettelen samaa.

Vierailija
2/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? On kaupoissa herneitä, marjoja,sieniä ja raparperiä yms. mitä kasvaa ympäriinsä. Eikä ole halpoja nekään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla=ap on halvat huvit.

Vierailija
4/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vanha omenavarkaisiin.

Vierailija
5/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapuita on todella vähän jokamiehenoikeusalueilla. Toisten pihoilta niitä ei voi kerätä ilman lupaa.

Vierailija
6/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mua auttaa että naapurin omenapuissa on runsaasti omenaa?

Vierailija
7/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tehty omenamehua muutama kymmenen litraa, omenahilloa pakastimeen, omenapiirakkaa. Tulee syötyä myös useampi päivässä. Tällä hetkellä talviomenathan ei suuri osa ole vielä oikein kypsiä, ja kesäomenien aika meni jo. 

Vierailija
8/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa ei ole omenapuita kuin harvalla.

Vierailija
9/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vastaan ilmaisia omenoita, meillä kun ei ole omenapuuta. Yhtenä vuonna ruokakaupassa ystävällinen ihminen tuli kutsumaan poimimaan omenoita pihalleen, kun näki minun ostavan kaupasta hedelmiä.

Tänä vuonna ei vastaavaa ole käynyt, joten täytyy ostaa omenat kaupasta. Tuo kilohinta on edullinen.

Vierailija
10/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenapuita on todella vähän jokamiehenoikeusalueilla. Toisten pihoilta niitä ei voi kerätä ilman lupaa.

Täällä ainakin teiden varsilla todella paljon. Ei ne kenellekään kuulu, ja vielä vähemmän niistä kukaan omenoita kerää. Sen kun ohiajaessa aina nappaa kassillisen mukaan.

Vierailija
11/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaiset 1,59 € ... Mutta Suomihan on pitkä maa jossa erityisolosuhteet.

Vierailija
12/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin omenapuita. Naapurin pihalla ne eivät lohduta. Siispä olen ostanut kaupasta.

Vierailija
13/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vastaan ilmaisia omenoita, meillä kun ei ole omenapuuta. Yhtenä vuonna ruokakaupassa ystävällinen ihminen tuli kutsumaan poimimaan omenoita pihalleen, kun näki minun ostavan kaupasta hedelmiä.

Tänä vuonna ei vastaavaa ole käynyt, joten täytyy ostaa omenat kaupasta. Tuo kilohinta on edullinen.

Miksi et mene siltä samalta ihmiseltä kysymään? Tänä omenoita on kaikilla liikaa.

Vierailija
14/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on omenoita peräti kahdella tontilla, toiselle on matkaa 175 km ja toiselle 225. Se matka maksaa vähän enemmän kuin 2,49 €.

Vierailija
15/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisikin omenapuita. Naapurin pihalla ne eivät lohduta. Siispä olen ostanut kaupasta.

Monella on omenia yli omien tarpeiden ja saa hakea ilmaiseksi. Ilmoituksia näkee usein 

Vierailija
16/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin teiden varsilla todella paljon. Ei ne kenellekään kuulu, ja vielä vähemmän niistä kukaan omenoita kerää. Sen kun ohiajaessa aina nappaa kassillisen mukaan.

Kerro toki että missä? Suomessa?

Vierailija
17/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helsinkiläinen ja asun pientaloalueella. Useamman pihan portilla oli joku ämpäri tai kori, mistä saisi ottaa omenoita. En välitä omenoista ja noista suurin osa näytti äkkiseltään kolhiintuneilta. Jos söisin omenoita niin kaupasta ostaisin.

Vierailija
18/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu bensiini kanssa, kannatta hakea Ruotsin puolelta.

Vierailija
19/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helsinkiläinen ja asun pientaloalueella. Useamman pihan portilla oli joku ämpäri tai kori, mistä saisi ottaa omenoita. En välitä omenoista ja noista suurin osa näytti äkkiseltään kolhiintuneilta. Jos söisin omenoita niin kaupasta ostaisin.

Helsingissä on noita yhteisöllisiä hippialueita.

Vierailija
20/68 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mua auttaa että naapurin omenapuissa on runsaasti omenaa?

Voit ihailla niitä. Ilmaiseksi, ettei tarvi ostaa kaupasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän