Naama- tai kaulatatuoinnit haittaavat työllistymistä, koska asiakkaat eivät halua asioida tatuoidun ihmisen kanssa
Ei yrittäjä voi palkata tatuoitua ihmistä työhön jossa ollaan asiakkaiden kanssa tekemisissä. Ihmiset pelkäävät ja pitävät näitä narkomaaneina, eivätkä varsinkaan halua heitä kotiinsa jos työ sellaista vaatii. Rikollisen tai muuten kahjon näköinen työntekijä pilaa pahimmillaan koko yrityksen maineen. Kannattaa pitää tämä mielessä kun harkitsee tatuointeja tai lävityksiä.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan siivoojaksi? Ei uskalla vangit tulla vidduilemaan tuollaiselle mörölle.
Puolustusvoimien keittiöhommiin tai sotkuun olis myös hyvä hän. Ei nousisi turhia ahdistelufantasioita alokkaiden tai kapiaistenkaan mieliin.
Sama valtion virastoon. Ei äijät tumputtelis käteen työntekijän nähden.
Tapahtuuko valtion virastossa tuollaista?
On kyllä perin erikoiset tatuoinnit. Työllistyy varmaan yrittäjänä itsensä työllistäen parhaiten. Sitten voi palkata firmaansa muita yhtä hooposti tatuoituja.
Ai nytkö ulkonäöllä onkin väliä vai? Melkein joka tuutista myös täällä palstalla sanotaan "antaa kaikkien kukkien kukkia". Myös toisen ihmisen "ulkonäön perusteella" syrjiminen on junttimaista. Tämä koskee aivan kaikkea, asiakaspalvelua, seurustelua jne.
Ja haluan vielä sanoa, että itse valitsen seurani juuri ulkonäön perusteella. Olen monta kertaa saanut kuulla "kuinka itsekäs olen!" Mutta minä valitsen silti oman seurani, sanokoon muut mitä haluavat.
Hmm, mitähän työtä hän ylipäätään pystyy tekemään? Etsii yötyötä, kroppa ei kestä mitään fyysisesti vaativaa, eikä ole mitään koulutusta? Lisänä diagnoosi.
Jos joku haluaa olla elämäntapatyötön, niin tässä on malliesimerkki siitä, miten se onnistuu.
Jokainen saa tietysti tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta jokainen saa myös olla tatuonneista mitä mieltä haluaa. Ei voida vaatia että ne pitää kaikkien hyväksyä, eikä valittaa, jos joku pesti jää niiden takia saamatta. Tatuoinnit kasvoilla ja kaulalla ja usein käsivarsissakin ovat harkitusti esillä, eikä niitä voi olla huomaamatta. Itse en niistä pidä ollenkaan, jotenkin likainen vaikutelma tulee ja saa epäilemään henkilön arviontikykyä ja ihmettelemään miksi ihmeessä on sotkenut, usein kauniit tai komeat piirteensä, mutten sitä kenellekään tatuoidulle suoraan tietenkään sano. Järkyttävä tällainen muoti, hetken innostus, mitä on vuosien jälkeen lähes mahdoton peruuttaa, jos sattuisi tulemaan toisiin aatoksiin. Aivan varmasti vaikuttaa rajoittavasti tietyissä ammateissa.
Millainen passikuva Mariannella on? Omasta mielestä tuolta näyttävät pitäisi kieltää julkisalla paikalla. Tuohan on sama kun naamiointi! Ei erota enää kuka naamion takana oikein on!
Vierailija kirjoitti:
Millainen passikuva Mariannella on? Omasta mielestä tuolta näyttävät pitäisi kieltää julkisalla paikalla. Tuohan on sama kun naamiointi! Ei erota enää kuka naamion takana oikein on!
Olisi mielenkiintoista nähdä hänet ilman meikkejä sekä muita töhryjä naamalla.
On se vähän noinkin.
Ylipaino ei ole sekään hyvä eikä palmikoitu tai liian iso parta
Ite tussilla nuo merihirviö tatuoinnit tehnyt.
Haluaa tehdä tietoisesti tahallaan sotatun suomursun näköiseksi itsensä..? No, siitä vaan.
Järkyttävä ketju. Turha on ihmetellä miksi jopa lapset kiusaa toisia ulkonäön takia, kun aikuiset täällä haukkuvat heille täysin tuntumatonta naista. Hävetkää jos osaatte.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei hae aspaan töihin. Get over it.
Ehkä tatuointi tai lävistysliikkeeseen? En muuta keksi
Kaulatatuointi ahdistaa itseäni. Tulee epämukava olo ja alkaa itseäkin vähän sattua kaulaan niitä katsoessa. Mutta ei de mitenkään siihen asiakaspalveluun muuten vaikuta. Jos joku haluaa leimoja kaulaan tai naamaan niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista Mariannea voisi näyttää asiakkaille.
Ei tuollainen Marianne olekaan asiakaspalvelutyössä. Hänellähän ei ole edes mitään koulutusta. Siivoojan hommia hakee.
Minulla on useita tatuointeja (ei tosin lärvissä), ollut jo 30 vuotta, eivätkä ne ole estäneet työllistymistäni. Mutta minäkään en tee asiakaspalvelutyötä.
Ei ne tatskat haittaa jos ne on yleensä vaatteiden kanssa tai raajoissa. Mut naamassa, kaulassa yäk. Ja naamalävärit hyyi.
Hän voisi alkaa sokealle henkilökohtaiseksi avustajaksi
Onhan tuo keino pysytellä mieluummin pois töistä. Ei tarvitse vaivautua, kun ei kukaan palkkaa. Hänellä ei ole edes riskiä joutua töihin ja korvaukset juoksee, kunhan vain jaksaa määrätyn määrän hakemuksia rustata. Vapaaehtoisesti työtön.