Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianne, 40, kertoo, että hänen pärstäkertoimensa vaikuttaa työnhakuun

Vierailija
13.09.2026 |

Sama tyttö joka on jo monelle tullut tutuksi esim. alastonsuomi sivuilta. 
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html

Kommentit (361)

Vierailija
361/361 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homman nimihän on tämä, että tuollainen ulkonäkö kertoo poikkeuksetta (ENKÄ TIEDÄ MIKSI) siitä, että ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Kyllä olen ollut myös kaveri tällaisen tyypin kanssa, aika raskas ihminen ikävä kyllä, ja loputtomia ongelmia vaikka muille jakaa. Olen miettinyt, että tuon on pakko olla jotain sellaista että ihminen inhoaa itseään niin paljon, että haluaa sabotoida oman ulkomuotonsa. Tyyliin on joutunut raisk. ksi ja sen jälkeen se0nnut. Minun itseni on erittäin vaikeaa ymmärtää tätä ajatuksenkulkua, mutta sitä on nähty monilla Ameriikan julkkiksillakin. 

Kaikkein raskainta on se, että tuollaisten tyyppien ongelmat eivät ikinä, siis i-ki-nä lievene tai lopu. Vuodesta toiseen pelkkiä ongelmia ongelmien perään, "kaikkea kokeiltu" totta kai mutta yhtään mikään tällä maapallolla ei ikinä auta. Vetävät muutkin mukanaan siihen ilottomaan suohon. Olen minäkin kokenut asioita, mutta silti nousen aina pystyyn enkä ole jatkuvasti pelkkä ongelmakasa.

Todellakin! Mulla oli yks tuollainen toksisen negatiivinen kaveri, mikään ei ollut koskaan hyvin, kaikki ihmisetkin vainoaa häntä, kaikki on yleensäkin pskaa, pelkkää valitusta, marinaa, märinää 99:a ajasta. Rahaakaan ei koskaan muka ollut ja ei varaa ruokaan mut oli varaa ostaa kaiken maailman herkkuja ja ajella autolla pitkin Suomea, autoin muutossa ja 2 isoa kassillista ruokaa piti heittää pois koska homeessa, kattilat täynnä homeista ruokaa, lattia ihan tahmainen, kaaos kämppä ja oli kuitenkin vain pikkuyksiö! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi