Marianne, 40, kertoo, että hänen pärstäkertoimensa vaikuttaa työnhakuun
Sama tyttö joka on jo monelle tullut tutuksi esim. alastonsuomi sivuilta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html
Kommentit (447)
Tuossa olisi kyllä uudelleentuunaukselle haastetta. Jos kulmakarvat myöskin tatuoidut, aloittaisin niistä, koska tuollainen kova terävä viiva hassulla sijainnilla ei sovi kenellekään. Eli jättäisin muut tatskat, mutta uusiksi kulmakarvat, jollakin ammatti-ihmisellä, joka osaisi rekonstruoida vähän paremmat.
Sitten pois kaikki metalli naamasta. Seuraavaksi sitten hyvä kampaaaja/ stylisti ratkomaan hiusongelmaa ainakin värin puolesta. Naamatatskat jättäisin siksi, koska en usko että niiden poistaminen onnistuu ilman vähintäänkin yhtä rumaa jälkeä tai arpea kuin nyt olevat kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi kyllä uudelleentuunaukselle haastetta. Jos kulmakarvat myöskin tatuoidut, aloittaisin niistä, koska tuollainen kova terävä viiva hassulla sijainnilla ei sovi kenellekään. Eli jättäisin muut tatskat, mutta uusiksi kulmakarvat, jollakin ammatti-ihmisellä, joka osaisi rekonstruoida vähän paremmat.
Sitten pois kaikki metalli naamasta. Seuraavaksi sitten hyvä kampaaaja/ stylisti ratkomaan hiusongelmaa ainakin värin puolesta. Naamatatskat jättäisin siksi, koska en usko että niiden poistaminen onnistuu ilman vähintäänkin yhtä rumaa jälkeä tai arpea kuin nyt olevat kuvat.
Kyllä on mahdollista poistattaa laserilla naamatatuoinnit myös, mutta on pitkä, kivulias ja kallis prosessi.
Tuossa lärvissä kiteytyy moderni feminismi. No, ehkä lihavampi voisi olla.
Luulin että tässä on taas joku "oi olen niin kaunis ettei kukaan palkkaa minua ja kaikki lisäksi luulevat minua 19-vuotiaaksi" tapaus, mutta tämähän on oikeasti ihan järkyttävä ilmestys! En yhtään ihmettele ettei häntä palkata. Harmi kun artikkelissa ei kerrottu mitä hän on kaikki nämä vuodet tehnyt kun on kuitenkin nelikymppinen, mutta ei ole mitään koulutusta eikä kunnon työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miksi ei ole sitten opiskellut vaikka siivoojaksi tai käynyt jotain hoitoalaan tms liittyvää koulutusta, jos kerta on aloilla toiminut? Henkilökohtaisen avustajan työtaustalla voisi hakea esimerkiksi hoiva-avustajan tutkintoa opiskelemaan. Onko joku ylpeys estänyt menemästä amikseen?
Ei voi hoitajana toimia nuo roinat naamassa ihan hygieniasyistä. Ja vanhukset, lapset ja muut pelästyisivät tuonnäköistä ihmistä.
Niinhän ne pelkäävät. Ja inhoavat. Googlatkaa Jari-Pekka Kehus. Naama tatskattu,kurkku ja kaula tatskattu, sormet tatskattu sanalla VIHA, käsivarret tatskattu pääkalloilla, korvat tatskattu sisältä (!!) ja ihmettelee, miksi ulkonäköä kommentoidaan. Tämä hirviö tulee vastaan hoitajana Oulussa päivystyksessä. Avautunut Hesarissa: https://www.hs.fi/suomi/art-2000011530166.html (tilaajille)
Miten toi pääsee lentokoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Nuo kasvotatuoinnit on khyl suttuisen näköisiä, eikä muutenkaan naamassa mikään tatska vaan näytä hyvältä, tulee vähän sellanen "hei olen rikollinen"-fiilis.
Hiusten väri, nooh onhan se hiukan silmiin pistävä, mut jos ite tykkää niin mikäs siinä.
Rikollinen fiilis tulee just tuosta, ettei välitä kenenkään mielipiteistä eikä mistään. Joten jää miettimään miten pitkälle se voisi mennä?
Mikähän tuolle on ollut motiivi? Ei hän nyt noin vanhempana näytä kovin kapinalliseltakaan. Jos voisi varmistua että on puhdas tausta ja menneisyys ja niin pois päin riskitön, voisi hän johonkin näkymättömiin työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miksi ei ole sitten opiskellut vaikka siivoojaksi tai käynyt jotain hoitoalaan tms liittyvää koulutusta, jos kerta on aloilla toiminut? Henkilökohtaisen avustajan työtaustalla voisi hakea esimerkiksi hoiva-avustajan tutkintoa opiskelemaan. Onko joku ylpeys estänyt menemästä amikseen?
Ei voi hoitajana toimia nuo roinat naamassa ihan hygieniasyistä. Ja vanhukset, lapset ja muut pelästyisivät tuonnäköistä ihmistä.
Niinhän ne pelkäävät. Ja inhoavat. Googlatkaa Jari-Pekka Kehus. Naama tatskattu,kurkku ja kaula tatskattu, sormet tatskattu sanalla VIHA, käsivarret tatskattu pääkalloilla, korvat tatskattu sisältä (!!) ja ihmettelee, miksi ulkonäköä kommentoidaan. Tämä hirviö tulee vastaan hoitajana Oulussa päivystyksessä. Avautunut Hesarissa: https://www.hs.fi/suomi/art-2000011530166.html (tilaajille)
No on kyl silti rumaa haukkua ja solvata tautoitua ihmistä mut silti jollain tavalla mitä voi odottaa ihmisten reaktioita jos on tautoitu päästä varpaisiin ja vieläpä sellaisilla tatuoinnilla joissa sielunvihollisen sanoja ja kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lärvissä kiteytyy moderni feminismi. No, ehkä lihavampi voisi olla.
Ja googlaamalla näkee että ollut aikoinaan kaunis nainen. Mitäköhän on tapahtunut?
Joku mainitsi traumataustan, ero ja sen jälkeen itseinho?
Aikamme Monalisa. Kerskakulutuksen ja yksikönvapauden parodia - tietoinen huuto kaiken keskellä. Ja typeryydessä rypevien standardiahosujien katseiden tikkataulu, niiden alati itseinhoonsa nuukahtavien muotimoralistien salainen minäkuva, ihanne, tavoite arkipaskaan olemukseen, joka ei koskaan saa kukkia aitoa vapautta, rohkeutta ja olemisen iloa. Hänellä on se: horjumaton minuus . Upea yksilö. Sitä hän on kaikkineen, uhmaiän raivolla ja harmonian syvimmän puhtauden voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi pääsee lentokoneeseen?
Ei sillä todennäköisesti ole rahaa mihinkään lentää, kun ei ole töitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei minusta olleet kovin pahat verrattuna tähän Marianneen. Vaikka ei Jarinkaan tatuoinnit kovin hyvällä maulla ole tehty, ei ole silti noin epäsiistin näköinen ja onneksi on jättänyt rumat naamatöhryt ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei minusta olleet kovin pahat verrattuna tähän Marianneen. Vaikka ei Jarinkaan tatuoinnit kovin hyvällä maulla ole tehty, ei ole silti noin epäsiistin näköinen ja onneksi on jättänyt rumat naamatöhryt ottamatta.
Silmään asti on sivulla, mutta edestä ei näe eli ei sentään lieroja keskellä poskea.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tässä on taas joku "oi olen niin kaunis ettei kukaan palkkaa minua ja kaikki lisäksi luulevat minua 19-vuotiaaksi" tapaus, mutta tämähän on oikeasti ihan järkyttävä ilmestys! En yhtään ihmettele ettei häntä palkata. Harmi kun artikkelissa ei kerrottu mitä hän on kaikki nämä vuodet tehnyt kun on kuitenkin nelikymppinen, mutta ei ole mitään koulutusta eikä kunnon työkokemusta.
Vetänyt huumeita...
Kauhistun vähän aiemmin, kun kaikki haukkuivat häntä, jota osasi odottaa aiheen perusteella täällä. Mikä järki oli haastattelussa, jos hänet lyödään täysin alas. Olkoonkin että hiusvärin voi muuttaa jne. En löytänyt ainuttakaan ihmistä kokoavaa tai eheyttävää kommenttia. Rahaa vaatii jos haluaa poistaa ala-astraalisia aiheita tatuoinneissa. Harvalla on rahaa siihen.
Kyllä ton näkönen naama nyt vaikuttaa työtekoon.
En ton näkösen asiakkaaksi menis ellen ois ottamassa tatuointia tai lävistystä.
Itse on naamansa ton näköseksi laittanut, joten turha itkeä jos ei töitä heru. Perustaa oman firman ja lopettaa uikuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ton näkönen naama nyt vaikuttaa työtekoon.
En ton näkösen asiakkaaksi menis ellen ois ottamassa tatuointia tai lävistystä.
Itse on naamansa ton näköseksi laittanut, joten turha itkeä jos ei töitä heru. Perustaa oman firman ja lopettaa uikuttamisen.
Luuli varmaan että siivoojaksi nyt ainakin pääsee, no ei pääse jos työnantajat näkee ja ajattelee samalla yritysasiakkaiden näkökulmaa, jos siivooja menee kohteeseen kuten joku kirjoitti siivooja on yrityksen käyntikortti ja asiakkaat ja työnantajat haluaa edelleen niitä taviksen näköisiä töihin, Marianne voi pelottaa tai ainakin kavahtaa ulkonäöllään muut ihmiset varsinkin vanhempaa sukupolvea
Hyvä vertauskuva tuo yläkoululaisen vihonreunustaide. Näyttävät minunkin silmiini ihan lapsen tekemiltä. Joskus näkee kirjaimellisesti päästä varpaisiin tatuoituja ihmisiä, joiden tatuoinnit ovat kuitenkin harkiten ja taidolla tehtyjä ja muodostavat yhteensopivan kokonaisuuden. Heitä voisi kutsua eläviksi taideteoksiksi ja käsittääkseni jotkut heistä ovatkin työllistyneet erikoisempiin tatuointi- yms. mallikuvauksiin.
Mariannen tatuoinnit ovat kuitenkin niin amatöörimäisesti tehtyjä, että häntä tuskin mikään ammattimainen mallitoimisto tai tatuointiliike ottaa mainoskasvoksi. Jos kasvotatskat ovat haparoivasti tuherrettuja ja luokkaa käärme poskeen, nappi nenään ja k*rpä otsaan, niin kyllä siinä miettii kolme kertaa, että onko tämä ihminen nyt ihan tosissaan.