Marianne, 40, kertoo, että hänen pärstäkertoimensa vaikuttaa työnhakuun
Sama tyttö joka on jo monelle tullut tutuksi esim. alastonsuomi sivuilta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html
Kommentit (361)
voi herran jumala, kiertävä sirkus varmaan palkkaa.
Hyvä esimerkki miksi lävistykset sekä tatuoinnit eivät sovi ihmiselle. Tätä ei moni tatuointeja ottanut älyä... Harmi, sillä pilaavat oman mielenterveyden.
Jos joku haluaa olla elämäntapatyötön, niin tässä on malliesimerkki siitä, miten se onnistuu.
"Marianne Mujunen rakastaa näyttäviä tatuointeja"
Näyttäviä ovat tosiaan, nimittäin näyttävät hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö ulkonäöllä onkin väliä vai? Melkein joka tuutista myös täällä palstalla sanotaan "antaa kaikkien kukkien kukkia". Myös toisen ihmisen "ulkonäön perusteella" syrjiminen on junttimaista. Tämä koskee aivan kaikkea, asiakaspalvelua, seurustelua jne.
Ja haluan vielä sanoa, että itse valitsen seurani juuri ulkonäön perusteella. Olen monta kertaa saanut kuulla "kuinka itsekäs olen!" Mutta minä valitsen silti oman seurani, sanokoon muut mitä haluavat.
Työnantajalla silti oikeus kieltäytyä palkkaamasta ulkonäön perusteella, haluaisitko että Mariannen näköinen nainen tekisi hoitotyötä? Ja se että laukoo mitä sattuu suustaan ja on ronski? Onko se asiakaspalvelumaista että puhuu ennen kuin ajattelee?
Se että kertoilee mediaan avoimesti seksijutut kertoo kans jotakin, yrittäjän maine voi mennä pilalle jos palkkais Mariannen ja ihmiset muistais mediasta, nettiin kun jää asiat ikuisiksi ajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki miksi lävistykset sekä tatuoinnit eivät sovi ihmiselle. Tätä ei moni tatuointeja ottanut älyä... Harmi, sillä pilaavat oman mielenterveyden.
No eri asia on yksi, kaksi nättiä tatuointia esim kädessä tms mutta joo ei näytä hyvältä päästä varpaisiin tatuoitu ja vielä raudat naamassa plus homeen värinen variksenpelättimen näköiset hiukset
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mutta seksiseurasta ei kuitenkaan ole puutetta, kun kolme äp ärääkin on tehnyt.
Onkohan ne minkä värisiä...
Voi, älkää ottako lapsiparkoja mukaan tähän keskusteluun 😔. Ovat varmaan muutenkin saaneet osansa.
Mun naapurissa asui 17-vuotias tyttö, joka oli uskomattoman kaunis ikäisekseen. No, 3 vuoden päästä hän oli ottanut kasan tatuointeja ja lävistyksiä plus leikannut pitkät hiukset pois... Tuloksena oli kuin eri ihminen. Aivan järkyttävän rumalta näyttää nykyään. Ei uskoisi enää samaksi ihmiseksi.
"USEIN NAAMA VAIKUTTAA TYÖLLISTYMISEEN, ESIHENKILÖT EIVÄT TAJUA ETTÄ KUN HE IRTISANOVAT IHMISI
Ä VÄÄRYYDELLÄ ,HE VOIVAT päätyä jopa ta **am aan itsensä.
TYÖELÄMÄ ON KAMALAA NYKYISIN! Ihmisistä ei välitetä."
Tämä on niin totta. Tiedän yhden joka irtisanottiin ja hän ei voinut enää koskaan tehdä töitä.
Olen sanaton :(... Miksi edes tehty juttu hänestä.
Voi voi. Turha varmaan mediassa uhriutua, kun ulkonäkö on itse menty pilaamaan.
Luulenpa että se ADHD diagnoosi on pienin ongelma siinä ettei töitä löydy noin "vtun hyvännäkösiä" tatskoja omaavalle.
Kuka helkkarin pässi on päästetty taas irralleen jonkun Wishin tatskakoneen kanssa. Ehkä me ei vaan ymmärretä taidetta...
jos ihmisen ulkonäöstä näkee ,ettei tajua mikä näyttää hyvältä ei ole arvostelukykyä hiusten tms suhteen on vaikea syyllistää työnantajaa.töissäkin pitää tajuta asioita ja mikä on hyvää pr toimintaa.
monessa siivouspaikassa on oltava puhdas rikosrekisteri ja luottotiedot ok. siivoojat työskentelee sairaaloissa,puolustusvoimissa ja jossain top secret tuotekehitys labroissa myös. alipalkattuna kylläkin. moni kasvotatuointi liittyy vankila tai järjestö juttuihin en ottaisi riskiä itsekkään jos pitäisi palkata joku.
Ikävää, kun ADHD nostetaan esiin jutussa ikään kuin se olisi syynä koulujen käymättömyyteen ja ihon koristeluun myös näkyvillä paikoilla. ADHD ei tarkoita automaattisesti huonoja elämänvalintoja. Lääkitsemättömänäkin olen kouluttautunut sekä ymmärrän, ettei kannata tehdä ja sanoa jotain vaikka se olisi v*tun siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, kun ADHD nostetaan esiin jutussa ikään kuin se olisi syynä koulujen käymättömyyteen ja ihon koristeluun myös näkyvillä paikoilla. ADHD ei tarkoita automaattisesti huonoja elämänvalintoja. Lääkitsemättömänäkin olen kouluttautunut sekä ymmärrän, ettei kannata tehdä ja sanoa jotain vaikka se olisi v*tun siistiä.
Tämäpä juuri. ADHDlla ei ole tuon naisen työttömyyden kanssa kyllä mitään tekemistä.
Homman nimihän on tämä, että tuollainen ulkonäkö kertoo poikkeuksetta (ENKÄ TIEDÄ MIKSI) siitä, että ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Kyllä olen ollut myös kaveri tällaisen tyypin kanssa, aika raskas ihminen ikävä kyllä, ja loputtomia ongelmia vaikka muille jakaa. Olen miettinyt, että tuon on pakko olla jotain sellaista että ihminen inhoaa itseään niin paljon, että haluaa sabotoida oman ulkomuotonsa. Tyyliin on joutunut raisk. ksi ja sen jälkeen se0nnut. Minun itseni on erittäin vaikeaa ymmärtää tätä ajatuksenkulkua, mutta sitä on nähty monilla Ameriikan julkkiksillakin.
Vierailija kirjoitti:
Homman nimihän on tämä, että tuollainen ulkonäkö kertoo poikkeuksetta (ENKÄ TIEDÄ MIKSI) siitä, että ihmisellä ei ole kaikki kunnossa. Kyllä olen ollut myös kaveri tällaisen tyypin kanssa, aika raskas ihminen ikävä kyllä, ja loputtomia ongelmia vaikka muille jakaa. Olen miettinyt, että tuon on pakko olla jotain sellaista että ihminen inhoaa itseään niin paljon, että haluaa sabotoida oman ulkomuotonsa. Tyyliin on joutunut raisk. ksi ja sen jälkeen se0nnut. Minun itseni on erittäin vaikeaa ymmärtää tätä ajatuksenkulkua, mutta sitä on nähty monilla Ameriikan julkkiksillakin.
Kaikkein raskainta on se, että tuollaisten tyyppien ongelmat eivät ikinä, siis i-ki-nä lievene tai lopu. Vuodesta toiseen pelkkiä ongelmia ongelmien perään, "kaikkea kokeiltu" totta kai mutta yhtään mikään tällä maapallolla ei ikinä auta. Vetävät muutkin mukanaan siihen ilottomaan suohon. Olen minäkin kokenut asioita, mutta silti nousen aina pystyyn enkä ole jatkuvasti pelkkä ongelmakasa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton :(... Miksi edes tehty juttu hänestä.
Nykyään tuollaista pskaa media pullollaan
Ai nytkö ulkonäöllä onkin väliä vai? Melkein joka tuutista myös täällä palstalla sanotaan "antaa kaikkien kukkien kukkia". Myös toisen ihmisen "ulkonäön perusteella" syrjiminen on junttimaista. Tämä koskee aivan kaikkea, asiakaspalvelua, seurustelua jne.
Ja haluan vielä sanoa, että itse valitsen seurani juuri ulkonäön perusteella. Olen monta kertaa saanut kuulla "kuinka itsekäs olen!" Mutta minä valitsen silti oman seurani, sanokoon muut mitä haluavat.