Nanna tyrmäs Martinan
Eipä ollutkaan Martina se kova mimmi.
Ei mitään saumoja Nannalle.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia wt-otteluita edes seuraa?
Mä katsoin, koska Martina on mun mielestä ehkä Suomen ärsyttävin julkkis.
On sulla noita kriteerit eämälesi raasu. Eikö hävetä aikuinen akka 🐖
Moi Anne
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti sai iskun päähän ja putosi. Kuvaa hyvin tätä nykyistä käännettä politiikassa.
Persujen kannatus romahti röäleesti kesken hallituskauden pohjamutiin.
Nanna mainitsi haastattelussa myös nöyryyden, taisi olla piikki Aitolehden suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho, enpä olisi uskonut. Hyvä tuo Nannan kommentti, että toivottavasti jengi teki hänellä rahaa. Näinhän siinä varmasti on käynyt, jos on lyönyt vetoa Nannan voiton puolesta, sillä aika harva taisi uskoa siihen.
Ja mistä tiedetään, ettei häviäjä saanut palkkiota siitä hyvästä että ottelu sujui tietyllä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä 👌 Se Ellu opetti sen hyvin.
Molemmat aggressiivisia ihmisiä, aggressiivinen energia voi olla aika dynaamista mutta siinä on omat vaaransa. Nanna kertoi itsekin ettei oikein hallinnut itseänsä eikä ottelu mennyt ihan suunnitelmien mukaan. On saattanut jännittää niin että se vaikutti asiaan. Martina näytti hieman väsähtäneeltä joten katsoakseni ei ollut parhaassa mahdollisessa vedossa. Odotin Martinan voittavan mutta yllätyksekseni Nanna voitti tämän ottelun. Olen kuitenkin ylpeä Martinasta.
Et sitten Nannasta ole ylpeä? Sehän ei uhonnut, tuli ja voitti. Paljon fiksumpi kuin martina"olen paras"aitolehti.
No itse asiassa en ole hänestä ylpeä millään elämän osa-alueella, hyvä kun kysyit niin sain vastata ja kertoa asian.
Köyhät ottaa turpaan rahasta, kun koulutusta ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Martina sanoi haastattelussa, että halli täynnä jengiä, vaik siellä on n. pari sataa tyyppiä korkeintaan? itse ohjelmaa livenä katselen, eikä todellakaan ole halli täynnä, vaan tyhjä.
No ihan tyylinsä mukaisesti puhuu muunneltua totuutta. Itku näytti olevan lähellä koko ajan.
Teillä on jotakin tunnetason ongelmia, huomaa jokaisesta keskustelusta että kuvittelette tunnekylmien ihmisten olevan jotenkin vahvempia. Saahan se vituttaa ja vaikka itkettääkin jos siltä tuntuu, tekin itkette jo siitä kun teille sanoo napakasti suorat sanat.
Aidosti vahva ihminen uskaltaa myöntää omat heikkoutensa eikä vedä jatkuvasti "olen kova ja vahva ja kaikkein paras" suojakuorta päälleen. Martina ei ole aidosti vahva.
Miten ei voi tulla hyväks nyrkkeilijäks, jos seukkaa nyrkkeilijän kaa? En ymmärrä? Mikä voisi mennä pieleen tossa yhtälössä?
Vierailija kirjoitti:
Miks Martina sanoi haastattelussa, että halli täynnä jengiä, vaik siellä on n. pari sataa tyyppiä korkeintaan? itse ohjelmaa livenä katselen, eikä todellakaan ole halli täynnä, vaan tyhjä.
Tuolla yleisöllä on eka ja vika fight night
Vierailija kirjoitti:
Nanna mainitsi haastattelussa myös nöyryyden, taisi olla piikki Aitolehden suuntaan.
Nanna ei ole nöyrä ihminen, vahingoniloinen hirviöakka. Sai nyt hieman rahaa ulosottovelkoihinsa. Kiitos Martinallekin tästä.
Muuttui ala-aste meiningiksi keskustelu, kun Martinan joukot saapuivat keskusteluun.
Kakka pissa perse kusi läski..
joo oli hyvä matsi ja öitä!
HYVÄ NANNA!!! oot kova mimmi 😁💪💪💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tyylinsä mukaisesti puhuu muunneltua totuutta. Itku näytti olevan lähellä koko ajan.
Teillä on jotakin tunnetason ongelmia, huomaa jokaisesta keskustelusta että kuvittelette tunnekylmien ihmisten olevan jotenkin vahvempia. Saahan se vituttaa ja vaikka itkettääkin jos siltä tuntuu, tekin itkette jo siitä kun teille sanoo napakasti suorat sanat.
Aidosti vahva ihminen uskaltaa myöntää omat heikkoutensa eikä vedä jatkuvasti "olen kova ja vahva ja kaikkein paras" suojakuorta päälleen. Martina ei ole aidosti vahva.
Sinä et ymmärrä ihmisiä. Nanna on mielenköyhä käytöshäiriöinen nainen jolla pää on koko ajan kovilla. Ero Martiinaan on päivänselvä, Martina on tasapainoisempi ja vahvempi kokonaisvaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ottaa turpaan rahasta, kun koulutusta ei ole
Viestistäsi loistaa sinun koulutusrasosi.🤭
Eipä maksa velkoja vaan lähtee Pariisiin. Sillä lailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanna ei ole nöyrä ihminen, vahingoniloinen hirviöakka. Sai nyt hieman rahaa ulosottovelkoihinsa. Kiitos Martinallekin tästä.
Miksi hänen pitäisi olla vahingoniloinen? Ihan vapaaehtoisesti tuo armas idolisi tähän matsiin lähti. Ja ihan itse uhitteli ennen ottelua, että on niin kova että. Nanna ei uhitellut, vaan treenasi nöyrästi ja tässä lopputulos. Nöyryys ei tarkoita sitä, että pitäisi nöyristellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Nanna oli haastattelussa ihan täysi nolla. Kyllä mahtaa Jax hävetä äitiään, kun kasvaa aikuiseksi. Nannahan veti ihan hiljaiseksi, kun kysyttiin mitä mahtoi Martina saada tuloa tästä. Kateellinen, kun kaveri sai enemmän. Toivottavasti niin nanna kuin jere ottaa nyrkistä niin ei tarvitse hölynpöly haastatteluja katsoa. Martina on täysi nolla
Kuka sinut nyt pakotti katsomaan heidän haastattelujaan? Äitikö?
Eri, mut nämähän on lehtien palstoilla. Ei voi olla näkemättä.
Helposti voi, kun ei mene sinne palstoille. Minäkään en ole nähnyt näistä naisista yhtään haastattelua. Tämä ketju on ainut, josta olen heistä jotain lukenut. Sekin täysin vapaaehtoisesti.
Hei välkky , iltalehti, iltasanomat, hesari.., joko sulla syttyi?
Hei välkky. Tuollaista roskaa ei ole mikään pakko lukea. Etkö oikeasti sitä tiennyt?
Hei välkky. Kommenttisi on niin ala-arvoinen, että nyt lääkkeet ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi olla vahingoniloinen? Ihan vapaaehtoisesti tuo armas idolisi tähän matsiin lähti. Ja ihan itse uhitteli ennen ottelua, että on niin kova että. Nanna ei uhitellut, vaan treenasi nöyrästi ja tässä lopputulos. Nöyryys ei tarkoita sitä, että pitäisi nöyristellä.
Ymmärrätkö sinä näitä asioita ollenkaan, ainakaan ei siltä vaikuta kun et kommenttiakaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän huonossa kunnossa fyysisesti tämä itseään kovaksi treenajaksi mainostava Martina on. Ei ihme, että valmennusbisnes kusee, kun ei kovalla treenilläkään tuon parempaan kuntoon pääse.
Nythän tuo jo elvistelee että kunto ei lopu ja on timanttinen kondis 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Nanna oli haastattelussa ihan täysi nolla. Kyllä mahtaa Jax hävetä äitiään, kun kasvaa aikuiseksi. Nannahan veti ihan hiljaiseksi, kun kysyttiin mitä mahtoi Martina saada tuloa tästä. Kateellinen, kun kaveri sai enemmän. Toivottavasti niin nanna kuin jere ottaa nyrkistä niin ei tarvitse hölynpöly haastatteluja katsoa. Martina on täysi nolla
Kuka sinut nyt pakotti katsomaan heidän haastattelujaan? Äitikö?
Eri, mut nämähän on lehtien palstoilla. Ei voi olla näkemättä.
Helposti voi, kun ei mene sinne palstoille. Minäkään en ole nähnyt näistä naisista yhtään haastattelua. Tämä ketju on ainut, josta olen heistä jotain lukenut. Sekin täysin vapaaehtoisesti.
Hei välkky , iltalehti, iltasanomat, hesari.., joko sulla syttyi?
Hei välkky. Tuollaista roskaa ei ole mikään pakko lukea. Etkö oikeasti sitä tiennyt?
Hei välkky. Kommenttisi on niin ala-arvoinen, että nyt lääkkeet ja nukkumaan.
Eipä sitten muuta kuin kauniita unia sinulle :)
Ei todellakaan ole. Ja mitäpä se sinulle kuuluu, vaikka olisikin. Ei se sinun perseeseesi vaikuta mitenkään.