Nanna tyrmäs Martinan
Eipä ollutkaan Martina se kova mimmi.
Ei mitään saumoja Nannalle.
Kommentit (291)
Miks Martina sanoi haastattelussa, että halli täynnä jengiä, vaik siellä on n. pari sataa tyyppiä korkeintaan? itse ohjelmaa livenä katselen, eikä todellakaan ole halli täynnä, vaan tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tyrmännyt, vaan Martina kompastui ja kehätuomari keskeytti ottelun saman tien. Oikeassa ottelussa olisi laskettu lukua.
Ahaa martina oli kanveesissa joka erässä. Ottelu keskeytettiin Martinan terveyden takia. Kaksi miestä nosti sen ylös. Et nähnyt ottelua etkä Martinan haastattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia wt-otteluita edes seuraa?
Mä katsoin, koska Martina on mun mielestä ehkä Suomen ärsyttävin julkkis.
On sulla noita kriteerit eämälesi raasu. Eikö hävetä aikuinen akka 🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Nanna oli haastattelussa ihan täysi nolla. Kyllä mahtaa Jax hävetä äitiään, kun kasvaa aikuiseksi. Nannahan veti ihan hiljaiseksi, kun kysyttiin mitä mahtoi Martina saada tuloa tästä. Kateellinen, kun kaveri sai enemmän. Toivottavasti niin nanna kuin jere ottaa nyrkistä niin ei tarvitse hölynpöly haastatteluja katsoa. Martina on täysi nolla
Kuka sinut nyt pakotti katsomaan heidän haastattelujaan? Äitikö?
Eri, mut nämähän on lehtien palstoilla. Ei voi olla näkemättä.
Helposti voi, kun ei mene sinne palstoille. Minäkään en ole nähnyt näistä naisista yhtään haastattelua. Tämä ketju on ainut, josta olen heistä jotain lukenut. Sekin täysin vapaaehtoisesti.
Hei välkky , iltalehti, iltasanomat, hesari.., joko sulla syttyi?
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä 👌 Se Ellu opetti sen hyvin.
Molemmat aggressiivisia ihmisiä, aggressiivinen energia voi olla aika dynaamista mutta siinä on omat vaaransa. Nanna kertoi itsekin ettei oikein hallinnut itseänsä eikä ottelu mennyt ihan suunnitelmien mukaan. On saattanut jännittää niin että se vaikutti asiaan. Martina näytti hieman väsähtäneeltä joten katsoakseni ei ollut parhaassa mahdollisessa vedossa. Odotin Martinan voittavan mutta yllätyksekseni Nanna voitti tämän ottelun. Olen kuitenkin ylpeä Martinasta.
Vierailija kirjoitti:
Miks Martina sanoi haastattelussa, että halli täynnä jengiä, vaik siellä on n. pari sataa tyyppiä korkeintaan? itse ohjelmaa livenä katselen, eikä todellakaan ole halli täynnä, vaan tyhjä.
No ihan tyylinsä mukaisesti puhuu muunneltua totuutta. Itku näytti olevan lähellä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyrmännyt, vaan Martina kompastui ja kehätuomari keskeytti ottelun saman tien. Oikeassa ottelussa olisi laskettu lukua.
Kannattaa mennä optikolle. On todella paha tilanne näkökyvyn suhteen, jos et oikeasti nähnyt sitä tyrmäystä.
Martinan fanit löytäneet keskustelun.
Kannattaa poistua paikalta, koska nyt keskustelu muuttuu vähäjär kisten kiihkoiluksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Nanna oli haastattelussa ihan täysi nolla. Kyllä mahtaa Jax hävetä äitiään, kun kasvaa aikuiseksi. Nannahan veti ihan hiljaiseksi, kun kysyttiin mitä mahtoi Martina saada tuloa tästä. Kateellinen, kun kaveri sai enemmän. Toivottavasti niin nanna kuin jere ottaa nyrkistä niin ei tarvitse hölynpöly haastatteluja katsoa. Martina on täysi nolla
Kuka sinut nyt pakotti katsomaan heidän haastattelujaan? Äitikö?
Eri, mut nämähän on lehtien palstoilla. Ei voi olla näkemättä.
Helposti voi, kun ei mene sinne palstoille. Minäkään en ole nähnyt näistä naisista yhtään haastattelua. Tämä ketju on ainut, josta olen heistä jotain lukenut. Sekin täysin vapaaehtoisesti.
Hei välkky , iltalehti, iltasanomat, hesari.., joko sulla syttyi?
Hei välkky. Tuollaista roskaa ei ole mikään pakko lukea. Etkö oikeasti sitä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tyylinsä mukaisesti puhuu muunneltua totuutta. Itku näytti olevan lähellä koko ajan.
Joo jännä miten tää nainen aina saanut mullekkin sellasen tunteen, et valehtelee kirkkain silmin kaikesta.
"Muija löi oikeesti" 😁
Ei ollutkaan kavereiden välistä läpsyttelyä. Hyvä Nanna!
Vierailija kirjoitti:
Martinan vahvuuksiin ei ole koskaan kuulunut totuuden puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas asiantuntijaraati arvostelemassa.🤣🤣🤣
120kg mt läski kusisen sänkynsä hajussa 🐖🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä 👌 Se Ellu opetti sen hyvin.
Molemmat aggressiivisia ihmisiä, aggressiivinen energia voi olla aika dynaamista mutta siinä on omat vaaransa. Nanna kertoi itsekin ettei oikein hallinnut itseänsä eikä ottelu mennyt ihan suunnitelmien mukaan. On saattanut jännittää niin että se vaikutti asiaan. Martina näytti hieman väsähtäneeltä joten katsoakseni ei ollut parhaassa mahdollisessa vedossa. Odotin Martinan voittavan mutta yllätyksekseni Nanna voitti tämän ottelun. Olen kuitenkin ylpeä Martinasta.
Et sitten Nannasta ole ylpeä? Sehän ei uhonnut, tuli ja voitti. Paljon fiksumpi kuin martina"olen paras"aitolehti.
Kommunisti sai iskun päähän ja putosi. Kuvaa hyvin tätä nykyistä käännettä politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan vahvuuksiin ei ole koskaan kuulunut totuuden puhuminen.
Silti sinun on ihan pakko seurata ja kyylätä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jotakin tunnetason ongelmia, huomaa jokaisesta keskustelusta että kuvittelette tunnekylmien ihmisten olevan jotenkin vahvempia. Saahan se vituttaa ja vaikka itkettääkin jos siltä tuntuu, tekin itkette jo siitä kun teille sanoo napakasti suorat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla jutut. Ottaako Martinan rökäletappio noin koville? Mitä luulet, että Martinan teinit häpeää kun äitinsä uhoaa eikä siitä olekaan sitten yhtään mihinkään. "Yllätyin kun Nanna tuli niin kovaa päälle" on selitys häviölle. Nanna ei kommentoinut palkkiota, koska varmasti sai enemmän kun tyrmäsi.
On sulla jutut. Taidat olla vauvapalstan luuseri. Tässä oli kaksi hyvinvointivalmentajaa, joilla molemmilla menee niin heikosti että ovat käräjillä.
Jax on muuten aivan saletti tuleva Nobel-voittaja :D :D :D