Mitä ajattelet ihmisestä joka maanantaina klo 9 ostaa 10-15 tölkkiä olutta verkkareissa?
Mitä ajattelet ihmisestä joka maanantaina klo 9 ostaa 10-15 tölkkiä olutta verkkareissa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että se ihminen saisi apua.
Ei 10-15 tölkkiä nyt niin paljon paina, että niiden kantamiseen apua tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku saatanan luuseri
TÄMÄ
Mitä pahaa on oluessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa olutta verkkareissa? Lähikaupassa se on vain pahvilootassa tai kutistemuovissa. Myös irtona.
Verkkareissa, ei verkkareista.
Kutistemuovissa, pahvilaatikossa, verkkareissa.
Onko kutistemuovi sitä, mihin sun aivot on kääritty?
EI KUN SUN PALLIT ON KUTISTETTU MUOVIN SISÄÄN MUSEOON
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa olutta verkkareissa? Lähikaupassa se on vain pahvilootassa tai kutistemuovissa. Myös irtona.
Verkkareissa, ei verkkareista.
Kutistemuovissa, pahvilaatikossa, verkkareissa.
Onko kutistemuovi sitä, mihin sun aivot on kääritty?
EI KUN SUN PALLIT ON KUTISTETTU MUOVIN SISÄÄN MUSEOON
Hyvä kun kerroit. Olenkin miettinyt, minne ne oikein ovat kadonneet. En ole vaginastani niitä vielä tähän ikään mennessä löytänyt, vaikka olen tarkkaan etsinyt.
Että menee tarpeeseen. Entä sitten?
Silloin kun olin yöt töissä leipomossa ja saatoin vaikka klo. 10 työvuoron jälkeen käydä kaupassa, niin monesti mietin sitä et mitä muut ajattelevat siitä että ostan muutaman oluen tuohon aikaan. Eli en itse välttämättä tuomitsisi.
Minäpä ostinkin eile lavallisen kaljaa, vaikka en edes juo kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin yöt töissä leipomossa ja saatoin vaikka klo. 10 työvuoron jälkeen käydä kaupassa, niin monesti mietin sitä et mitä muut ajattelevat siitä että ostan muutaman oluen tuohon aikaan. Eli en itse välttämättä tuomitsisi.
Muuttuuko olut jotenkin sen mukaan, mihin kellonaikaan sen ostaa?
Kadehdin, koska minä olen myöhässä päivän ensimmäisestä palaverista jos olen kello 9 kaupassa. Tämä verkkarikaveri lienee oman elämänsä herra ja juo vaikka kaljaa aamusta asti. Tai mistä minä tiedän, ehkä kaljan juominen on hänelle hänen vankilansa, eikä hän ole sen vapaampi kuin minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain amatöörillä loppuu viinat kesken.minulla on juotavaa ainakin 4 kk juomaputkea varten.
Vain amatöörillä säilyy varastot.
Näin päin se taitaa enemmänkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin, koska minä olen myöhässä päivän ensimmäisestä palaverista jos olen kello 9 kaupassa. Tämä verkkarikaveri lienee oman elämänsä herra ja juo vaikka kaljaa aamusta asti. Tai mistä minä tiedän, ehkä kaljan juominen on hänelle hänen vankilansa, eikä hän ole sen vapaampi kuin minäkään.
Tai sitten hän on ihan samanlainen työssäkäyvä ihminen kuin sinäkin. Hänellä vain ei ole työvuoroa klo 9, koska kaikki ihmiset eivät tee töitä 9-17 vuorossa. Hän voi vaikka olla aivokirurgi, joka on juuri tehnyt 5 tuntia kestävän vaativan aivo-operaation onnistuneesti ja juhlistaa sitä muutamalla oluella. Eihän se, että ostaa 10 olutta, tarkoita, että ne kaikki on pakko juoda heti.
Urheilija nuorukaisella on nestehukka.
Haju vaikuttaa. Jos ei haise mikään, ei edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit koska tahansa irtisanoutua ja alkaa työttömäksi. Ei sitten tarvitse enää kadehtia muiden kaljaostoksia.
En mitään, ei mulle kuulu mitä kukakin ostaa ja mitkä vaatteet on päällä.
Jos on komea, ajattelen, että tuon kanssa voisi mennä juttusille ja yrittää saada samalla pummattua muutaman ölpöösen.
En mitään. Varmaan päässyt just viikon työputkesta ja aloittaa vapaansa oluella.
On varmaan koko päivän etätöissä . Istuu kalsarit jalassa ja juo olutta
Meidän talon vakijuoppo selvinnyt arkeen ja pitää rauhallisen hetken.