Mitä ajattelet ihmisestä joka maanantaina klo 9 ostaa 10-15 tölkkiä olutta verkkareissa?
Mitä ajattelet ihmisestä joka maanantaina klo 9 ostaa 10-15 tölkkiä olutta verkkareissa?
Kommentit (60)
Hyvä idea, mulla alkaa maanantaina kesäloma, jos vaikka olutostoksille menisin.
Sitä että ostaa liian vähän sitä olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa olutta verkkareissa? Lähikaupassa se on vain pahvilootassa tai kutistemuovissa. Myös irtona.
Verkkareissa, ei verkkareista.
Kutistemuovissa, pahvilaatikossa, verkkareissa.
Ajattelet, että tuo määrä ei riitä kuin maanantaille klo 16 asti.
Näitähän on ja ne on kaikki persuja.
Työttömiä juoppopersuja. Ne möyhää persujuttuja siinä kaupan portailla.
Käyvät sekä ruokajonossa että syömässä seurakunnassa 2 x viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa olutta verkkareissa? Lähikaupassa se on vain pahvilootassa tai kutistemuovissa. Myös irtona.
Verkkareissa, ei verkkareista.
Kutistemuovissa, pahvilaatikossa, verkkareissa.
Onko kutistemuovi sitä, mihin sun aivot on kääritty?
Mietin miksi alkot saa olla auki sunnuntaisin, mutta kaljaa ei saa ostaa kello 7 aamulta.
Ehkä vähän vilkaisen miten turvonnut on naama, näkyykö silmät, ja miten pieneksi pisteiksi on pupillit menneet. Voi olla vaikka joku vanha tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Pidän köyhänä. Minä ostan 48 kerralla
Näin netistä, että jotkut ostaa 1000. Vähänkös kalpenet sellaisen rinnalla.
Jaksaisinpa minäkin lähteä lenkille
Toivon, että se ihminen saisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi alkot saa olla auki sunnuntaisin, mutta kaljaa ei saa ostaa kello 7 aamulta.
Kannattaa muuttaa tänne ulkomaille niin noi huolet ja murheet ovat mennyttä.
vain amatöörillä loppuu viinat kesken.minulla on juotavaa ainakin 4 kk juomaputkea varten.
En mitään, mua ei pätkääkään kiinnosta kanssaihmiset kaupassa. Enkä usko, että ketään kiinnostaa mun ostamat omenatkaan.
Vierailija kirjoitti:
vain amatöörillä loppuu viinat kesken.minulla on juotavaa ainakin 4 kk juomaputkea varten.
Vain amatöörillä säilyy varastot.
Ajattelen, että elää etuoikeutettua elämää. Itse raadan oravanpyörässä, että saa perheelle leivän pöytään.