Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä

Vierailija
11.09.2026 |

Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua. 

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi ap kuvittelee, että nainen haluaisi sitoutua ääliömieheen?

2. Jos ap olisi joskus harrastanut naisen kanssa seksiä, hän tietäisi, että pillussa ei ole laskuria. 

3. Mukavat ihmiset harrastavat paljon seksiä. 

4. Kusipäät eivät harrasta ollenkaan.

Vierailija
182/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA PORTTOON YHTYY ON SAMAA LIHAA HÄNEN KANSSAAN. 

Eikä tämä ikilaki muutu koskaan, muista se! Ole kunniallinen, ihminen! 

Kyvänsyyläukot pitää kiertää! Nielussa papilloona ja kurvan päässä. Syöpäkäisiä!

Vierailija
184/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa parikymmentä vuotta yhdessä. Ja ennen häntä miehiä oli kyllä paljon. Mutta eipä hän niistä mitään tiedä ja tuskin haluaakaan tietää.

Vierailija
185/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah,mutta kunnon hoora saa kosintoja mieheltä kuin mieheltä. Hoora vaan tietää, että tienaa paremmin kuin ei sitoudu yhteenkään mieheen. Mutta on niille kovasti ottajaa ja kysyntää. Aivan päänsä menettävät hooran edessä.

Vierailija
186/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap kuvittelee tietävänsä kuinka monta kumppania jollain naisella on ollut? 

Vierailija
187/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Jaksaa edelleen vaan jotakuta ottaa päähän se, ettei voi kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Taidon itse elänyt tässä kontrollin pelossa omat tarpeet unohtaen ja harmittaa, kun muilla on kivaa.

Vierailija
188/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma taitaa ennemminkin olla se, että kukaan nainen ei halua sitoutua häneen. Niillä "kevytkenkäisillä" naisilla yleensä olisi alttarille viejiä jonoksi asti. 

Vierailija
189/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmaan jos naiselle on ollut 200 miestä ennen minua niin en ehkä pitäisi häntä juuri itselleni sopivana vaimomateriaalina koska olen ihan erilainen ihminen. Mutta jos naisella on ne tavalliset muutamat seurustelut ja jokunen muu suhde takana niin sillä ei ole mitään merkitystä minulle.

Sinä siis vetoat ääriesimerkkiin kun noita on naistenkin joukossa pieni vähemmistö. 

Te neitsykäispojuset jankutatte paskaa koska teillä on pienet munat ja onneton itsetunto. En jaksa uskoa, että yksikään nainen, aktiivinen tai iki-impi, haluaisi juuri teidät. Koska te vain olette niin tyhmiä.

MIesten pitäisi pitää turpansa kiinni kokonaan jos sieltä tulee pelkkiä sammakoita. Olkaa hiljaa ja kauniita, niin teillä on edes jotain mahkuja.

Vierailija
190/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä pillussahan ei ole laskuria, joten sinä et tiedä yhtään mistään, montako miestä jollakulla on ollut.

Eli nää länkytykset on jotain maalaispoikien juttuja pakkakunnilla, jossa kaikki tietää toistensa tekemiset.

Vierailija
191/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt percel jankuta. Mun mielestä naisella saa olla kivaa ja kukaan aikuinen ei oikeasti pohdi toisten "bodycounteja". On aina kiva kun nainen osaa hommat, ja ei niitä opita ilman tekemistä. 

Vierailija
192/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitoutuu. 

Naisia ei kiinnosta vähänkään minkälaiseen naiseen ap haluaisi sitoutua, naista kun ap ei tule saamaan. 

Vierailija
193/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. Jaksaa edelleen vaan jotakuta ottaa päähän se, ettei voi kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Taidon itse elänyt tässä kontrollin pelossa omat tarpeet unohtaen ja harmittaa, kun muilla on kivaa.

Näissä on enemmänkin kyse siitä, ettei pääse mihinkään tekemisiin naisten kanssa. 

Vierailija
194/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan siitä kiinni, mistä tykkää. Itse olen sitä koulukuntaa, jonka mielestä järvi ei soittamalla kulu.

Vierailija
195/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin riskialtista. Lähtee seuraavan matkaan, kun menee huonosti. Jättää lapset heitteille uusperheisiin. Vie rahat

Vierailija
196/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan patiinit jalkaan, olenkin panseksuaali ja vain vähän miestä käytän.

Vierailija
197/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinä pillussahan ei ole laskuria, joten sinä et tiedä yhtään mistään, montako miestä jollakulla on ollut.

Eli nää länkytykset on jotain maalaispoikien juttuja pakkakunnilla, jossa kaikki tietää toistensa tekemiset.

Tämähän se on... Äidin helmoissa ovat ikänsä pyörineet pienen pienissä piireissään ja kuvittelevat tietävänsä kaikkien asiat. Juorukelloja ja juntteja siis. 

Eivät ole isoon maailmaan uskaltautuneet kokeilemaan siipiään, siellä äidin sylissä kun on niin turvallista. 

Vierailija
198/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ole kyse ennemminkin siitä, että nainen ei sitoudu? Jos on kerran ollut paljon miehiä? Tai naisella on niin paljon vientiä, että miehet eivät pysty pitämään häntä itsellään?

Vierailija
199/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se mies tietää, montako miestä naiselle on ollut ennen häntä? Kuka tyhmä kertoo oikean numeron? En ainakaan minä.

Vierailija
200/215 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin miehelle se on tosiaan tavoite että sais seksuaalisesti aktiivisen naisen MUTTA sen pitää napsahtaa sellaiseksi siinä vaiheessa kun se alkaa seurustella tän epävarman miehen kanssa.

Saattaapi olla vaikia löytää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme