Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä
Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta puolison menneisyys. Hän on minulle juuri se paras mahdollinen. Ja vielä aivan järisyttävän kauniskin.
Tässä on kyllä kanssa yksi merkillisyys, että se kumppanin ulkonäkö on se mikä merkitsee ja sillä sitten "saa anteeksi" monenlaista kuten vaikka harvinaisen villin nuoruuden. Eikä siinä villissäkään nuoruudessa mitään vikaa ole, mutta jostain syystä ei-niin-järisyttävän-kaunis nainen on liki poikkeuksetta pelkkä alfojen alla maannut halpa hoo ja menneisyytensä takia ihan kelpaamaton parisuhteeseen, mutta se jopa villimmin elänyt järisyttävän kaunis onkin ihan paras mahdollinen eikä ne menneisyyden miehet haittaa yhtään. Päinvastoin sitähän melkein kuvitellaan sen kauniin olleenkin vaan hyvien kunnon miesten kanssa eikä yhtään niiden ällöjen panochadien saati muiden vihattujen alfojen alla.
Miehillä on melkoiset kaksoisstandardit tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se mies tietää, montako miestä naiselle on ollut ennen häntä? Kuka tyhmä kertoo oikean numeron? En ainakaan minä.
Enpä kyllä edes olisi sellaisen miehen kanssa jolle tuo jotenkin tärkeää on. Omituistahan sellainen on, ja jotenkin aika säälittävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta puolison menneisyys. Hän on minulle juuri se paras mahdollinen. Ja vielä aivan järisyttävän kauniskin.
Tässä on kyllä kanssa yksi merkillisyys, että se kumppanin ulkonäkö on se mikä merkitsee ja sillä sitten "saa anteeksi" monenlaista kuten vaikka harvinaisen villin nuoruuden. Eikä siinä villissäkään nuoruudessa mitään vikaa ole, mutta jostain syystä ei-niin-järisyttävän-kaunis nainen on liki poikkeuksetta pelkkä alfojen alla maannut halpa hoo ja menneisyytensä takia ihan kelpaamaton parisuhteeseen, mutta se jopa villimmin elänyt järisyttävän kaunis onkin ihan paras mahdollinen eikä ne menneisyyden miehet haittaa yhtään. Päinvastoin sitähän melkein kuvitellaan sen kauniin olleenkin vaan hyvien kunnon miesten kanssa eikä yhtään niiden ällöjen panochadien saati muiden vihattujen alfojen alla.
Ei se mitään anteeksi saa ulkonäöllään, tuo on vain hieno bonus kaiken muun hyvän päälle. Olisin tämän ihmisen valinnut vaikkei noin valtavan kaunis olisikaan.
Perustatko sinä Ap paljonkin elämäsi ja maailmankatsomuksesi tv-sarjojen fiktiivisiin hahmoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se mies tietää, montako miestä naiselle on ollut ennen häntä? Kuka tyhmä kertoo oikean numeron? En ainakaan minä.
Jos sillä ei ole merkitystä eikä saa olla merkitystä, niin miksi sitä oikeaa lukua ei sitten voi sanoa? Tai miksi se pitää kaunistella pienemmäksi jos sillä kerran ei ole mitään väliä? Miksi ei sitten voi sanoa että niitä on vaikka 33 vaikka oikeasti olisi seitsemäntoista? Miksi se seitsemäntoista pitää kaunistella seitsemäksi jos oikein on räväkällä päällä ja jos ei, niin sitten se luku onkin neljä..
Miksi kaikki todellista pienemmät luvut käy? Miksi kuvitellaan että miehiä pitää suojella totuudelta?
Jos joku mies kysyisi minulta seksikumppaneiden lukumäärää, vastaisin, että reilusti yli 30. Oikeasti niitä on vain yksi, mutta jos tuolla tavalla pääsen ääliöstä eroon, niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kauheaa olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa jonka tietää pitävän naista kevytkenkäisenä hoona kun sillä on samanlainen menneisyys kuin itsellä. Tuntuu oikeasti aika erikoiselta, että nainen ihan vapaaehtoisesti menee yhteen tuollaisen miehen kanssa ja sitten vielä leikkii miehen mieliksi kiltimpää ja jotain muuta mitä oikeasti on. Se oma menneisyys on kun mikä on vaikka kuinka keksisi fiksuna jonkun pienemmän ja paremman numeron.
Miksi ei mieluummin katsele sellaista kumppania itselleen, jolle kelpaa paremmin kuin hyvin just sellaisena kuin on eikä tarvitse kaunistella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei ole merkitystä eikä saa olla merkitystä, niin miksi sitä oikeaa lukua ei sitten voi sanoa? Tai miksi se pitää kaunistella pienemmäksi jos sillä kerran ei ole mitään väliä? Miksi ei sitten voi sanoa että niitä on vaikka 33 vaikka oikeasti olisi seitsemäntoista? Miksi se seitsemäntoista pitää kaunistella seitsemäksi jos oikein on räväkällä päällä ja jos ei, niin sitten se luku onkin neljä..
Miksi kaikki todellista pienemmät luvut käy? Miksi kuvitellaan että miehiä pitää suojella totuudelta?
Minulta ei kukaan ole koskaan tuollaisia kysellyt, eikä kyllä ole ystäviltänikään. Olisi kyllä aivan helvetin outoa ja tutustuminen loppuisi kyllä siihen. Liian kontrolloivan ja mustasukkaisen oloista toimintaa tuollaista kysellä, ja kertoo huonosta itsetunnosta.
Normaaleja ihmisiä ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies kysyisi minulta seksikumppaneiden lukumäärää, vastaisin, että reilusti yli 30. Oikeasti niitä on vain yksi, mutta jos tuolla tavalla pääsen ääliöstä eroon, niin hyvä.
Toimisin varmasti samalla tavalla! Eipä ole kukaan koskaan kysellyt. Toisen kanssa ollaan jos hänen kanssaan on hyvä ja mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa sinulle on noin käynyt? Miten voit olla varma että lukua on pienennetty? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei sitoudu vaimoonkaan. Vaimoksi kyllä kelpaa kokemattomampi nainen jota sitten petetään kokeneempien naisten kanssa. Näin se vaan menee.
Näinhän se menee. Niin totta🤭
Carrie poltti tupakkaa, oli anorektisen laiha, eikä ollut klassisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä edes olisi sellaisen miehen kanssa jolle tuo jotenkin tärkeää on. Omituistahan sellainen on, ja jotenkin aika säälittävääkin.
Ei tuossa minusta mitään kummallista ole, että minä tiedän mieheni ex-kumppanit kuten hänkin tietää minun. Suht samanlainen historia on kummallakin eli on kokeiltu yhdenillan jutut, kevyet tapailut ja vakiintumiset ennen kuin lopulta yhteen päädyttiin ja hyvä niin, nyt kumpikin kun tietää mitä ne on ja etenkin sen, ettei mitään menetä vaikka kaikki se on menneisyyttä. Kumpikaan ei myöskään olisi sama ihminen ilman menneisyyttään joten miten siinä voisi olla jotain pahaa tai väärää vaikka kaikenlaista on koettu eikä aina ole ihan järkevääkään kaikki ollut. Se kaikki tekee toisesta just sen tyypin joka hän on.
Ei sellainen kumppani olisi mulle ollut ikinä oikea joka kokisi asioista puhumisen jo heti siinä alkumetreillä vaikeaksi tai vääräksi. Sen jälkeen tietenkin olisi voinut olla selvää, ettei me ajatella yhtään riittävän samalla tapaa tai ei olisi jaettu samanlaista arvo- ja ajatusmaailmaa mutta hyvä asia sekin olisi ollut. Ei olisi haaskattu yhtään enempää aikaa kun se olisi ollut selvää ettei meistä ole elämänkumppaneiksi toisillemme. Ihmiset pelkää usein puhumista ja mieluummin tekevät erilaisia oletuksia jonka myötä sitten petytään kun ei toinen ollutkaan sellainen kuin toivoi ja kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa minusta mitään kummallista ole, että minä tiedän mieheni ex-kumppanit kuten hänkin tietää minun. Suht samanlainen historia on kummallakin eli on kokeiltu yhdenillan jutut, kevyet tapailut ja vakiintumiset ennen kuin lopulta yhteen päädyttiin ja hyvä niin, nyt kumpikin kun tietää mitä ne on ja etenkin sen, ettei mitään menetä vaikka kaikki se on menneisyyttä. Kumpikaan ei myöskään olisi sama ihminen ilman menneisyyttään joten miten siinä voisi olla jotain pahaa tai väärää vaikka kaikenlaista on koettu eikä aina ole ihan järkevääkään kaikki ollut. Se kaikki tekee toisesta just sen tyypin joka hän on.
Ei sellainen kumppani olisi mulle ollut ikinä oikea joka kokisi asioista puhumisen jo heti siinä alkumetreillä vaikeaksi tai vääräksi. Sen jälkeen tietenkin olisi voinut olla selvää, ettei me ajatella yhtään riittävän samalla tapaa tai ei olisi jaettu samanlaista arvo- ja ajatusmaailmaa mutta hyvä asia sekin olisi ollut. Ei olisi haaskattu yhtään enempää aikaa kun se olisi ollut selvää ettei meistä ole elämänkumppaneiksi toisillemme. Ihmiset pelkää usein puhumista ja mieluummin tekevät erilaisia oletuksia jonka myötä sitten petytään kun ei toinen ollutkaan sellainen kuin toivoi ja kuvitteli.
Ei se, että asia ei kiinnosta tarkoita sitä että asiasta olisi jotenkin vaikeaa puhua.
Minusta on todella outoa että tuollainen edes kiinnostaa, miksi kiinnostaisi? Minua ei kiinnosta niin paljoa että osaisin suorilta sanoa edes omaa lukuani.
16 vuoden parisuhteen jälkeenkin yhä keksin tuhansia kertoja mielenkiintoisempia keskustelun aiheita puolisoni kanssa, hän kun on mielenkiintoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap kuvittelee tietävänsä kuinka monta kumppania jollain naisella on ollut?
Ulkonäöstä varmaan, kuten typeryksillä on tapana?
Eli eivät tosiasiassa osaa tunnistaa ollenkaan, vaan tekevät päätelmiä joidenkin hassujen, hölmömiesten logiikalla :D
Löysin mieheni 35-vuotiaana. Kumpikaan ei ole kertaakaan kysellyt tai puhunut toistensa existä, eikä tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä naiset sitoudu häntäheikkeihin.
Olen samaa mieltä. Miesten ja naisten tulee noudattaa samaa moraalikoodia sitoutumisen osalta. Jos molemmat tykkäävät huseerata ihmissuhteiden kanssa, niin silloin he sopivat toisilleen eli se "uusi rakas" löytyy nopeasti entisen parisuhteen loputtua. Jos taas kuuluu ihmistyyppiin, joka rakastuu harvoin ja raskaasti, niin silloin sillä parisuhteen aloittamisella on täysin erilainen painoarvo ja sinkkuna oleminen on se toinen vaihtoehto eikä kuka tahansa muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se järisyttävän kaunis todennäköisesti pariutuu jonkun komean kanssa, ja komeat on useammin itsevarmoja? Selittäisikö tuo tuota eroa, jos tuollainen ero siis on olemassa.
Eli ne on vaan eri miehiä, joiden kanssa se järisyttävän kaunis ja ei-niin-kaunis pariutuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä en vastaisi mitään. Olisin varmaan aidosti niin järkyttynyt, että miten olen tuollaiseen seuraan ajautunut? Mikä on mun taso, jos heilun jonkun Bodycount-Petterin kanssa?
Ei ole halunnut sitoutua silloin? Kuten ei miehetkään. Parisuhde onnistuu kuitenkin jos haluaa sitä ja on tavannut sen oikean.