Missä olit ja mitä teit tasan 25 vuotta sitten?
Kommentit (50)
Aloin miettiä että ai perjanataina 20 vuotta sitten tähän samaan kellonaikaan. Varmaankin ollut koulussa ja menossa kohta puolin lounaalle ja tuntenut nälkää. Sitten tajusin että ap tarkoittikin että tänään on 11.9. Näköjään se päivä oli maanantai ja tapahtuma alkuillasta joten en kyllä tiedä yhtään mitä olen ollut tuohon aikaan tekemässä. Tapahtuma ei koskettanut mua millään tavalla enkä edelleenkään ymmärrä miksi tätä joka vuosi muistellaan.
Poikaystävän kodin pihalla ulkoilemassa, kun hän tuli sisältä talosta sanomaan minulle, mitä oli tapahtunut. Oli todella järkyttynyt.
Odotin kuopusta viikolla 14 ja meinasin saada keskenmenon kun tiedot 911 tuli. Työpaikalla katsottiin tv:stä tilannetta. Epätodellinen tunne. Kotona mies ja teini-ikäiset lapset olivat järkyttyneiä
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettiä että ai perjanataina 20 vuotta sitten tähän samaan kellonaikaan. Varmaankin ollut koulussa ja menossa kohta puolin lounaalle ja tuntenut nälkää. Sitten tajusin että ap tarkoittikin että tänään on 11.9. Näköjään se päivä oli maanantai ja tapahtuma alkuillasta joten en kyllä tiedä yhtään mitä olen ollut tuohon aikaan tekemässä. Tapahtuma ei koskettanut mua millään tavalla enkä edelleenkään ymmärrä miksi tätä joka vuosi muistellaan.
Se oli kylläkin tiistai.
Töissä ennen klo 16 ihmettelin uutista, mikä pienkone nyt on pilvenpiirtäjään osunut. Lähdin kotiin, perheen kanssa heti kauppaan ja jotain klo 19 vasta avasin tv:n ja tajusin tilanteen. Tuli sitten loppuilta seurattua tv:tä.
Olin töissä, tein GPS vastaanotinta Nokialla. Ostin aamulla 60 000€ telian osakkeita. Myin ne loppujen lopuksi voitolla, mutta olis ollu kivanpi ostaa vasta 12. päivä.
Olin opiskelija. Tulin kotiin ja näin telkkarista savuavat tornit.
Olin työtön kuten nytkin. Muistan nuo W h i t e T r a s h C e n t e r i n iskut kuin eilisen päivän.
M54
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä, tein GPS vastaanotinta Nokialla. Ostin aamulla 60 000€ telian osakkeita. Myin ne loppujen lopuksi voitolla, mutta olis ollu kivanpi ostaa vasta 12. päivä.
Muuten hyvä, mutta euroihin siirryttiin vasta 1.1.2002.
Olin päiväunilla. Niiltä herättyäni äiti kertoi, mitä oli tapahtunut. Lähdin sen jälkeen lenkille, ja olin aika järkyttynyt.
Olin tulossa töistä kotiin, ja bussissa oli radio auki, mutta en saanut kunnolla selvää, että mistä puhuttiin. Kotona sit selvisi mitä oli tapahtunut ja missä. Eipä kyl itseä hetkauttanut hirveästi. Seuraavana päivänä tuli naurettua kaikille pilakuville, mitä netissä levisi tuon osalta. Joo, tiedän omaan sairaan mielikuvituksen.
Taaperon äiti, väitöskirjatutkija ja julkaissut muutamia kirjoja.
Olin varmaan silloinkin bottomina kuten olen tänäänkin.
Muistan kun työkaveri alkoi puhumaan Twintowereista enkä ymmärtänyt mitään. Kertoi että oli terrori-isku. Sitten ymmärsin............. kamaaa.Miksi emme lähetä pappeja kotimaihinsa, vaan mesuavat mosk ei joi ssa. Ja uh kaavat meitä.
Kesäasunnolla kuulin radiosta WTC-iskusta ja luulin onnettomuudeksi, sitten aloin ihmetellä miten sama tapahtuu heti uudestaan.
Taisin pelata The Simsiä tietokoneella.
Olin töissä. Amerikkalainen ystäväni, joka on lentoemäntä, laittoi meilin, että hän on turvassa. Vasta sitten tajusin katsoa uutisia.
Todennäköisesti olin päivähoidossa. En mene vannomaan.