Paljonko sait bonuksia viime kuulta?
Minä 16,67 € mikä on aika hyvin, kun ottaa huomioon, että ostan aika vähän mitään. Tuo summa on kertynyt vain Prismasta ja S-marketista.
Kommentit (14)
6,52 euroa kahden hengen taloudessa. Käydään pääosin s-kaupoissa.
Saimme 74 euroa. Perheen ruokostokset ässästä. Toki muitakin kodin tarpeellisia asioita, kuten pesuaineet, vessapaperit yms. bonusostoihin.
3,27€. Kiertäisköhän maailmaa vai ostaisko uuden kodin?
Joku 22 €, yhden hengen talous. Oli sellainen keskvertokuukausi. Mulle kertyy bonuksia mm. myös vakuutuksista ja harvakseltaan autonpesuista.
Lidlissä saa joka ostoskerta heti,parikymppiä kenties
Jotain se on 30 euron kieppeillä kuukausittain Osuuspankissa.
Nythän on niin, että olen viimeksi s-kaupassa käynyt tämän vuoden maaliskuussa. Prismaa tarkoitan. Siellä oli monta kertaa peräkkäin veloitettu ylimääräistä ostoksistani. Esim ilta-aleaikana oli alennettu punalappusia tuotteita 30 prossaa, vaikka ale on silloin jo 60 prossaa.
Osasta tuotteista ei oltu alennusta lyöty kassaan ollenkaan. Kaksi kertaa oli laskutettu sellaista, jota en osta koskaan.
Kassalla oli töykeitä myyjiä kun ostin isot ostokset. Siinä oli höpöttelemässä toinen myyjä kassalle, niin kassa teki virheitä kun se seurusteli sen toisen kanssa. Sitten se toinen sano minulle, että siirry siitä jo pakkaamaan kun odotin, että kuitti tulostuu.
Aspan toiminta oli törkeää kun soitin näistä virheistä. Tätä markettia käytimme vuosia ainoana ostospaikkana. Nyt ei käydä enää.
Vähän päälle 15€. Aika hyvin kun kuitenkin käyn Citymarketissakin välillä. Apteekkiostoksista ilmeisesti tullut lisäbonuksia.
356 eur