Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (11109)

Vierailija
11001/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana olla miehen lempiajatus ja hänen aktiivinen pyrkimys lähelle, iholle. Huom! Tietenkään kuka tahansa ei kelpaa😘

Chad only

Vierailija
11002/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria — tuu piiskaamaan mua 💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11003/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa, kemiaa ja jännitystä.

En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään. 

Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi  ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.

Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.

Tuolla logiikalla sinun on parasta jatkaa yksin.

Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.

Eri

Miksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?

Ei tietenkään ole automaattisesti pielessä, älä nyt draamaile ja keksi omiasi. 

Aina jos tänne kirjoittaa, että en vetovoimaa kaivatun kanssa, niin joku katkero tulee mesoamaan, että se ei riitä. 

Miks oot palstalla etkä sen vetovoimakkaan luona? 😂 eri

Vierailija
11004/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakkee mut häkkiin...

Vierailija
11005/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimiä tänne!

Vierailija
11006/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomi?

Vierailija
11007/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rakentais noiden varaan yhtikäs mitään. En tosin edes rakkauden varaan. Noiden lisäksi pitää olla olosuhteet, ajoitukset, tavoitteet kohdallaan. Ja sama käsitys siitä, mikä on hyvää elämää ja miten sitä yhdessä eletään. 

Tavoitteet jne. selvitetään kyllä kun aika on. Vetovoimaa ja kemi  ovat lähtökohta sille että jotain voi tulla.

Tarkotin että on jo tiedossa, ettei ole samanlaiset tavoitteet. Mikään vetovoima ei ole syy jatkaa tiellä, jolla joutuisi itse hukkapoluille. Oikean kanssa kaikki on selkeää ja levollista.

Hän on aivan oikeassa: ei pelkkä vetovoima ja kemia riitä, jos muut asiat on pielessä.

Eri

Maalaisjärkeähän tuo. Mutta ei sitä saa sanoa, kun voi tulla paha mieli harhaisille 😭

Harhaisia olette te jotka luulette että muut luottavat pelkkään vetovoimaan ja hyppäävät suhteeseen tutustumatta toisiinsa muuten. Vetovoimaa kuitenkin tarvitaan, että kiinnostus tutustua herää.

Vierailija
11008/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Miksi muut asiat olisivat automaattisesti pielessä? Onko teillä koskaan mikään hyvin?

Aina jos tänne kirjoittaa, että en vetovoimaa kaivatun kanssa, niin joku katkero tulee mesoamaan, että se ei riitä. 

Niinkö sinun suhteesi alkavat että olet välittömästi sen kiinnostavan tyypin luona 24/7? Itse yleensä tutustun pikku hiljaa ensin. 

Vierailija
11009/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nimiä tänne!

Shy cyan kiki

Vierailija
11010/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi?

Tapio

Vierailija
11011/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän ole kuvitellut sitä mitä meidän välillä on ollut? 

Kuulostaa creepyltä vainoajalta ...

No siinä tapauksessa erehdyt. Puhun pitkistä keskenäisistä katseista, pienestä kiusallisuudesta, hämmentyneistä hymyistä meidän välillä...

No eikö tuo nyt ole jo aika selvää. Tai siis ainakin ulkopuoliselle molemminpuolinen kiinnostus on selviö. Itsetunto kuntoon ja tulta kohti.

Vierailija
11012/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi?

Tapio

Lol.ei.

Vierailija
11013/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Niinkö sinun suhteesi alkavat että olet välittömästi sen kiinnostavan tyypin luona 24/7? Itse yleensä tutustun pikku hiljaa ensin. 

Ensin pitäisi sen toisen poistaa esto vai?

Vierailija
11014/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä lista syitä miksi olet kaipausketjussa etkä parisuhteessa.

Et sinä tiedä mitään anonyymien suhdetilanteista, hyvä jos omistasi. Ei kaikki täällä ole kaipaamassa, ketju on kaikille avoin. Tätä saa ihan kuka vaan lukea ja kommentoida.

Vierailija
11015/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ei tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Ei tarvitse muuallakaan. Oman elämän valintoja.

Vierailija
11016/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kaikki sen arvoista

Vierailija
11017/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni

Vierailija
11018/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaisin vaan selälläni sängyllä ja saisit tehdä mulle mitä haluat

L. Ahnanen tunnistettu.

Vierailija
11019/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni

Kuka?

Vierailija
11020/11109 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Jos palstalla pitää tosissaan kirjoitella, niin tuskin on muutkaan asiat hyvin.

Sivusta

Elikkä jos minulla on harrastuspaikassa tyyppi jonka kanssa on silmäpeliä ja flirttiä niin siinä on jotenkin kaikki asiat huonosti? Jotkut etenevät vähän hitaammin kuin te jotka ilmeisesti hyppäätte heti suhteeseen ilman tutustumista... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän