Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11593)
Vierailija kirjoitti:
ja se poika on nyt rakastunut. mitä seuraavaksi?
No sukunimeni vaihtuu tietysti. Siinä teillä onkin seuraavan ilveilyn aihe. Sitä voi sit vääntää, kääntääja veivata haluamallaan tavalla 🤭😜
Vierailija kirjoitti:
Haluan kunnioittaa hänen päätöstään pysyä etäällä. Mutta jos hän toisin ilmaisee niin olen valmis avautumaan
Oletko kertonut tunteistasi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😍😘
Mistä hän tunnistaa itsensä (pl. kutrit)?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka päiväsi sujui? Omani oli omalaatuinen ja outo, alkoi auringossa ja päätyi ihmeelliseen Deus ex machina-huipennukseen kämpille palattuain, odottamaton käänne ja pelastus outoon tilanteeseen jota en ollut itse aiheuttanut, ja jonka vuoksi jouduin tänään kahessa virastossa kahella eri paikkakunnalla. Nyt pitäisi tavata siut, mitä pikemmin sen parempi. Tarjoisin siulle iltapalan. Hyvää yötä lounaaseen.
Huomenta sivusta. Eilinen oli kummallinen myös palstalla. Toivotaan tästä parempaa, täällä ainakin paistaa aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Persettä ja Vittua Päivääsi 🥰
Entä tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tissit?
Minulle tissiä.
Kunpa nähtäisiin taas pian. Tämä on ollu todella pitkä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kunnioittaa hänen päätöstään pysyä etäällä. Mutta jos hän toisin ilmaisee niin olen valmis avautumaan
En mutta oon kyllä näyttänyt kiinnostustani häneen. Luulis olevan tietoinen.
Miten se kiinnostus on näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Miten se kiinnostus on näkynyt?
No en tässä ala sen kummemmin kertoileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä tuo luulis olevan tietoinen. Jos haluat jotain, sano se suoraan. Tai kerro nyt edes tunteistasi niin toinen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli taas tämä klassinen "varasin hänet vilkaisemalla toiselta puolelta huonetta tietyllä tavalla, kyllä siitä pitäisi tajuta"
On se kyllä hurjaa, että missä tahansa voi olla vaikka murhaaja, kun tuolla liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tissit?
Minulle tissiä.
Käykä pienet?
Voin silti keskutella asiasta kanssasi, jos se auttaisi edes hieman. Ota yhteyttä.