Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (11594)

Vierailija
7961/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen luuseroitunut, mutta haaveilen silti kohteliaasta huomiosta. 

Annatko sitä itse vai odotatko vain saavasi?

Annan.

Vierailija
7962/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin hänen silmiään kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei nuo

tähtiemojit. E

Vierailija
7964/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan.

Millähän tavalla? Ketjussa annettu on kuraojaan kannettu. Ei lasketa.

Vierailija
7965/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä osaa palvoa. Sen he osaavat, vaikka se kestääkin vain kauniin hetken.

Nainen voi omilla teoillaan pidentää hetkeä haluamansa ajan. :)

Rajansa kaikella. Huonoa ymmärtämistä ja kohtelua en jäänyt katselemaan.

Ei pidäkkään, mut pitää aktiivisesti koittaa pitää suhdetta yllä ja tämä koskee kumpaakin. Kun nainen unohtaa tämän, niin palvonta loppuu ja huono käytös alkaa. Toki on yhteen sopimattomia pareja, niin silloin ei toimi mikään.

Näin aina paljon vaivaa suhteiden eteen. Sisäistin ongelmia, jotka olivatkin etenkin toisessa osapuolessa. Yritin selvittää keskinäisiä ongelmiamme. Se ei riittänyt. 

Sivuvinkki, ettei ole erityisen hedelmällistä sisäistää TOISEN ongelmia, kun vaikutusmahdollisuudet niihin eivät ole 100%. Sen sijaan jos sisäistää omiaan niihin voi vaikuttaa täysin. Ja jos suhteessa on kaksi ihmistä, jotka tekee niin, ongelmilla on täydet selviämisedellytykset. Sekin on defenssi, että haluaa itsensä sijasta keskittyä toisen ongelmiin ja silloin voi vahingossa heijastaa omat ongelmat pois itsestä. En sano että teit näin mutta minä olen nuorempana tehnyt niin.

Vierailija
7966/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. Harkitsen tätä viikkoa. Haluaisin nähdä sinut, mutta olen vajonnut häpeämään itseäni ja kaikkea mitä olen tehnyt ja sanonut.

Omikaa tästä hyvät harhat taas kaikki:)

Jep. Ei hänellä ole mitään hävettävää.

Häpeän sitäkin että häpeän. Tää on vaan joku vaihe toivottavasti.

Vierailija
7967/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan.

Millähän tavalla? Ketjussa annettu on kuraojaan kannettu. Ei lasketa.

Tämä oli yleinen mietintä. Kyllä jos olen tekemisissä toisen kanssa oikeassa elämässä, kohtelen häntä hyvin, jos se on molemminpuolista.

Vierailija
7968/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä osaa palvoa. Sen he osaavat, vaikka se kestääkin vain kauniin hetken.

Ei pidäkkään, mut pitää aktiivisesti koittaa pitää suhdetta yllä ja tämä koskee kumpaakin. Kun nainen unohtaa tämän, niin palvonta loppuu ja huono käytös alkaa. Toki on yhteen sopimattomia pareja, niin silloin ei toimi mikään.

Näin aina paljon vaivaa suhteiden eteen. Sisäistin ongelmia, jotka olivatkin etenkin toisessa osapuolessa. Yritin selvittää keskinäisiä ongelmiamme. Se ei riittänyt. 

Silloin ne ei vaan ollu niitä oikeita.

Vierailija
7969/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuvinkki, ettei ole erityisen hedelmällistä sisäistää TOISEN ongelmia, kun vaikutusmahdollisuudet niihin eivät ole 100%. Sen sijaan jos sisäistää omiaan niihin voi vaikuttaa täysin. Ja jos suhteessa on kaksi ihmistä, jotka tekee niin, ongelmilla on täydet selviämisedellytykset. Sekin on defenssi, että haluaa itsensä sijasta keskittyä toisen ongelmiin ja silloin voi vahingossa heijastaa omat ongelmat pois itsestä. En sano että teit näin mutta minä olen nuorempana tehnyt niin.

En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin tuolla toisen ongelmien sisäistämisellä. Se on juuri sitä, että pohtii ja luulee, että vika on itsessä. Tätä voi olla hyvin vaikea erottaa vahingollisessa suhteessa, että mikä on oma ongelma ja mikä oikeasti ei ole.

Vierailija
7970/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt sitten seuraavaksi meidän välillä?

Vierailija
7971/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli jotenkin erikoisia viestejä. Jollain vaikuttaa olevan viestien perusteella rasittava kaivattu tai sitten se yrittää päästä siitä eroon. 

Vierailija
7972/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä miehelle, joka näyttäisi päässeen yli ahdistuksestaan meidän suhteen.

Vierailija
7973/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet ovat niin erilaisia, että tällaisessa keskustelussa menee lähinnä ristiin.

Vierailija
7974/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkoja katseita ja toiveita, jos nähdään.  Jotain olisi jo aika sanoakin. 

Vierailija
7975/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä miehelle, joka näyttäisi päässeen yli ahdistuksestaan meidän suhteen.

En ole ikinä ollu ahdistunu, päinvastoin. Se on tämä muu elämä mikä on hieman hankalaa nyt. Meidän pitäisi nähdä kahden ja keskustella kunnolla. -Sivusta ehkä

Vierailija
7976/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli jotenkin erikoisia viestejä. Jollain vaikuttaa olevan viestien perusteella rasittava kaivattu tai sitten se yrittää päästä siitä eroon. 

Aika paljon oli negaviestejä.  Alkoi jo mietityttää kaikki omalta kohdaltakin.

Vierailija
7977/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näimme pitemään kahdestaan, melkein sanoit jotain.

Vierailija
7978/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti että peruutit viime hetkellä, varmaan kun luulit että pelästyin

Vierailija
7979/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin tuolla toisen ongelmien sisäistämisellä. Se on juuri sitä, että pohtii ja luulee, että vika on itsessä. Tätä voi olla hyvin vaikea erottaa vahingollisessa suhteessa, että mikä on oma ongelma ja mikä oikeasti ei ole.

Ymmärsin kyllä koska parisuhde ja sen ongelmat vaikuttaa aina molempiin. Tarkoitin vaan, että näkökulma pitää kääntää itseen. Esim. jos puoliso ilmaisee jatkuvaa tyytymättömyyttä asioista jotka on kohtuuttomia, niin ehkä hänen motiivien miettimisen sijasta voisi miettiä, että onko itsellä jotain tarvetta todistaa itseä ja onko se kenties tuttu asetelma johon helposti päätyy ja että voi itse lopettaa sen todistelun ja taipumisen. Siten tulee oppineeksi niin paljon, että lopulta välttää vahingolliset suhteet. Jos suhde on vahingollinen, se loppuu. Ja jos se ei ole, ehkä muutos saa toisessa aikaan muutosta. Itseen vaikuttaminen on oikeasti tehokkainta.

Vierailija
7980/11594 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteet ovat niin erilaisia, että tällaisessa keskustelussa menee lähinnä ristiin.

Ai ketjusuhde?