Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vissiin sitten ansaitse rakkautta, vain vuosien väsytystä.
Ansaitset sen, minkä uskot ansaitsevasi. Jos asetat tason matalalle, saat matalaa.
Kiitos tästä. En ole ajatellut pyytäväni matalamielisyyttä, mutta ehkä tämä saa minut tajuamaan sen, joka olisi pitänyt tajuta jo kauan sitten. Aina löytyy niitä, jotka ovat ottamassa mutta mitään ei ole antaa.
Kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse. 😙 Kun sisäistää, mitä haluaa ja ansaitsee, se näkyy myös ulospäin. Pelkurit ja luuserit ei uskalla edes tulla sössöttämään. (Ainakaan niin usein.)
Kyse on erilaisista ihmiskäsityksistä. Pidän toista vertaisenani ja kohtelen sellaisena. Kun ei pidä, katsoo oikeudekseen pitää huonosti. Sellainen on minulle uutta. En ole aikaisemmin kohdannut vastaavaa, joten on ollut vaikea ymmärtää, että niinkin voi toimia. Ja tuntuu tietysti pahalta varsinkin, kun on sanottu suuria ja rakkaudesta puhuttu.
Ymmärrän. Mutta kun kohtaa tarpeeksi raatelevia susia, oppii kummasti asettamaan omia rajoja. Se hyvä puoli on ikävissä ihmisissä, että heistä selvittyään on entistä lujempi ja tunnistaa hyväksikäyttäjät jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluat jatkaa tätä samaa soppaa, koska tarvitset tunnetta hallinnasta.
Se tulee jo viiksistä se. Parta on hämynä mukana. :D
Kuinka päiväsi sujui? Omani oli omalaatuinen ja outo, alkoi auringossa ja päätyi ihmeelliseen Deus ex machina-huipennukseen kämpille palattuain, odottamaton käänne ja pelastus outoon tilanteeseen jota en ollut itse aiheuttanut, ja jonka vuoksi jouduin tänään kahessa virastossa kahella eri paikkakunnalla. Nyt pitäisi tavata siut, mitä pikemmin sen parempi. Tarjoisin siulle iltapalan. Hyvää yötä lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluat jatkaa tätä samaa soppaa, koska tarvitset tunnetta hallinnasta.
??
Mukavaa päivää miehelle, joka tekee maailmasta kauniimman paikan.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
God morgon fru speciallärare 😚
Huomenta ja huoletonta päivää 💋🌚💋
Haaveilin, että meidän pariskunta lisänimet olisivat varmaan Kiltti ja Hellä muiden korvissa.
Haluan kunnioittaa hänen päätöstään pysyä etäällä. Mutta jos hän toisin ilmaisee niin olen valmis avautumaan
Näin susta unta A-mies.
Olisi pitänyt toimia, kun se oli vielä mahdollista. Nyt on helppoa jossitella, kun olet jo kaukana uusissa ympyröissä.
Kyllä tää kaipaus menee ohi lopulta. Ainakin toivon niin. Todella toivon niin.
Minun fantasiassani olet alaston Apollon jousi käsissäsi. Et saa liikkua, koska patsaat eivät liiku, ellen taivuta sinua uuteen asentoon. Kuvanveistäjä voi.
Vierailija kirjoitti:
Herääs jo E jo palstailee 🤩
Mieluummin sivuilen. E
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta siltä, että haluat elää näin loppuelämäsi?
Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiinnostunut, olet varattu, pelkäät mua, ahdistan sua tai jotain semmosta.
Vain yksi kohta on oikein ja sekin tulee muuttumaan. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen fiksussa ammatissa, mutta lopulta sekoin kaikista. Repikää siitä. Terveiseni kaikille, joiden elämää olen pilannut.
On täällä ainakin yksi jonka elämänlaatua olet parantanut. :)
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsen kuritusta. 😓
hmm.. 😘🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Harkitsen tätä viikkoa. Haluaisin nähdä sinut, mutta olen vajonnut häpeämään itseäni ja kaikkea mitä olen tehnyt ja sanonut.
Omikaa tästä hyvät harhat taas kaikki:)
Jep. Ei hänellä ole mitään hävettävää.
Hänen vuoro