Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia miehestä ei saisi haluta vain rahaa?

Vierailija
09.09.2026 |

Haluavathan miehetkin vain seksiä, kauneutta ja nuoruutta. Eivät naiset "vaihda rikkaampiin", kuten miehet vain vaihtavat nuorempiin. Miehet ovat kaksinaamaisia paskoja, ja silti naiset itsekin alentuvat vakuuttamaan miten vain sielulla on väliä! Miehet sen sijaan avoimesti pettävät, haluavat olla mahdollisimman petollisia ja huutavat miten seksi on heidän luontonsa. Myös naisen rahanhalua voi perustella biologialla, jostain syystä naiset eivät perustele paskamaisuuttaan luonnolla. 

Miksi siis haukut naisia gold diggereiksi? Miehethän ne naisesta haluavat vain seksiä. Miksette sitä demonisoi? 

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaton miesviha täällä ! Voi teitä reppanoita vanhoja piikoja. Kyykkyyn kyykkyyn. 

Vierailija
42/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies on naisen kanssa pelkästään ulkonäön takia. Kannattaisi sanoa heti alkuun, että kun lihot, tai tulet rumemmaksi tai viimeistään kun vanhenet, nostan kytkintä. Muutoin sitä voisi luulla rakkaushuijaukseksi.

Ei tämä rahoihin ihastuminen ole sen kummempaa kuin ulkonäköön ihastuminen. Rahojen deittailu on sama kuin ulkonäön deittailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onse hyvä että naiset alkavat myöntämään yleisesti olevansa vain maksullisia hu*ria. Voisitteko lopettaa sen vinkuminen sitten kun teitä kohdellaan vain arvottomana hu*rana

Naisellahan nimenomaan on arvo jos hänestä maksetaan. Se että sinulla ei ole varaa maksaa naisesta tai porchesta ei tee näistä arvottomia, se tarkoittaa vaan sitä että sinulla ei ole varaa näihin.

Huorittelu on muuten viharikos. Kannattaa hakea apua ongelmiinsa ennen kuin on liian myöhäistä.

Ei tuo kaninkolossa omassa visvassaan likoava hullupoika mitään apua tajua hakea. Se möyhää kunnes hukkuu kuoppaansa.

Vierailija
44/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen pystyy olemaan toisen kanssa pelkästään rahan takia? Ymmärrän, jos kokee edes jotain intohimoa toista kohtaan ja hän on varakas. Varakkuus lisää kiinnostusta. 
Jotain on mennyt kasvatuksessa pahasti pieleen, jos on toisen kansss pelkästään rahan takia. 

Tuskin kukaan pelkän rahan takia on, mutta moni nainen ymmärtää realiteetit että jos haluaa omistautua lapsen kasvatukselle tai olla ihan vaan seuralainen, eikä kuluttaa itseään työssä, niin silloin miehen on tienattava sen verran että nainen voi oleskella hänen lompsallaan. Näin naisen resurssit vapautuvat hyvinvointiin, itsestään huolehtimiseen, miehen viihdyttämiseen. Joku mies voi myös aidosti rakastaa naista ja haluta tälle vaan hyvää ja parasta, eikä että nainen raataa itsensä kipeäksi perse ruvella. Tai sitten jos nämä haluavat perustaa perheen, naisen huomio on vapautunut lasten kasvatukseen ja sulostuttamiseen.

Ihmisiä elää monilla eri hyvinvoinnin tasoilla. SE että köyhiä ja pahoja miehiä suututtaa se, että jotkut miehet huolehtivat vaimoistaan ja tyttöystävistään, on heidän ongelmansa. Naisen ei tule kuunnella näitä vaan kiinnittää huomionsa vain sellaiseen mieheen jolla ylipäätään on sitä, mitä hän haluaa. Tällaisella aggressiivisella ja vihamielisellä miehellä ei selvästikään ole.

Mies joka ei anna minulle rahaa = paha mies :D

Nainen joka ei anna minulle seksiä = paha nainen

Näinkö se nyt taas meni?

Ei vaan paha mies on se joka hyökkää naisen kimppuun, jos nainen haluaa mieheltä jotakin muuta kuin sitä, mitä tällä kyseisellä miehellä on annettavanaan.

En minäkään hyökkää näiden "isot tissit ja tiukka emätin" pervojen kimppuun, koska en halua heitä, heillä ei ole minulle mitään annettavaa, eikä minulla ole mitään annettavaa heille. Se että joku on mies ei tarkoita sitä, että haluaisin häneltä yhtään mitään, jolloin se ettei hän halua minua, ei ole minulta mitään pois. Palleja on maailmassa 5 miljardia paria. Ei tunnu missään jos yksi tai vaikka 4,99 miljardia miestä sanoo ei ja kovaan ääneen huutaa haluavansa jotain ihan muuta kuin mitä minä olen. Minulle riittää se yksi aviomies, ei aiheuta persekipua että pertti peräkamarin runkuttaja ei halua minua. Päin vastoin, olen siitä kiitollinen, elämäni on paljon parempaa ilman tätä perttiä.

Vierailija
45/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jännää että jotkut "miehet" pillastuvat kun nainen sanoo, että hän haluaa miehiltä vain yhtä asiaa.

Samaan aikaan nämä sankarit haluavat naisilta vain yhtä asiaa: äipän, jota voi myös panna. Eli hyväksikäyttösuhteen, jossa nainen toimittaa kaikenlaista hyvä ja he käyttävät sitä.

Terveessä parisuhteessa kumpikin hyödyttää toinen toistaan, ei hyväksikäytä toista.

Ja kun tällaista tervettä suhdetta ei ilmeisesti voi miehen kanssa olla, niin loukkaannutaan verisesti kun nainen haluaa vain samaa kuin mies: jotain hyötyä itselle. Hyötyä, joka kompensoi suhteen haitat.

Vierailija
46/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen pystyy olemaan toisen kanssa pelkästään rahan takia? Ymmärrän, jos kokee edes jotain intohimoa toista kohtaan ja hän on varakas. Varakkuus lisää kiinnostusta. 
Jotain on mennyt kasvatuksessa pahasti pieleen, jos on toisen kansss pelkästään rahan takia. 

Tuskin kukaan pelkän rahan takia on, mutta moni nainen ymmärtää realiteetit että jos haluaa omistautua lapsen kasvatukselle tai olla ihan vaan seuralainen, eikä kuluttaa itseään työssä, niin silloin miehen on tienattava sen verran että nainen voi oleskella hänen lompsallaan. Näin naisen resurssit vapautuvat hyvinvointiin, itsestään huolehtimiseen, miehen viihdyttämiseen. Joku mies voi myös aidosti rakastaa naista ja haluta tälle vaan hyvää ja parasta, eikä että nainen raataa itsensä kipeäksi perse ruvella. Tai sitten jos nämä haluavat perustaa perheen, naisen huomio on vapautunut lasten kasvatukseen ja sulostuttamiseen.

Ihmisiä elää monilla eri hyvinvoinnin tasoilla. SE että köyhiä ja pahoja miehiä suututtaa se, että jotkut miehet huolehtivat vaimoistaan ja tyttöystävistään, on heidän ongelmansa. Naisen ei tule kuunnella näitä vaan kiinnittää huomionsa vain sellaiseen mieheen jolla ylipäätään on sitä, mitä hän haluaa. Tällaisella aggressiivisella ja vihamielisellä miehellä ei selvästikään ole.

Mies joka ei anna minulle rahaa = paha mies :D

Nainen joka ei anna minulle seksiä = paha nainen

Näinkö se nyt taas meni?

Ei vaan paha mies on se joka hyökkää naisen kimppuun, jos nainen haluaa mieheltä jotakin muuta kuin sitä, mitä tällä kyseisellä miehellä on annettavanaan.

En minäkään hyökkää näiden "isot tissit ja tiukka emätin" pervojen kimppuun, koska en halua heitä, heillä ei ole minulle mitään annettavaa, eikä minulla ole mitään annettavaa heille. Se että joku on mies ei tarkoita sitä, että haluaisin häneltä yhtään mitään, jolloin se ettei hän halua minua, ei ole minulta mitään pois. Palleja on maailmassa 5 miljardia paria. Ei tunnu missään jos yksi tai vaikka 4,99 miljardia miestä sanoo ei ja kovaan ääneen huutaa haluavansa jotain ihan muuta kuin mitä minä olen. Minulle riittää se yksi aviomies, ei aiheuta persekipua että pertti peräkamarin runkuttaja ei halua minua. Päin vastoin, olen siitä kiitollinen, elämäni on paljon parempaa ilman tätä perttiä.

Vain nautittu lääke auttaa siitoshullu.

Vierailija
47/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mikään muu merkitse enää mitään kuin raha.

Onnellisuus ja hyvä ja luotettava puoliso on kullan arvoinen. Ei rahalla onnea saa. 

Itse eläkeläisnainen. Tietty hyvä elää koska itse hankkinut itselle hyvän pohjan sijoittamalla ja työtä tekemällä. 

Vierailija
48/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoshullu voisi poistaa itsensä maailmasta ja keventää näin veronmaksajien taakkaa. Ehkä miehilläkin olisi taas enemmän maksukykyä sitten, kun ei pidä vetää perässä tuollaista geenijätettä.

Vierailija
49/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan, että kenenkään ei ole pakko elää parisuhteessa. Jos olette sellaiseen joutuneet eikä se tyydytä teitä, ero on hyvä ja toimiva ratkaisu. Eikä ketään saa sen vuoksi hakata ja tappaa, että hän haluaa irtisanoa suhteen. Ihminen ei voi omistaa toista ihmistä, eikä suhde perustu pakkoon tai väkivaltaan.

Yleensä nämä väkivaltaiset, pakottavat kantismiehet vielä möyhäävät jotain Afganistanista tai uskonnosta tajuamatta, että heidän oma ajatusmaailmansa on aivan sama kuin talebanilla.

Vierailija
50/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitoshullu voisi poistaa itsensä maailmasta ja keventää näin veronmaksajien taakkaa. Ehkä miehilläkin olisi taas enemmän maksukykyä sitten, kun ei pidä vetää perässä tuollaista geenijätettä.

Miten sulla pyörii vain siittäminen mielessä ja naisen mielipide aiheuttaa noin paljon TUNTEITA? Ootko pikkasen emotionaalinen, matalaälyinen persuloidi :D

Vierailija
51/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät lepattavat varjoisassa salissa, kun kylmä totuus lausutaan ääneen. Hopeinen miekka välähtää kuunvalossa, kun norja, kalpeapiirteinen pitkäaikaistyötön, kuin suoraan synkästä pohjoisen sadusta herännyt animen sielunvaeltaja kääntyy katsomaan maailmaa miekkailuvermeissään. Hän on köyhä kuin kirkonrotta, mutta hänen kauneutensa on ajatonta ja puhdasta. 

Hän luo halveksuvan katseen kohti ulkopuolella vellovaa modernia turhuutta. Siellä varjoton ja mauton maailma palvoo elintasoturvonneita, rikkaita lompakoita. Niitä, joiden iho on synteettisen oranssi, joiden yllä kiristävät valkoiset vaatteet ja jotka purjehtivat mauttomilla jahdeillaan tai ajavat synkillä katumaastureillaan, sielunsa jo aikoja sitten kadottaneina.

Mies hymähtää kuivasti, ja hänen äänensä kaikuu kuin huokaus tyhjästä kryptasta:

”Jos en kelpaa naisille pelkkänä lihapalana ja narisevan akateemisella keskusteluohjelmalla, niin tossa on ovi. Heipå tai. Jään juomaan kupin teetä kalpeat pakarat paljaana mustalle satiinille, uppoutuen vanhojen kirjojeni musteeseen.

Sinun tehtäväsi on elättää minut ja rahoittaa tämä kaunis melankolia, ei minun. Työ ja tukipolitiika on muutunut, darling.

Maailma on muuttunut, darling.

Vierailija
52/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jännää että jotkut "miehet" pillastuvat kun nainen sanoo, että hän haluaa miehiltä vain yhtä asiaa.

Samaan aikaan nämä sankarit haluavat naisilta vain yhtä asiaa: äipän, jota voi myös panna. Eli hyväksikäyttösuhteen, jossa nainen toimittaa kaikenlaista hyvä ja he käyttävät sitä.

Terveessä parisuhteessa kumpikin hyödyttää toinen toistaan, ei hyväksikäytä toista.

Ja kun tällaista tervettä suhdetta ei ilmeisesti voi miehen kanssa olla, niin loukkaannutaan verisesti kun nainen haluaa vain samaa kuin mies: jotain hyötyä itselle. Hyötyä, joka kompensoi suhteen haitat.

Näinpä. Usein "parisuhde" on yhtä kuin nainen = ilmainen s eksiorja miehelle. Naisten hyväksikäyttö on normalisoitu ja kun naiset alkavat vetäytymään hyväksikäyttösuhteista, miehet jotka ovat tästä hyötyneet tai ajattelevat hyötyvänsä tulevaisuudessa, saavat raivarit ja pahimmat alkavat jopa aggressiivisiksi ja hyökkääviksi naisia kohtaan. Esim. nämä h uorittelijat.

Vierailija
53/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa haluta. Ihan vapaasti. Mutta se ei toimi. Ensin naisen pitäisi olla miehelle jotenkin jota mies tarvitsee.

Eiköhän ap:lla olekin. Se ettei hän tarjoa sitä palvelua, mitä sinä haluat ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi omata kaikkea, mitä joku toinen mies haluaa.

Älkää langetko näiden neggaajien ja vihaajien hyökkäyksiin. He kiukuttelevat, koska naiset tajuavat arvonsa ja he eivät saakaan enää ilmaispalveluksia tai palveluksia väkivallalla.

Ohittakaa nämä täysin.

Naisen vain on vaikeaa keksiä tarjota sellaista palvelua jota mies haluaa niin paljon että maksaisi. Siinä se ongelma onkin kun mies saa kaiken tarvitsemansa ilmaiseksi. Eikä edes ole sellaista mistä maksaisi jos ei saisi.

Vierailija
54/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Jotkut miehistä haluaa vain noita mainitsemiasi asioita. Ei kaikki.

Vierailija
55/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään muu merkitse enää mitään kuin raha.

Onnellisuus ja hyvä ja luotettava puoliso on kullan arvoinen. Ei rahalla onnea saa. 

Itse eläkeläisnainen. Tietty hyvä elää koska itse hankkinut itselle hyvän pohjan sijoittamalla ja työtä tekemällä. 

Älä sinä inise siinä sovinistiämmä. Tässä ei nyt puhuttu kokoomuslaisten käppänöiden unelmista ja kuvitelmista vaan todellisuudesta, jossa miehistä harva viitsii edes elättää itsensä saati perheensä. Ja se, että kumppani haluaa osansa hyvinvoinnista vastapalvelukseksi miehelle tarjoamistaan eduista on vain oikein ja kohtuullista, vai kannatatko siis orjuutta?

Vaikea kuvitella että edes olisit nainen. Sulla on niin paskat asenteet naisia ja ihmisiä kohtaan.

Onnellisuuden suurimpia esteitä on rahan puute, johon nykyinen hallitus on pudottanut kolmanneksen kansasta. Sen toimien vaikutukset "ovat vähäiset kohdistuessaan pääosin naisiin", eli naisviha tunkee läpi Petterin hyvistä papereista. 

Vierailija
56/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ei siinä ole mitään vikaa että käyttää miestä hyväkseen.

Eikä siinä että käyttää naista hyväkseen.

Vierailija
57/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän laiteta siitoshullun paskatrollausketju taas poistoon...

Vierailija
58/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei pysty mua käyttämään hyväkseen.

Vierailija
59/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa haluta. Ihan vapaasti. Mutta se ei toimi. Ensin naisen pitäisi olla miehelle jotenkin jota mies tarvitsee.

Eiköhän ap:lla olekin. Se ettei hän tarjoa sitä palvelua, mitä sinä haluat ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi omata kaikkea, mitä joku toinen mies haluaa.

Älkää langetko näiden neggaajien ja vihaajien hyökkäyksiin. He kiukuttelevat, koska naiset tajuavat arvonsa ja he eivät saakaan enää ilmaispalveluksia tai palveluksia väkivallalla.

Ohittakaa nämä täysin.

Naisen vain on vaikeaa keksiä tarjota sellaista palvelua jota mies haluaa niin paljon että maksaisi. Siinä se ongelma onkin kun mies saa kaiken tarvitsemansa ilmaiseksi. Eikä edes ole sellaista mistä maksaisi jos ei saisi.

Jos et tarvitse mitään naisilta, miksi vingut vauva.fissä? Ylilaudalla on vähemmän naisia ja enemmän inceleitä.

Vierailija
60/99 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ei voi enää vastata kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi