Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, jolla ei ole somea?

Vierailija
09.09.2026 |

Kerroppa

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö seurustella?

Some ei ainakaan opeta suomea.

Kuinkas monta kommenttia autisti ajatteli vielä itku kurkussa kirjoittaa? 🤭 Ahdistaako? 😘

Riepooko, että kirjoituksiasi on arvosteltu?

Vierailija
62/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus vielä uusi suhde niin tuommonen täytyy löytää. 

Itsellä ei ole mitään ja kuin paljasta pyllyä asfaltilla  vetäen fiilis tulee ihan siitä että mies on fb ja insta auki heti kun silmät aukeaa. Ei huomenta, ei mitään vaan se vtun puhelin. 

Ei alussa ollut tällasta, naimisiin menon jälkeen pikkuhiljaa paheni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka arvostankin ihmisiä, jotka ovat irtautuneet somesta, niin itse kiinnostun enemmän ihmisistä, joiden työ ja elämäntyyli ovat omani kaltaisia ja sellaisia, joissa some on aika luonnollinen osa arkea. Esimerkiksi luovilla aloilla, yrittäjyydessä ja monella muullakin alalla some on nykyään varsin olennainen osa näkyvyyttä ja urakehitystä.

Samaa pohdin. Melkein kaikki asiat, joista itse olen kiinnostunut, ovat nykyään todella vahvasti somessa läsnä. Esimerkiksi musiikki- ja kulttuuritapahtumat, keikat, festarit, DJ:t ja artistit, taidenäyttelyt, design, muoti, ravintolat ja uudet kiinnostavat paikat, erilaiset pop-upit, tapahtumat, matkustaminen, hyvinvointi, luovat projektit sekä kaikenlaiset uudet jutut ja ilmiöt. Some toimii myös tärkeänä networking-ympäristönä työelämässä. Aika moni asia, jota itse seuraan tai jonka kautta löydän uusia kokemuksia ja paikkoja, tapahtuu juuri somen kautta. Siksi jos mies ei ole somessa, ensimmäinen mielikuvani on se, ettei hän välttämättä ole kiinnostunut liikkumaan samoissa paikoissa tai että hän viihtyy ehkä yksinkertaisemman elämäntyylin parissa kuin minä. 

Vierailija
64/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla on 15 eri somea joissa on 24 tuntia 365 päivää, moderoikaa tää herjaus pois

Vierailija
65/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt ketjun myötistä herättävät tonttuset voisivat painua takaisin sinne Ylilaudalle.

Sut on vissiin aika pahasti servattu yliksellä kun noin pahat traumat sieltä jäänyt, että pitää ylilauta mainita aina kun tulee servatuksi 😆 Jaxuhaleja sinne 😘 Silitä vaikka kissaas ni helpottaa v*tun vanhapiika 🤣

Vierailija
66/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. 

Vierailija
67/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ehdottomasti miehen jolla ei ole somea.

Vierailija
68/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Nuo ovat kaikki poikkeuksetta psykopaatteja, autisteja tai muita friikkejä.

Eikös ne pahimmat narsistit löydy nimenomaan niistä joilla on some.

Vierailija
69/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko yksi somi vai esim toisen käden kaikki somet? 

Vierailija
70/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit todennäköisesti on joka paikassa missä vaan saavat itseään esille

Sekoitat nyt narsismiin.

Vierailija
71/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain #ohi.

En osallistu

hömppään. Olen

yli 45. E

Vierailija
72/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kaikki sometilini joskus 10v sitten. En jaksanut sitä ihmisten jatkuvaa kiukuttelua, valitusta ja yleistä negatiivisuutta. Enää kirjoittelen muutamille tekstimuotoisille palstoille, kuten vauva.

M43

Nii onneks vauvafoorumilla ei nää kiukuttelua, valitusta ja yleistä negatiivisuutta 🤭 Täällä melkeinpä muuta olekaan kuin neuroottisia akkoja 😆

Vierailija
73/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö seurustella?

Some ei ainakaan opeta suomea.

Kuinkas monta kommenttia autisti ajatteli vielä itku kurkussa kirjoittaa? 🤭 Ahdistaako? 😘

Vain autistitko nykyään hallitsevat suomen kielen.  Pystyttekö kertomaan?

Hienosti väärinymmärretty, v*tun vammainen. Pelkästään autistit jaksavat takertua tollaiseen ja tarkemmin sanottuna sellaiset joilla ei ole elämää kuten sinä.

Vierailija
74/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä somea tarvitsee? Se on nykyään mummoja ja lapsia varten. Lapset Tiktokkiin laittaa jotain videoita ja osallistuu haasteisiin. Facebookissa mummot vertailee neulomiaan sukkia ja tekemiään kakkuja. Instassa on valtava määrä vaikuttajia, niin paljon että ihmiset ovat kyllästyneet niiden mainostamisiin. Monella on vielä paljon seuraajia, mutta somevaikuttajien aika alkaa olla jo out. Nyt on nousussa kuvaristikot ja kirjojen lukeminen.   Itsellä on instassa tili, mutta en kirjoita sinne enää mitään enkä seuraa enää ketään. 

Vierailija
75/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä muuta somea kuin anonyymiä vauva palstaa, reddittiä ja ylilautaa.

Hyi, Ylilauta jonne.

Ok femcel. Menikö tunteisiin kun joku sano yliksellä nee keri? 🤭

Minä sentään saan seksiä vaikka joka päivä. Sehän sua kismittää.

No nyt on kyllä niin päivänselvä itku kurkussa kirjoitettu valhe :D Siitä puhe mistä puute 😘 Ei myöskään yllätä, että nainen kääntää keskustelun heti seksiin. Se kun on ainut asia, jolle osaatte asettaa minkäänlaista arvoa 🤭

Valhe? Olen naimisissa.

Hieno fantasia, femcel! Mees ny silittää sitä kissaas itku kurkussa, v*tun vahapiika 😆

Vierailija
76/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen miehen kanssa, tai no Strava sillä on. 

Vierailija
77/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää seurustelemaan kenenkään kanssa.

En olisi uskonut, jos olisi kerrottu nuorempana, mitä tapahtuu.

Vierailija
78/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, mutta en sellaisen kanssa, joka ei osaa suomea. 

Ai s**tana kuinkas monta kommenttia se autistinen luuseri ajatteli vielä peppukipuisena postata? :D Etkö ole vielä saanut tarpeeksi henkistä perseraiskausta ja kerjäät lisää niinkö? 😆

Vierailija
79/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty seurustelemaan naisen kanssa, joka ei osaa suomea.

Hyvä jatka vaan. Saan suurta sadistista nautintoa sun kaltaisten autistien kiusaamisesta 😆

Vierailija
80/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne pahimmat narsistit löydy nimenomaan niistä joilla on some.

Itse asiassa ainoo ihan oikeesti narsisti, jonka tiedän, ei todellakaan laita someen lähes mitään, vaikka monessa somessa onkin. Narsisteja on erilaisia. Tällä kyse on siitä, ettei kukaan saa tietää missä hän on, on ollu yms., koska voi ylläpitää sairasta imagoaan valehtelemalla kaikille aivan eri jutut tekemisistään. Kukaan ei myöskään saa tietää keitä hän tuntee, vaan kaikki "kaverit" pidetään visusti erossa toisistaan, ettei hänen valheensa selviä. Näihin kuuluu myös rikoksia lapsia ja aviomiestään kohtaan, mutta ei ole jääny kiinni, enkä mä itse oo voinu tehdä mitään, ku ei ole todistusaineistoa muuta ku omat silmät, ni se olis vaa sana sanaa vastaan. Aviomies on niin vässykkä tai seksiriippuvainen, että antaa mätkiä itteään turpaan ja olla vain tän naisen lompakkona, kunhan ulkoisesti tasoaan reilusti kauniimmalta naiselta tulee seksiä, ettei hän koskaan tuu menemään poliisille, vaan on jo alistunu kohtaloonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi