Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, jolla ei ole somea?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö seurustella?
Some ei ainakaan opeta suomea.
Kuinkas monta kommenttia autisti ajatteli vielä itku kurkussa kirjoittaa? 🤭 Ahdistaako? 😘
Riepooko, että kirjoituksiasi on arvosteltu?
Riepooko narsistista autistia kun toiset eivät taivu tahtoosi? 😆 Voin vain kuvitella kuinka kirjoitit tuonkin kommentin itku kurkussa ja verenpaine koholla 😆 Kantsii hommata elämääs jotain sisältöä, v*tun luuseri 😘
Vierailija kirjoitti:
aloittajalla on 15 eri somea joissa on 24 tuntia 365 päivää, moderoikaa tää herjaus pois
>kysymykset herjauksia
Menikö uniikilla lumihiutaleella kenties tunteisiin?
Mä en omista kissaa tai
koiraa juuri nyt.
En ole kertaakaan ollut
Yliksellä. En osallistu täällä
mihinkään wt nais-/mies-
valtapeleihin. Elän
selibaatissa omasta halustani.
En arvosta kertakäyttöliha_
kulttuuria.
~
Olen sitoutunut omiin
arvoihini horjumattomasti.
~
Hyvää myöhäistä iltapäivää
juuri Sinulle, mies/nainen/
non binary. 🤸E🤸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Nuo ovat kaikki poikkeuksetta psykopaatteja, autisteja tai muita friikkejä.
Eikös ne pahimmat narsistit löydy nimenomaan niistä joilla on some.
En puhunut mitään narsisteista, v*tun vammainen.
Jotenkin tuntuu siltä, että jollain vaikuttajalla on seuraajamäärä vähentynyt ja nyt on hätää kärsimässä. Mutta ei hätää, monella on sama tilanne. Sinun pitää vain keksiä jotain muuta tilalle.
Yrityksillä se toimii mainoskanavana kyllä, mutta ainakin itse löydän tarvitsemani ilmankin. Jos yrityksellä ei ole esim. kunnollisia nettisivuja, se on sitten voi voi, kilpailijalla on.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä somea tarvitsee? Se on nykyään mummoja ja lapsia varten. Lapset Tiktokkiin laittaa jotain videoita ja osallistuu haasteisiin. Facebookissa mummot vertailee neulomiaan sukkia ja tekemiään kakkuja. Instassa on valtava määrä vaikuttajia, niin paljon että ihmiset ovat kyllästyneet niiden mainostamisiin. Monella on vielä paljon seuraajia, mutta somevaikuttajien aika alkaa olla jo out. Nyt on nousussa kuvaristikot ja kirjojen lukeminen. Itsellä on instassa tili, mutta en kirjoita sinne enää mitään enkä seuraa enää ketään.
Päinvastoin. Some on erityisen tärkeä työkalu ihmisille, jotka haluavat menestyä urallaan. Jos haluaa rakentaa uraa, yrittäjyyttä tai asiantuntijaprofiilia, verkostoitua oikeiden ihmisten kanssa ja löytää uusia mahdollisuuksia, some on siihen yksi tärkeimmistä kanavista. Somessa rakennetaan yrityksiä ja henkilöbrändejä, markkinoidaan tuotteita ja palveluita, verkostoidutaan, rekrytoidaan / tullaan itse rekrytoiduksi, löydetään yhteistyökumppaneita, asiakkaita ja sijoittajia sekä rakennetaan ammatillisia yhteisöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, mutta en sellaisen kanssa, joka ei osaa suomea.
Ai s**tana kuinkas monta kommenttia se autistinen luuseri ajatteli vielä peppukipuisena postata? :D Etkö ole vielä saanut tarpeeksi henkistä perseraiskausta ja kerjäät lisää niinkö? 😆
Voi että nää harhaiset on kyllä samaan aikaan hauskoja, mutta myös hieman säälittäviä. Tähän sinä käytät aikaasi. Tällaiseen kommentointiin.
Minulta ei tällaista.
Ovat 20+ ikäisiltä.. 💀
Voisivat olla lapsiani.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne pahimmat narsistit löydy nimenomaan niistä joilla on some.
Itse asiassa ainoo ihan oikeesti narsisti, jonka tiedän, ei todellakaan laita someen lähes mitään, vaikka monessa somessa onkin. Narsisteja on erilaisia. Tällä kyse on siitä, ettei kukaan saa tietää missä hän on, on ollu yms., koska voi ylläpitää sairasta imagoaan valehtelemalla kaikille aivan eri jutut tekemisistään. Kukaan ei myöskään saa tietää keitä hän tuntee, vaan kaikki "kaverit" pidetään visusti erossa toisistaan, ettei hänen valheensa selviä. Näihin kuuluu myös rikoksia lapsia ja aviomiestään kohtaan, mutta ei ole jääny kiinni, enkä mä itse oo voinu tehdä mitään, ku ei ole todistusaineistoa muuta ku omat silmät, ni se olis vaa sana sanaa vastaan. Aviomies on niin vässykkä tai seksiriippuvainen, että antaa mätkiä itteään turpaan ja olla vain tän naisen lompakkona, kunhan ulkoisesti tasoaan reilusti kauniimmalta naiselta tulee seksiä, ettei hän koskaan tuu menemään poliisille, vaan on jo alistunu kohtaloonsa.
>ottaa naiselta turpaan
HUUTISTA!!!
Olen sellaisen miehen kanssa kihloissa.
pystyisitkö seurustelemaan.
En pystyisi kirjoitustaidottoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, mutta en sellaisen kanssa, joka ei osaa suomea.
Ai s**tana kuinkas monta kommenttia se autistinen luuseri ajatteli vielä peppukipuisena postata? :D Etkö ole vielä saanut tarpeeksi henkistä perseraiskausta ja kerjäät lisää niinkö? 😆
Voi että nää harhaiset on kyllä samaan aikaan hauskoja, mutta myös hieman säälittäviä. Tähän sinä käytät aikaasi. Tällaiseen kommentointiin.
Jatka vaan niin todistat kuinka pääsin sun autistisen persnahan alle :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap osaa suomea? Etkö opi somessa?
Etpä osaa sinäkään. Ensimmäisessä virkkeessä on kielioppivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Mä en omista kissaa tai
koiraa juuri nyt.
En ole kertaakaan ollut
Yliksellä. En osallistu täällä
mihinkään wt nais-/mies-
valtapeleihin. Elän
selibaatissa omasta halustani.
En arvosta kertakäyttöliha_
kulttuuria.
~
Olen sitoutunut omiin
arvoihini horjumattomasti.
~
Hyvää myöhäistä iltapäivää
juuri Sinulle, mies/nainen/
non binary. 🤸E🤸
Hyi helvetti miten normosome kommentti. Tapa ittes v*tun hapentuhlaaja NPC.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap osaa suomea? Etkö opi somessa?
Etpä osaa sinäkään. Ensimmäisessä virkkeessä on kielioppivirhe.
Suomi kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella kun on kyse suomen kielestä, v*tun vammainen nee keri.
Vierailija kirjoitti:
Näkökulma tuokin. Mielestäni mielisairaita ovat ne, jotka stalkkaavat ja lähettävät törkykommentteja somessa täysin tuntemattomille julkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä somea tarvitsee? Se on nykyään mummoja ja lapsia varten. Lapset Tiktokkiin laittaa jotain videoita ja osallistuu haasteisiin. Facebookissa mummot vertailee neulomiaan sukkia ja tekemiään kakkuja. Instassa on valtava määrä vaikuttajia, niin paljon että ihmiset ovat kyllästyneet niiden mainostamisiin. Monella on vielä paljon seuraajia, mutta somevaikuttajien aika alkaa olla jo out. Nyt on nousussa kuvaristikot ja kirjojen lukeminen. Itsellä on instassa tili, mutta en kirjoita sinne enää mitään enkä seuraa enää ketään.
Päinvastoin. Some on erityisen tärkeä työkalu ihmisille, jotka haluavat menestyä urallaan. Jos haluaa rakentaa uraa, yrittäjyyttä tai asiantuntijaprofiilia, verkostoitua oikeiden ihmisten kanssa ja löytää uusia mahdollisuuksia, some on siihen yksi tärkeimmistä kanavista. Somessa rakennetaan yrityksiä ja henkilöbrändejä, markkinoidaan tuotteita ja palveluita, verkostoidutaan, rekrytoidaan / tullaan itse rekrytoiduksi, löydetään yhteistyökumppaneita, asiakkaita ja sijoittajia sekä rakennetaan ammatillisia yhteisöjä.
Eli kaikkea mitä kavahdan: luodaan illuusio itsestä, mainostetaan itseä ja etsitään ihmisiä, joista olisi itselle hyötyä ja lirkutellaan heille hyödyn saamiseksi.🤢🤮
Itse olen luonut urani töitä tekemällä. Kerta toisensa jälkeen olen saanut vaativamman työn isommalla palkalla. Tieto ammattitaidostani kulkee edelläni eikä minun tarvitse tuoda sitä esille somessa mitenkään.
Mies joka päivittää koko ajan someen jotain, on iso red flag. Ei kiinnosta mies, joka elää somen kautta.
Ei ole eikä tule. Ei ole mitään, josta jäisin paitsi… jaksaisi seurata koko ajan jonkun kissakuvia joka päivä ja myötähäpeästä painaa peukkua ja sydämiä…