Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, jolla ei ole somea?

Vierailija
09.09.2026 |

Kerroppa

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sellaisen kanssa naimisissa 18 vuotta, yhdessä 28 v. Ero ei tullut somettomuuden takia.

Vierailija
42/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, mutta se, että käyttää ilmaisuja kuten "pystyisitkö seurustella" ja "kerroppa", kertoo minulle, ettemme ole samalla tasolla.

Vaikutat aika ylimieliseltä mulkulta. Perus korkeasti koulutettu narsistisella persoonallisuushäiriöllä varustettu autistinen hylkiö jolla ei ole muuta elämässään muuta ylpeyden aihetta kuin oma tutkinto 🤭

Ei voi satuttaa noin paljon, että olet vähän liian tyhmä. Kyllä sinullekin löytyy varmasti joku sinun tasoisesi ihminen.

Aika heikko itsetunto ja tylsä elämä sulla kun pitää anonyymissä internetissä päteä ja trollata. No sellaisia te autistiset narsisti hylkiöt yleensä olettekin 😘

Aww! Olet hulvaton! On sinulla se puolellasi.

Botin tai NPC-naisen kirjoittama kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö seurustella?

Some ei ainakaan opeta suomea.

Vierailija
44/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, mutta se, että käyttää ilmaisuja kuten "pystyisitkö seurustella" ja "kerroppa", kertoo minulle, ettemme ole samalla tasolla.

Vaikutat aika ylimieliseltä mulkulta. Perus korkeasti koulutettu narsistisella persoonallisuushäiriöllä varustettu autistinen hylkiö jolla ei ole muuta elämässään muuta ylpeyden aihetta kuin oma tutkinto 🤭

Ei voi satuttaa noin paljon, että olet vähän liian tyhmä. Kyllä sinullekin löytyy varmasti joku sinun tasoisesi ihminen.

Aika heikko itsetunto ja tylsä elämä sulla kun pitää anonyymissä internetissä päteä ja trollata. No sellaisia te autistiset narsisti hylkiöt yleensä olettekin 😘

Noilla nimillä ei minua olekaan kukaan ennen kuvaillut. Kaikkea sitä. 

Vierailija
45/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö seurustella?

Kuinkas monta kommenttia autisti ajatteli vielä itku kurkussa kirjoittaa? 🤭 Ahdistaako? 😘

Vierailija
46/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla nimillä ei minua olekaan kukaan ennen kuvaillut. Kaikkea sitä. 

Kerta se on ensimmäinenkin, v*tun vammainen.

Vierailija
47/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ketjun myötistä herättävät tonttuset voisivat painua takaisin sinne Ylilaudalle.

Vierailija
48/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka arvostankin ihmisiä, jotka ovat irtautuneet somesta, niin itse kiinnostun enemmän ihmisistä, joiden työ ja elämäntyyli ovat omani kaltaisia ja sellaisia, joissa some on aika luonnollinen osa arkea. Esimerkiksi luovilla aloilla, yrittäjyydessä ja monella muullakin alalla some on nykyään varsin olennainen osa näkyvyyttä ja urakehitystä.

Vierailija
49/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty, mut tähän mennessä kaikki naiset joilla ei ole olleenkaan tai kaikki some on erittäin suljettua tms. on osottautunu ihmisiks joilla on paljon salattavaa esim. parisuhteissa tai muuten kummallisia tai jopa sairaita kuvioita elämässä. Saa tulla ja osottaa, ettei kaikki tommoset naiset oo tommosia! 

Ai, ei minulla ole salattavaa mutta olen toki suhteessa. 

Juu. En todellakaan yrittäny mustamaalata kaikkia somettomia naisia. Itelle vaa sattunu kolme semmosta vastaan ja jokainen heistä valehteli ja salaili paljon menneisyydestään ja ihmissuhteistaan, ja se näkyi somettomuutena ja/tai semmosena, et mitään ei saanu näkyä tai kuulua mm. mun yhteyksistä tähän silloiseen naisystävään. Joskus vuoden seurustelun jälkeen hän ylipäänsä alko kutsua mua lähimmilleen miesystäväksi. Yhellä taas jotain ihan sekopää exiä, vaikka nainen ite suht normaali sinällään, mut pettämiseen loppu hänen puoleltaan homma. Kävi viel niin, et jäi sattumalta rysän päältä kiinni. Yhellä esim. ihan tavallinen kuvasta tykkääminen mun puolelta otettiin jonain "toksisen maskuliinisuuden ilmentymänä omimisen ja kontrolloinnin myötä", jota se tykkäys edusti hänelle, ku oltii jo niin pitkällä, et tytön hammasharjat ja muut oli mun luona. 

Ymmärrän yksityisyyden ja sen halun ja tarpeen, mut pakonomanen tarve siitä, et mitään ei saa toisesta näkyä tai kuulua mun somessa hänestä tai musta hänen somessaan on tehny mut äärimmäisen vatovaiseks jos tämmösiä naisia tulee vielä vastaan. 

Vierailija
50/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään, vain sellainen kelpaa! Mikä kysymys tämä on. 

Vierailija
51/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, en minäkään ole missään somessa enkä mene.

Miten tämä kommenttisi sitten pääsi someen?

Vierailija
52/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et äkännyt, tää ei ole varsinainen some. Tämä on keskustelupalsta! 

Vierailija
53/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Nuo ovat kaikki poikkeuksetta psykopaatteja, autisteja tai muita friikkejä.

Psykopaatit todennäköisesti on joka paikassa missä vaan saavat itseään esille

Vierailija
54/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaikki sometilini joskus 10v sitten. En jaksanut sitä ihmisten jatkuvaa kiukuttelua, valitusta ja yleistä negatiivisuutta. Enää kirjoittelen muutamille tekstimuotoisille palstoille, kuten vauva.

M43

Vierailija
55/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aine nyt on naurettava juttu. Vienyt ihmisen kehitystä hurjasti alaspäin. Pelkkää plussaa jos pitää siitä etäisyyttä. Ellei oma työ vaadi. 

Vierailija
56/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö seurustella?

Kuinkas monta kommenttia autisti ajatteli vielä itku kurkussa kirjoittaa? 🤭 Ahdistaako? 😘

Vain autistitko nykyään hallitsevat suomen kielen.  Pystyttekö kertomaan?

Vierailija
57/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri- En tiedä. Kysy häneltä vaikka yksityiviestillä jos kiinnostaa. Varmaan löydät profiilin näillä tiedoilla.

T: Somepersoonaton

Vierailija
58/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä muuta somea kuin anonyymiä vauva palstaa, reddittiä ja ylilautaa.

Hyi, Ylilauta jonne.

Ok femcel. Menikö tunteisiin kun joku sano yliksellä nee keri? 🤭

Minä sentään saan seksiä vaikka joka päivä. Sehän sua kismittää.

No nyt on kyllä niin päivänselvä itku kurkussa kirjoitettu valhe :D Siitä puhe mistä puute 😘 Ei myöskään yllätä, että nainen kääntää keskustelun heti seksiin. Se kun on ainut asia, jolle osaatte asettaa minkäänlaista arvoa 🤭

Valhe? Olen naimisissa.

Vierailija
59/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, mutta en sellaisen kanssa, joka ei osaa suomea. 

Vierailija
60/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty seurustelemaan naisen kanssa, joka ei osaa suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä