Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisitkö seurustella miehen kanssa, jolla ei ole somea?

Vierailija
09.09.2026 |

Kerroppa

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta se, että käyttää ilmaisuja kuten "pystyisitkö seurustella" ja "kerroppa", kertoo minulle, ettemme ole samalla tasolla.

Vierailija
22/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa sellaisen kanssa. Ihan kivasti sujuu :)

Instagramin poisti tänä vuonna ja facen pari vuotta sitten. Käyttää se kyllä pikaviestimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä muuta somea kuin anonyymiä vauva palstaa, reddittiä ja ylilautaa.

Hyi, Ylilauta jonne.

Ok femcel. Menikö tunteisiin kun joku sano yliksellä nee keri? 🤭

Vierailija
24/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunu somesta, enkä tule someutumaan koskaan. Pari pakollista pikaviestintä on käytössä ja sekin harmittaa että ne on vähän pakko olla.

M54

Vierailija
25/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin, mutta se, että käyttää ilmaisuja kuten "pystyisitkö seurustella" ja "kerroppa", kertoo minulle, ettemme ole samalla tasolla.

Vaikutat aika ylimieliseltä mulkulta. Perus korkeasti koulutettu narsistisella persoonallisuushäiriöllä varustettu autistinen hylkiö jolla ei ole muuta elämässään muuta ylpeyden aihetta kuin oma tutkinto 🤭

Vierailija
26/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ja se on jopa plussaa. Ei mullakaan ole enkä haluais suhteeseen aktiivisen somekäyttäjän kanssa. Sairasta että koko elämä jaetaan netissä, eikä ketään oikeasti edes kiinnosta.

Vierailija
27/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei pysty vastata.

Vierailija
28/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei pysty vastata.

Vastaamaan*

Vi tun nee keri opettele sinäkin suomea. Samanlainen ke ha ri olet kuin AP.

Vierailija
29/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton kriteeri tää se sitten on?? Helposti onnistuu.

Vierailija
30/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellaisen kanssa nytkin. Tiedän aika monia joiden mies ei ole somessa, itse asiassa ei läheskään kaikki ihmiset ole somessa.

Vierailija
31/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika ylimieliseltä mulkulta. Perus korkeasti koulutettu narsistisella persoonallisuushäiriöllä varustettu autistinen hylkiö jolla ei ole muuta elämässään muuta ylpeyden aihetta kuin oma tutkinto 🤭

Ei voi satuttaa noin paljon, että olet vähän liian tyhmä. Kyllä sinullekin löytyy varmasti joku sinun tasoisesi ihminen.

Vierailija
32/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
33/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi satuttaa noin paljon, että olet vähän liian tyhmä. Kyllä sinullekin löytyy varmasti joku sinun tasoisesi ihminen.

Aika heikko itsetunto ja tylsä elämä sulla kun pitää anonyymissä internetissä päteä ja trollata. No sellaisia te autistiset narsisti hylkiöt yleensä olettekin 😘

Vierailija
34/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, Ylilauta jonne.

Minä sentään saan seksiä vaikka joka päivä. Sehän sua kismittää.

Vierailija
35/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, Ylilauta jonne.

Minä sentään saan seksiä vaikka joka päivä. Sehän sua kismittää.

No nyt on kyllä niin päivänselvä itku kurkussa kirjoitettu valhe :D Siitä puhe mistä puute 😘 Ei myöskään yllätä, että nainen kääntää keskustelun heti seksiin. Se kun on ainut asia, jolle osaatte asettaa minkäänlaista arvoa 🤭

Vierailija
36/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, mies joka veisi minut pois maailmanhälinästä.Ihminen ei tajua vielä että kaikki ennen sitä somesontaa  oli paremmin.

Vierailija
37/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin seurustelisin miehen kanssa, joka ei ole somessa, koska en itsekään sinne postaa mitään.

Vierailija
38/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain.

Vierailija
39/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikko itsetunto ja tylsä elämä sulla kun pitää anonyymissä internetissä päteä ja trollata. No sellaisia te autistiset narsisti hylkiöt yleensä olettekin 😘

Aww! Olet hulvaton! On sinulla se puolellasi.

Vierailija
40/181 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin, mies joka veisi minut pois maailmanhälinästä.Ihminen ei tajua vielä että kaikki ennen sitä somesontaa  oli paremmin.

"Kyä ennem oli kaikki paremmin jämpti,,,"

Ok juntti 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi