Näin mulle sitten kävi...
Ostettiin syksyllä ihana pieni omakotitalo, kauniilla järvenrantatontilla, omenapuut, marjapensaat kaikki omasta takaa, juuri sitä mitä aina olen uneksinut.
Mies aloin vuoden alussa puhumaan, että kannattaisi nyt myydä, että saamme omat takaisin ja lainat nousee jne.
Ajattelin, että kai hän ne asiat tietää, itkin kyyneleitä mutta mymmään lähdettiin.
Nyt sain miehen kiinni puhelusta, asunto on myyty naiselle joka on hänen työkaverinsa (ja rakastettu) ja minut maksetaan tästä " unelmasta" vaan pellolle (ihan käytännössäkin).
Pahinta kaikessa on vielä se, että viikonloppuna tein + raskaustestin.
Miten olen voinut olla näin sokea! Ja miten tästä eteenpäin : (
Kommentit (10)
Vierailija:
Aika nyyhkydraama. Et sitten kaupantekotilaisuudessa tiennyt, kuka on ostaja?
Jos tarina on tosi niin huhhhuh!! En haluis olla sä, ap! Kurja juttu!!
niin särkyvää on onni tää, niin mitättömästä voi kaikki sirpaleiksi sälähtää.
niin särkyvää, kun meitä kehoitettiin rakkaudesta huolta pitämään
en voinut ymmärtää se kuinka helppoa niin on särkeäkään, mitä meille silloin jää
Niin tälläistä unta taas näin. Mies petti työkaverinsa kanssa mua monta vuotta (monta vuotta sitten) ja näen edelleen tälläisiä unia.
Toipuuko pettämisestä koskaan.
Tiedän että mies rakastaa ja katuu, mutta miten minä toipuisin.
Ja anteeksi " provoni" arvelin, että saan paremmin näkyvyyttä jos en heti palsjasta koko tarinaa.
ap (kiitos ja anteeksi)!
Asuttiin velattomassa Westendin talossa 5- vuotta (minä olin joka tienasin ja minun puoleta tuli rahoista suurin osa ) Avioehtoa ei ollut ja pihalle joudun.. koska en voinutkaan saada omaa lasta. Selvisi tietty vasta häiden jälkkeen kun aloimme yrittää vauvaa.. vuosi omin voimin ja sitten koklme vuotta hoitoja. Mies haluasi oman biologisen lapsen ja erotuli. Yksi ilta vaan ilmoitti, et heippa .. ei mitään vihjauluja ei mitään keskusteluja ennen sitä eikä ole puhuttu sen jälkeenkään. Yritin pari kertaa soittaa, mutta mies ei halua , että otan yhteyttä.
Mies sai puolet asunnosta , elää nyt uudessa liitossa PITKÄAIKAISEN TYÖKAVERINSA KANSSA" joka tietty on jo raskaana vaikka häistä on vajaa vuosi.
Vierailija:
Mutta elossa ollaan ja selvitään...
Mutta joo elossa ollaan ja selvitään.. Toivottavasti !
Halaus ap!!
Vierailija:
Ja anteeksi " provoni" arvelin, että saan paremmin näkyvyyttä jos en heti palsjasta koko tarinaa.
ap (kiitos ja anteeksi)!
Aika nyyhkydraama. Et sitten kaupantekotilaisuudessa tiennyt, kuka on ostaja?