Rehellisesti onko 172-senttinen lyhyt mieheksi?
Kehon pituus, ei mulkun pituus.
Saa ja pitää sanoa rehellisesti
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tyhmät kusipäät alapeukuttako vaan vastatkaa kysymykseen.
Jos et halua vastata niin pidä turpasi kiinni.
Olisin sanonut että ei ole liian lyhyt, mutta vastaankin että on, kusipää ja lyhyt. Onnea elämääsi.
Juokse puukkoon.
Kuole paska.
Ap voi tosi pahoin. Eikä taida liittyä siihen, että hän on tosi lyhyt.
Ei ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lyhyt
No onpas lyhyt. Miesten keskipituus on noin 178cm ja nuorilla miehillä yli 180 cm.
Mutta mitä merkitystä sillä on, onko lyhyt vai pitkä? Pituus on kuitenkin asia, johon ei itse hirveästi voi vaikuttaa. Parasta vain oppia elämään tuon asian kassa, eikä pilata elämäänsä miettimällä, että onko lyhyt vai ei.
Onhan se lyhyt. Omani on saman pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kuulemma olla vähintään 183 cm pitkä, vähintään kuusinumeroiset vuositulot, ja vähintään 15 cm penis.
Amerikassa, missä kaikki on suurempaa, pitkä mies on vähintään 6 jalkaa (6*12 tuumaa) eli 182,88 cm.
Usassa miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No, ei todellakaan ole liian lyhyt. Aasiassa tuollainen on jättiläinen
Aasia on iso paikka jopa venäjästä noin 60% on aasiassa. Aasialaisillakin on pituus kasvanut vuosien varrella. Tottakai lyhyitä on edelleen joissakin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistölle naisista tuo on liian lyhyt pituus miehelle, jos siitä on kysymys. On kuitenkin myös lyhyitä ja normipituisiakin naisia, jotka ovat lyhyiden miesten kanssa yhdessä.
Luulen kuitenkin, että kirjoitusten perusteella ap:n suuremmat ongelmat ovat jossain muussa kuin pituuskasvussa. Harva nainen jaksaa pahoista itsetunto-ongelmista kärsivää ainakaan pitkään katsella, johtui kompleksi mistä hyvänsä.
Terveellä päällä ja itsetunnolla varustetulle naiselle miehen pituudella ei ole merkitystä. Heikko nainen haluaa pitkän miehen ja varmaan lihavakin nainen ajattelee, että näyttää pienemmältä oikein ison miehen rinnalla. No, ei näytä.
Minä olen nyt ihan rehellinen ja pakko sanoa rehellisesti, että olet lyhyt. Itse olen 168 cm pitkä nainen ja kuullut koko ikäni siitä, miten pitkä olen, mutta mitä välii? Minkäs minä pituudelleni voin. Minulla on mies, joka on pari senttiä minua pidempi, eli on vielä lyhyempi, kuin sinä, mutta silti hän on saanut kauniin vaimon ja monta lasta. Ja kyllä, omakin mies on mielestäni todella lyhyt ja näyttää kääpöltä muiden miesten rinnalla, mutta ei hänkään pituudelleen mitään voi. Mutta me ollaan (vaikka ite sanonkin) aika nättejä ihmisiä. Ja saatiin oikein kauniita lapsia ja ne on kaiken lisäksi aika pitkiä. Poikakin melkein 190 cm, tullut minun sukuun, kun me ollaan kaikki pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kuulemma olla vähintään 183 cm pitkä, vähintään kuusinumeroiset vuositulot, ja vähintään 15 cm penis.
Amerikassa, missä kaikki on suurempaa, pitkä mies on vähintään 6 jalkaa (6*12 tuumaa) eli 182,88 cm.
Usassa miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin Suomessa.
Mitä väliä sillä on minkä mittaisia muiden maiden miehet on, kun ap kai asuu Suomessa? Suomessa ap on lyhyt mieheksi, mutta varmaan OLISI Japanissa pitkä, mutta kun ei ap ole siellä. Ja kyllä se menee vähän niin, että jos japanilainen mies on lyhyt niin kyllä siellä naiset on vielä lyhyempiä, eli ihan passeleita noille lyhyille miehille. Kyllähän Suomessakin mies saa olla aika lyhyt ennen kuin suurin osa naisista on pidempiä. Suomalainen nainen on 163,2 cm pitkä ja 18-29 vuotiaissa keskipituus on 164,8 cm , yli 65v keskipituus on 159 cm.
Suomen kontekstissa: täysin normaali (ja hyvä) mutta hieman keskimääräistä lyhyempi
Koko maapallon kontekstissa: mitä luultavimmin keskimittainen
Hobittimetsässä tavallista pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kontekstissa: täysin normaali (ja hyvä) mutta hieman keskimääräistä lyhyempi
Koko maapallon kontekstissa: mitä luultavimmin keskimittainen
Koko maapallon kontekstissa miesten keskipituus on 171 cm. Eli olet ap sen yli!
172 cm on ihan ok pituus, mutta tuo lopputeksti ap:lta pilasi koko viestin, ehkä oli olevinaan jotenkin vitsikästä, no ei ollut.
Epäilen ap:n pahimmaksi ongelmaksi tyhmyyttä, kun jankutus ei vaan aiheesta lopu...
Ei oo lyhyt jos nainen on siitä n. 10cm lyhyempi
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise on 172cm.
Siksi hänellä vaikutttaakin olevan kroonisesti heikko itsetunto ja veri vetää sankarin rooleihin.
"Pituuden (lyhyyden) raja miehillä on 180 cm, eli mies on pituudeltaan esimerkiksi: 172 cm lyhyt mies tai 185 cm pitkä mies."
Onko painossakin samanlainen tiukka raja niin että vaikka alle 90 kiloinen mies on laiha ja yli 90 kiloinen on lihava?
Oman käsitykseni mukaan on olemassa sellainen keskipituuden (tai keskipainon) ympärillä oleva alue jossa ei olla pitkiä eikä lyhyitä vaan tavallisia ja vasta sen jälkeen ollaan lyhyitä tai pitkiä.
Rakas aviomieheni on 162cm pitkä ja minä häntä lyhyempi, mutta en vaihtaisi häntä mihinkään. Poikamme ovat kuitenkin kaikki yli 190cm pitkiä.
Ap voi tosi pahoin. Eikä taida liittyä siihen, että hän on tosi lyhyt.