Rehellisesti onko 172-senttinen lyhyt mieheksi?
Kehon pituus, ei mulkun pituus.
Saa ja pitää sanoa rehellisesti
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tyhmät kusipäät alapeukuttako vaan vastatkaa kysymykseen.
Jos et halua vastata niin pidä turpasi kiinni.
Olisin sanonut että ei ole liian lyhyt, mutta vastaankin että on, kusipää ja lyhyt. Onnea elämääsi.
Juokse puukkoon.
Kuole paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta idiootti olet, ja siitä syystä et saa pillua. Lisäksi myös todennäköisesti naamasta ruma.
Sinä olet läski, ruma, tyhmä ja vielä kaiken tuon lisäksi sinulla on pieni muna.
Olen kylläkin inseli nainen😆😆🖕🖕
Nore.
Huara sinä olet.
Tapa itsesi. Kusen sun hautakivellesi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä asut. Mene filippiineille missä moni nainen on alle 150 cm pitkä niin ne ajattelee että olet tosi pitkä.
Elämä menee ihan hukkaan joku etsii suurennuslasilla itsestään puutteita ja itkee niitä. Lopulta se nyt on typerää välittää tuollaisesta, kun on miljardi tärkeämpääkin asiaa.
Filippiini naisten keskipituus on muuten pitempi kun Suomi naisilla.
Enemmistölle naisista tuo on liian lyhyt pituus miehelle, jos siitä on kysymys. On kuitenkin myös lyhyitä ja normipituisiakin naisia, jotka ovat lyhyiden miesten kanssa yhdessä.
Luulen kuitenkin, että kirjoitusten perusteella ap:n suuremmat ongelmat ovat jossain muussa kuin pituuskasvussa. Harva nainen jaksaa pahoista itsetunto-ongelmista kärsivää ainakaan pitkään katsella, johtui kompleksi mistä hyvänsä.
Naiset ei laske alle 176cm kääpiöitä miehiksi, eli sinänsä vastaus on ei
Vierailija kirjoitti:
Enemmistölle naisista tuo on liian lyhyt pituus miehelle, jos siitä on kysymys. On kuitenkin myös lyhyitä ja normipituisiakin naisia, jotka ovat lyhyiden miesten kanssa yhdessä.
Luulen kuitenkin, että kirjoitusten perusteella ap:n suuremmat ongelmat ovat jossain muussa kuin pituuskasvussa. Harva nainen jaksaa pahoista itsetunto-ongelmista kärsivää ainakaan pitkään katsella, johtui kompleksi mistä hyvänsä.
Minä en kirjoitellut noita tappojuttuja.
Joku esiintyy minuna.
T. Oikea ap
Ikinä ei miehen pituus ollut minulle ongelma :)
Pisin oli liki kaksimetrinen ja lyhin hieman itseäni lyhyempi. Korkkareissa, joita käytän säännöllisesti, olen usein se pidempi.
Kertaakaan ei ole tullut miehen pituutta tosiaan mietittyä.. se mitä on pääkopan sisällä sen sijaan kiinnostaa enemmän.
Oon 170cm lyhyt mutta mulla on iso se.
Ihan sama kunhan et oo köyhä.
Ei oo mitään säälittävämpää, ku jollain vanhalla romulla ajeleva mies.
Tavanomaisen kokoinen.
Olen itse lyhyt nainen ja mies on riittävän pitkä jos on minua pitempi. Vielä en ole nähnyt muita minua lyhyempiä miehiä kuin yhden ehkä 80v papparaisen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei laske alle 176cm kääpiöitä miehiksi, eli sinänsä vastaus on ei
Lol. Köyhän itkua ei jaksa kukaan kuunnella. Mene jonnekki koloon ja pysy siellä.
Suomalaiseksi ja ylipäänsä pohjoiseurooppalaiseksi lyhyehkö mies ainakin. Kreikkalaiseksi jo keskipituinen, kiinalaiseksi pitkähkö.
Et itse osaa katsoa tilastoja?
On se skandiksi. Lappilaiseksi ei, maahiseksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tyhmät kusipäät alapeukuttako vaan vastatkaa kysymykseen.
Jos et halua vastata niin pidä turpasi kiinni.
Onko sulla todellakin dementia, kun kyselet tätä samaa asiaa vähän väliä? Kaiva se vanha ketju esiin ja kato siitä mitä on vastattu.
Mutta minä nyt vastaan tähänkin. Kyllä 172 cm pitkä/lyhyt mies ON lyhyt. Mutta mitä väliä?
Tuolle saattanan jankkaajalle vielä vastaatte.
Juu, ihan tappi olet.
Ei, vaan ihan oikeasti tuollainen pituudesta obsessoituminen on typerää. Kasvata hyvä ihminen terveempi itsetunto edes jotenkin.
Kyllä. Kyllä 172 senttimetrin mittainen mies on lyhyt, mutta ei se asia silläkään parane, että kyselet sitä tämän tästä. Lyhyt olet ja sillä siisti, mutta kyllä se lyhtykin ihminen voi elää ihan hyvän elämän. Ei se elämä senteistä ole kiinni.
Ei ole. On pikkusen liian pitkä.
N154cm
Olen kylläkin inseli nainen😆😆🖕🖕
Nore.