Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 130kg mammat syyttävät miehiä inceleiksi kun eivät kelpaa

Vierailija
30.12.2023 |

Palstamammojen mielestä mies on automaattisesti incel kun eivät kelpaa siidereineen ja sipseineen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun paino "vain" 110 kg enkä syytä ketään mistään. Ihmettelisin todella jos joku mies musta kiinnostuisi. Pitäisin feederinä tai muuten outona. Enkä ole kenenkään mamma.

Vierailija
2/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sanonut noin. Enkä ole noin läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit ja tasoteoriat on katkerien miesten omia juttuja eikä niistä puhu 130 kg eikä 50 kg naiset.

Vierailija
4/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun paino "vain" 110 kg enkä syytä ketään mistään. Ihmettelisin todella jos joku mies musta kiinnostuisi. Pitäisin feederinä tai muuten outona. Enkä ole kenenkään mamma.

Eikö susta saa kiinnostua? Vaimoni painoi varmaan juurikin tuon kun tapasin. Nyt jo pari kymmentä vuotta takana yhteistä raskasta ihanaa tavalta. Ei one parempaa naista 

Vierailija
5/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo siiderilässytys on niin 2000-lukua, kannattaisi pikkuhiljaa päästä siitä naisvihasta eroon vai meneekö toiset 20 vuotta? Toisekseen, harva nainen vaikkakin lihava on 130 kg. Me emme ole jenkeissä. Kaikki vihaavat incöleitä. 

Vierailija
6/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka? Kerro lähemmin, kuka 130 kg mamma on sinua syyttänyt ja missä?

Vierailija
7/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähtökohtaisesti kaikki ongelmat ovat miesten aiheuttamia. Jopa se naisen paino.

Naiset myös vihaavat miehiä.

Vierailija
8/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo siiderilässytys on niin 2000-lukua, kannattaisi pikkuhiljaa päästä siitä naisvihasta eroon vai meneekö toiset 20 vuotta? Toisekseen, harva nainen vaikkakin lihava on 130 kg. Me emme ole jenkeissä. Kaikki vihaavat incöleitä. 

Alapeukuttajilla menee tunteisiin kun paljastetaan että käyttävät vuosikymmenien takaisia incel hokemia, mikään ei ole muuttunut näille reppanoille 20 vuodessa ;D 

Vierailija
9/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus Incel Pentium tietokone. 

Vierailija
10/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän syytä? Incel tarkoittaa involuntary eli vastentahtoinen. Eli miehiä, jotka eivät saa naista vaikka haluaisivat. Jos taas kyse on siitä että nainen ei kelpaa miehelle, mies ei ole vastentahtoisesti selibaatissa vaan omasta valinnastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi