Suutuin miehelle ja lopetin pyykkäämisen. 2 vko myöhemmin vaatteiden loputtua se yritti itse. Ilmeni, että se ei osaa käynnistää konetta.
Kommentit (116)
Muistatko vielä miksi aikanaan edes aloitit?
Onpas positiivinen ja onnellinen madame. Olisiko ollut yksinkrtaisinta neuvoa miehelle, miten se pesu tapahtuu, eikä alkaa kettuilla mammaoalstalla. Mutta on se vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet käyttöohjeet laittanut?
Ei miehet lue käyttöohjeita ennen kuin ovat saaneet koko laitteen epäkuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet käyttöohjeet laittanut?
Jännä että pesukoneeseen tarvitsee käyttöohjeen mutta esim. uuden telkkarin, pleikan ja puhelimen käyttöön mies ei tarvitse koskaan mitään ohjetta.
Mitä jännää tässä on? Pesukonetta mies ei ole selkeästikään ennen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä miksi aikanaan edes aloitit?
Naiset kyllästyvät kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko myös kesä/talvirenkaat ja tiedät mihin lisätään öljyä jos merkkivalo syttyy?
Renkaita en vaihda, kun ne on rengashotellissa (kotona ei ole tilaa säilyttää renkaita kahteen autoon) ja samaan hintaan kuuluu toi vaihto. Öljyä osaan lisätä, samoin lasinpesunestettä. N55
Minä osasin kyseisen asian jo 16-vuotiaana. M67
Kertoo kaiken parisuhteen tilasta, kun pyykin peseminen toisen puolesta lopetetaan vuosien jälkeen.
Ihmiset ovat tyhmentyneet. Kun aikaa ollaan niin paljon ruudulla, luulisi että ajukoppa sanoa, että ohjeita voi kysyä myös netistä, mutta ei näköjään tule mieleen kun on puolikas aivosolua enää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hoidan meillä omat ja lasten kaikki pyykit. Kaksi poikaa, urheilevia junnuja, ala- ja yläkoululaiset. Vaimo hoitaa omat pyykkinsä.
Mitä tästä ajattelet?
M45
En ole aloittaja, mutta minä ajattelen, että opetatkohan pojillesi pyykkäystä myös? Tai muita kotihommia? Ei tuosta nyt mitään mitalia sinänsä kenellekään jaeta, että tekee kotitöitä.
Lapset voi sitten isompana pyykätä omat vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko myös kesä/talvirenkaat ja tiedät mihin lisätään öljyä jos merkkivalo syttyy?
Vaihdetaanko teillä renkaat pari kertaa viikossa? Plus että suurin osa miehistä teettää sen liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin jännä että nää on kuitenkin usein jossain vaiheessa pärjänneet sinkkuna sen verran että ovat pystyneet ruokkimaan ja vaatettamaan itsensä. Sitten parisuhteen myötä mikään ei enää onnistu.
Eivät ne ole sinkkuinakaan pärjänneet. Mutsi on hoitanut pyykin ja ruokkimisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä hoidan meillä omat ja lasten kaikki pyykit. Kaksi poikaa, urheilevia junnuja, ala- ja yläkoululaiset. Vaimo hoitaa omat pyykkinsä.
Mitä tästä ajattelet?
M45
Ajattelen että paska työnjako. Jos sinulla olisi tyttäriä, kuka heidän pyykkinsä pesisi, vaimosiko?
Ja miksi et opeta poikiasi pesemään pyykkiä?
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin jännä että nää on kuitenkin usein jossain vaiheessa pärjänneet sinkkuna sen verran että ovat pystyneet ruokkimaan ja vaatettamaan itsensä. Sitten parisuhteen myötä mikään ei enää onnistu.
Nykynaisten poikkikset tulee kehitysmaista joissa äityli tai vaimo ln hoitanut miesvauvan kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Käytän auton huollossa, aivan kuten mieskin omansa. Mies käytti myös koiran eläinlääkärissä, kun ei osannut irrottaa punkkia. Osaan irroittaa punkit itsestäni, lapsista, koirista ja kissoista ja jopa tarvittaessa naapureista.
Osaan arvioida äänen perusteella, mikä vika tai ainakin missä, autossa on. Tunnistan merkkivalokoodit ja tulkkaan ne miehellekin.
Miehellä 8n aina hirveä hinku varmistaa, että osaan käyttää moottorisahaa/klapukonetta/iskuporakonetta/sirkkeliä, mutta itse ei tiedä edes, missä on tiskikoneen ohjelmavalitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä ajattelet?
M45
En ole aloittaja, mutta minä ajattelen, että opetatkohan pojillesi pyykkäystä myös? Tai muita kotihommia? Ei tuosta nyt mitään mitalia sinänsä kenellekään jaeta, että tekee kotitöitä.
Lapset voi sitten isompana pyykätä omat vaatteet
No vttu kun eivät ne osaa. En tiedä mitä kouluissa kotitaloudessa nykyään opetetaan, mutta ihan kaikkea kotikasvatusta ei voi ulkoistaa koululle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä ajattelet?
M45
Miksi vaimo hoitaa omat pyykkinsä?
Silkkipuseropyykkäys 60 astetta, oletan?
Ystävän mies keitti hänen angoravillatakkinsa. Lapsen nukke sai nätin takin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sinkkumiehiä (ehkä myös naisia) , joilla äiti käy pesemässä pyykit ja siinä pesukoneen pyöriessä myös siivoaa, tekee ruokaa tai ainakin tuo mukanaan kassillisen valmista ruokaa.
Tervepäinen mies. Aika harvinainen.