Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?

Vierailija
07.09.2026 |

Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? 

Kommentit (558)

Vierailija
501/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan päätteeksi löi avokämmenellä poskeen. Jätin heti enkä puhelimeen vastannut. Yhdessä oltiin oltu kaksi vuotta joten tuli täysin yllärinä.

Sama. Tarttui niskasta ja hiuksista ja paiskasi täysillä sepelikköön. Raivokohtaus tuli häneltä täysin varoittamatta, koska riitatilanne oli ohi ja hän teki tämän sen jälkeen.

Toivottavasti olet päässyt eroon tuosta paskiaisesta. Kylmikset menee ku miettii miten moni nainen joutuu noista kärsimään.

Olen päässyt. Suhde on loppu, mutta tuon jälkeen ei ole enää sitten uskaltanut uuttakaan. Koen, että hän pilasi ja tuhosi oman luottamukseni miehiin. Parempi olla omillaan. Enää ei tarvitse pelätä.

No hyvä.Minulla sama kokemus takana. Yksin olen ollut jo yli 10 vuotta. Trauma painaa elämää loppuun asti. Voimia sinulle.

Vierailija
502/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies korosti kuinka jumalallisen komea hän on. Hän oli myös omilla sanoillaan ”heidän sukunsa komein”. Minä pukeuduin siinä rinnalla kuulema vähän liian ”mummomaisesti.” No sai jäädä olemaan oman komeutensa kanssa keskenään. Hän kävelikin oikein tiedostaen, naisten keskuudessa pöyhein elkein, niin kuin olisi oikea taivaan lahja koko maapallon naispopulaatiolle. Huh… 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan päätteeksi löi avokämmenellä poskeen. Jätin heti enkä puhelimeen vastannut. Yhdessä oltiin oltu kaksi vuotta joten tuli täysin yllärinä.

Sama. Tarttui niskasta ja hiuksista ja paiskasi täysillä sepelikköön. Raivokohtaus tuli häneltä täysin varoittamatta, koska riitatilanne oli ohi ja hän teki tämän sen jälkeen.

Toivottavasti olet päässyt eroon tuosta paskiaisesta. Kylmikset menee ku miettii miten moni nainen joutuu noista kärsimään.

Olen päässyt. Suhde on loppu, mutta tuon jälkeen ei ole enää sitten uskaltanut uuttakaan. Koen, että hän pilasi ja tuhosi oman luottamukseni miehiin. Parempi olla omillaan. Enää ei tarvitse pelätä.

No hyvä.Minulla sama kokemus takana. Yksin olen ollut jo yli 10 vuotta. Trauma painaa elämää loppuun asti. Voimia sinulle.

Niin. Moni näistä ei tule edes tietoisuuteen miten paljon lähisuhdeväkivaltaa on. Ne jää pimentoon. Se on ihan totta, että Suomi on yksi turvattomimmista maista naiselle. Kiitos. Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen. Luottamuksen rakentamisessa ja muutenkin asioiden käsittelyssä on paljon työtä. 

Vierailija
504/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahinta näistä kommenteista mun mielestä se että yllätyksenä naiselle tulee miehen henkinen ja fyysinen väkivaltaisuus.Niillä on kauas kantoiset seuraukset. Pahimmillaan loppu elämäksi.Voi aiheuttaa myös itsetuhoisuutta kuten minulle kävi. Onneksi selvisin rakkaan läheiseni ansiosta,oman lapseni.

Vierailija
505/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa äidilleen monta kertaa päivässä

Tai isälleen! Tämä tuli ilmi jo suhteen alussa ja nyt - 20 vuotta myöhemmin - on yhä isäänsä päivittäin ja monta kertaa päivässä yhteydessä.  Välillä ärsyttänyt vähemmän, välillä enemmän. Varsinkin lasten ollessa pieniä. Voitte uskoa, että isällään oli ja on edlleen  myös mielipide jokaiseen meidän perheen asiaan. Joo, myönnän toki, että ei ole appiukkoon kaikista lämpimimmät  välit. Toisaalta ei mitään riitakaan ole. Mielestäni kuitenkin riittää, että mies viettää hänen kanssaan viikossa monta tuntia. Minun ei enää tarvitse.

Vierailija
506/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti voin sijaan margariinia.

Vierailija
507/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on suuri ongelma jos puolisolla on hyvät välit vanhempiinsa,aika vähä pätöinen ongelma jos elää parisuhde väkivaltaisessa suhteessa.

Vierailija
508/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kodissa ei oltu siivottu ehkä koskaan, joka paikkaa peitti 20 cm pölykerros. 

Vierailija
509/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kehuneeksi avovaimon vanhapiikaserkkua, pyylevää Saria ja joskus tulin katsoneeksi hänen leveää peppuaankin. Siitähän ei vaimo tykännyt ja tuli sanomista. Niin vain vain lopuksi kävi, että en voinut pitää näppejäni irti Sarista ja aloitimme seksisuhteen. Se paljastui, kun kerran olin kotovuoteessa Sarin kanssa vaimon tullessa töistä ennen aikojaan. Olin itse asiassa ylpeä, kun noin vaimolle selvisi, kuinka paljon olin himoinnut Saria.

Vierailija
510/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli niin kammottava sisustuselementti asunnossaan, että sitä ei voi edes kirjoittaa. Aika kylmäävää. Ketä se ei karkottaisi pois, kysyn vaan. Joskus vois miettiä miltä joku juttu vieraan ihmisen silmään voi näyttää.

Vierailija
511/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välittänyt arjen velvollisuuksista.

Vierailija
512/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käyttänyt bideetä paskalla käymisen jälkeen.🤮

Vierailija
513/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käyttänyt bideetä paskalla käymisen jälkeen.🤮

Mulla oli sama ja sai pelätä mikäli kaatuu naamalleen paskaan alkaa pyyhkimään naamaakin paperilla pesemisen sijan.🤦

Vierailija
514/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat soitteli monta kertaa päivässä ihan jonninmjoutaviatakin asioista vaikka mie tapasikin heitä monta kertaa viikossa. Kävivät ajoittain jopa miehen työpaikalla. Soittivat myös aina niin monta kertaa että mies vastasi. Ei hetken rauhaa. Määräilivät miestä tämän lisäksi.

Vierailija
515/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pisti ihan kaiken muun edelle kuin parisuhteen tai kumppanin. Siis sovitutkin asiat peruttiin jos muuta ilmeni tai joku keksi.

Vierailija
516/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli niin kammottava sisustuselementti asunnossaan, että sitä ei voi edes kirjoittaa. Aika kylmäävää. Ketä se ei karkottaisi pois, kysyn vaan. Joskus vois miettiä miltä joku juttu vieraan ihmisen silmään voi näyttää.

Sisustuselementistä puheen ollen, kävin erään miehen kotona ekan kerran, siellä oli kirjahylly täynnä vanhoja tyhjiä viinapulloja koristeeksi laitettuja ja paksun pölykerroksen alla. Olohuoneen pöydällä oli koristeena toimivia aseita. Avoimessa lokerossa, ilman mitään kansia tai lukkoja! Kehui totisena että ne on toimivia, ja että jos joku v****uilee hänelle, saa kuulaa kalloonsa.

Häivyin vähin äänin siitä, keksin tekosyitä miksi en voi jatkaa tapaamistaan ja kiittelin luojaa siitä ettei mies tiennyt minun kotiosoitetta.

Mietin olisiko minun pitänyt ilmoittaa noista aseista poliisille, siinä vaiheessa kuin luin noin viikon päästä tuosta käynnistä uutista että nurkillaan olisi tapahtunut ampumisvälikohtaus, mutta selvisi erästä kautta ettei tuo henkilö ollut mitenkään sekaantunut asiaan.

Vierailija
517/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisi pysäytti liikenteessä, raivosi niille niin, että minua pelotti vieressä. Kielenkäyttö oli karmeaa. Sanoi sitten omahyväisenä, että kylläpä poliisimies melkein itki ja näitkö kun oikein tärisi. Hänessä oli aika paljon raivoa.

Kuinka usein olitte ratsiassa vai oliko vain yksi kerta?

Vierailija
518/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies korosti kuinka jumalallisen komea hän on. Hän oli myös omilla sanoillaan ”heidän sukunsa komein”. Minä pukeuduin siinä rinnalla kuulema vähän liian ”mummomaisesti.” No sai jäädä olemaan oman komeutensa kanssa keskenään. Hän kävelikin oikein tiedostaen, naisten keskuudessa pöyhein elkein, niin kuin olisi oikea taivaan lahja koko maapallon naispopulaatiolle. Huh… 

kuinka kauan olitte yhdessä?

Vierailija
519/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raportoi eksälleen päivittäin meidän tekemiset ja muut asiat.

Vierailija
520/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kun soiteltiin, niin kuulin taustalta jotain maiskutuksia, epäilen että hänen luona oli toinen mies jota pussaili samalla kun oli minun kanssa puhelimessa. En ihmettele vaikka olisi munaakin siinä pussaillut. Nykyäänkin epäilee minua muista naisista vaikka olen täysin uskollinen. Uskon noiden epäilysten johtuvan siitä hänen omasta uskottomuudestaan suhteen alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä