Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?
Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa?
Kommentit (558)
Huh, en kyllä aio tapailla enää koskaan ketään. Ei voisi vähempää kiinnostaa joku sekopää- äijä.
Erikoiset ehdotukset mm. seksiin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli nirso. Aina vaan nuudeleita ja tonnikalaa tai kalapuikkoja ja ranskanperunoita. Mehua litki litratolkulla ja sipsejäkin mussutti koko ajan. Viisikymppinen hyvåpalkkainen mies, jolla oli opiskelijakundin ruokavalio.
Sama kokemus, melkein viiskymppinen mies joka veti vaan friteerattua ja paneroitua kanaa, possua ja kalaa, ranskanperunoita, ja pizzaa naamaansa. Eikä ollut koskaan eläessään maistanut viiniä, juonut vain olutta.
Oli nimittäin antanut itsestään kuvan ruuasta pitävänä, paljon matkustelleena, huumorintajuisena ja työssä käyvänä miehenä. Olikin pitkäaikaistyötön joka ei syönyt kuin edellä mainittuja ruokia, ei ollut matkustanut Ruotsia pidemmälle, ja osasi nauraa vain omille vitseilleen kun piti muiden vitsejä typeränä.
Huijareita riittää.
Riidan päätteeksi löi avokämmenellä poskeen. Jätin heti enkä puhelimeen vastannut. Yhdessä oltiin oltu kaksi vuotta joten tuli täysin yllärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vessassa oli sokeritoukkia.
Mä olen nähnyt hotellien vessoissa ja ravintoloidenkin vessoissa sokeritoukkia!
Ja minä yksityisellä lääkäriasemalla. Kuulotutkimus lopetettiin suht lyhyeen, kun hoitaja & minä molemmat ne toukat todettiin.
Soittaa äidilleen monta kertaa päivässä
Kokemusta rakkauspommituksesta, mutta vähän eri tavalla, mies takertui nimittäin lyhyen tapailun jälkeen niin, että alkoi jo miettiä ääneen, että miltä näyttäisin häämekossa ja kun sai tietää, että keräsin yhtä pokkarisarjaa niin osti minulle kaikki loput puuttuvat pokkarit, joita oli siis jotain tyyliin kymmenen tai kaksitoista kappaletta. Ei ollut narsisti tai pahantahtoinen, oli vaan jotenkin sellainen hirveän takertuva reppana joka oli varma, että on tavannut elämänsä rakkauden.. Ei tarvinne sanoa että juttu ei kestänyt kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaarallisia. Eikä johdu liasta.
Vierailija kirjoitti:
Esim kerrostalossa niitä voi tulla vaikka naapurista.
Aina myöhässä eikä ilmoittanut mitään, joutui kysellä perään. Mökötti ja piti usean päivän mykkäkouluja. Perui jatkuvssti sovittuja menojamme koska ei kehdannut sanoa muille ei mihinkään. Edes puolitutuille.
suuttui mulle kun en suostunut syömään asiaa x aamupalaksi. kuulemma aikuisen ihmisen pitäisi syödä kaikkea vaikka ei niistä pitäiskään.
Yksin on hyvä olla,ei tarvitse pelätä että mies jossain vaiheessa vetää turpaan. Yksi ollut jo yli 10 vuotta kun en enää uskalla tutustua yhteenkään mieheen saatuani loppuelämän traumat.Tsemppiä kaikille jotka ovat saman kokeneet.
SelviI heti ensitreffeillä, että äijä onkin persu. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaarallisia. Eikä johdu liasta.
Red flag olisi tapailukumppani jonka yleissivistys ei riitä siihen että tietää sokeritoukkien olevan harmittomia.
Inisevä mies, joka roikkuu koko ajan kiinni iholla. Tuli olo, että takertuu kiinni ja irti ei pääsiskään jos sen siihen laskee. Liian intensiivinen läsnäolo ei ole enää normaalia kahden aikuisen välillä. En ala miehelle miksikään äidiksi. Ihmisen pitää olla tasaveroinen.
Huono yleissivistys. Eikä tiedä menneistä eikä tulevista eikä seuraa mitenkään aikaa. Ei osaa keskustella kuten tavan ihmiset tapaa tehdä.
Kohtelee koiraa kuin ihmistä. Koira kaikki kaikessa. On inhimillistänyt ohi ihmisen. Ja pätee muuten molempiin sukupuoliin.
Puuttuu toisen syömiseen ja alkaa kontrolloida sitä. Samoin hiustenväriin ja miten toinen saa pukeutua. Antaa äitinsä päättää aikuisen miehen asioista. Äidin sana painaa kaikessa. Äidille on raportoitava kaikki aikuisen poikansa. Sairasta. Siihen ei pidä jäädä.
Mies oli nirso. Aina vaan nuudeleita ja tonnikalaa tai kalapuikkoja ja ranskanperunoita. Mehua litki litratolkulla ja sipsejäkin mussutti koko ajan. Viisikymppinen hyvåpalkkainen mies, jolla oli opiskelijakundin ruokavalio.