Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia red flageja teillä ollut suhteen alussa?

Vierailija
07.09.2026 |

Millaisia red flageja teillä on ollut tapailuvaiheessa tai suhteen alussa? 

Kommentit (558)

Vierailija
481/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset vähättelevät puheet.

Asiakaspalvelijoiden törkeä kohtelu.

Tunneälyn kylmyys.

Lupausten pettäminen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
482/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaton saituus kaikessa. Huh, sen voi kyllä viedä myös pelottavalle asteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kiinni monta kertaa yksinpuhelusta. On yksin ja niin kuin keskustelee toisen kanssa? Hyvin creepyä. Sitten säikähtää pahasti kun huomaa, että joku tuli paikalle…

Vierailija
484/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantui ihan ihmeellisistä asioista, ja sitten menikin päivä pilalle. Esim. olimme lähdössä Helsinkiin katsomaan erästä keikkaa. Normaalisti Helsingin junat lähtevät raiteelta 1, mutta tällä kertaa ne lähtivätkin jonkun ratatyön vuoksi raiteelta 2. Pääsimme perille ongelmitta, mutta mies murjotti koko illan, koska ”meille annettiin ihan paska raide”. Hänen päässään kakkosraide oli jotenkin ykköstä ala-arvoisempi, ja kaikki oli nyt pilalla. 

Vierailija
485/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla maistaa elämässään mitään muuta kuin jauhelihakastiketta ja perunaa. Ei mitään muuta.

Suuttuu kun toinen laittaa omalle leivälle juuston lisäksi leikkeleen, niin ei kuulema saa tehdä.

Katoaa eikä ilmoittele itsestään mitään ellei toinen jatkuvasti soita ja etsi viimeiseen asti. 

Lakkailee kynsiään (mies) ja värjää tukkansa shokkiväreillä vaikka ikää on jo vaikka kuinka paljon.

Vierailija
486/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja tatuoinnit. Työtävieroksuvuus. Liuta lapsia. Vanhan viinan haju ja huoltamaton auto.

Vierailija
487/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisesti täysin toista laitaa.

Vierailija
488/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenisyys, ei hoida, huolla itseään, ei välitä vaatteiden puhtaudesta tai hampaiden huollosta. Kovaäänisyys ja mölyäminen. Naisista puhui aina yleensä halveksuen. Ja yleensä syytti kaikkia muita, itsessä ei koskaan ollut mitään vikaa.

Vierailija
489/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lialle ja ihville haiseminen. Mustat kynnenaluset ja yleinen pskaisuus. Piereminen ja nenänkaivuu yleisillä paikoilla. Ei ottanut ketään huomioon.

Vierailija
490/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi kiinni pympyttämisestä.

Mistä!?🤣🤣

Vierailija
491/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroi ja vähätteli kun pyysin, että voitais harrastaa jotain yhdessä. Sanoi ”tee vaan yksinäs, mitä minua kinuat mukaan.” Kaupungilla yritin pitää kädestä kiinni niin repi aina käden oikein väkipakolla minun kädestä irti ja pälyili ympärilleen. En tiedä vieläkään mikä siinä oli, mitä se piilotteli tai pelkäsi. Kaupoissa jos oltiin yhdessä pälyili sielläkin hyllyjen takana, että oli kaukana minusta. Kerran kun olin katselemassa jotain ostettavaa, ryntäsi yhtäkkiä minun luo ja repi kädestä, että nyt lähdetään kiireesti täältä pois. Kyllä tuo kaikki oli minulle ihan liikaa, eihän kukaan voi tuollaista elämää elää?

Vierailija
492/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteiden muuttuminen jonkun ajan päästä. Siis se, että alkuun toinen on samoilla linjoilla kanssasi lähes kaikesta, ja kehuu ulkonäköäsi, luonnettasi, harrastuksiasi, ammattiasi, leffamakuasi, you name it. Kuitenkin jossain keskusteluissa sanoo ohimennen jotain, joka viittaa aivan päinvastaisiin mielipiteisiin. Jossain vuoden paikkeilla alkaa tulla toisenlaisia kommentteja suoraankin, yhtäkkiä hiustesi väri onkin aika mauton, harrastuksesi ja ammattisi tyhjänpäiväisiä, leffamakusi nolo, ja luonteessasi riittää korjattavaa. Pahimmillaan alatkin rakastuneena "korjailemaan" itseäsi. Red flag siis alkuvaiheen lähes systemaattinen ylimyötäily ja kehuminen = koukkuun saaminen.

Vierailija
493/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan päätteeksi löi avokämmenellä poskeen. Jätin heti enkä puhelimeen vastannut. Yhdessä oltiin oltu kaksi vuotta joten tuli täysin yllärinä.

Sama. Tarttui niskasta ja hiuksista ja paiskasi täysillä sepelikköön. Raivokohtaus tuli häneltä täysin varoittamatta, koska riitatilanne oli ohi ja hän teki tämän sen jälkeen.

Vierailija
494/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi työmaaltaan erittäin likaisen esineen jouluna lahjaksi. 

Vierailija
495/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli minusta asioita, ja loi ihmisille minusta sellaisen kuvan kuin itse halusi. Pahanpuhuminen on varmasti jatkunut jälkeenpäinkin. Flirttaili estottomasti muille naisille vaikka olin vieressä. Kehui näitä ja minua alensi. Alkoi puristella kyljistä ja kyseli onko tuohon tullut makkaraa, myös muiden ihmisten läsnäollessa. Mitätöinti vain paheni.

Vierailija
496/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi pysäytti liikenteessä, raivosi niille niin, että minua pelotti vieressä. Kielenkäyttö oli karmeaa. Sanoi sitten omahyväisenä, että kylläpä poliisimies melkein itki ja näitkö kun oikein tärisi. Hänessä oli aika paljon raivoa.

Vierailija
497/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan päätteeksi löi avokämmenellä poskeen. Jätin heti enkä puhelimeen vastannut. Yhdessä oltiin oltu kaksi vuotta joten tuli täysin yllärinä.

Sama. Tarttui niskasta ja hiuksista ja paiskasi täysillä sepelikköön. Raivokohtaus tuli häneltä täysin varoittamatta, koska riitatilanne oli ohi ja hän teki tämän sen jälkeen.

Toivottavasti olet päässyt eroon tuosta paskiaisesta. Kylmikset menee ku miettii miten moni nainen joutuu noista kärsimään.

Vierailija
498/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet päässyt eroon tuosta paskiaisesta. Kylmikset menee ku miettii miten moni nainen joutuu noista kärsimään.

Olen päässyt. Suhde on loppu, mutta tuon jälkeen ei ole enää sitten uskaltanut uuttakaan. Koen, että hän pilasi ja tuhosi oman luottamukseni miehiin. Parempi olla omillaan. Enää ei tarvitse pelätä.

Vierailija
499/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui JOKA treffeillä ystävänsä vaimoa sekä yhtä kollegansa (nainen), kuinka todella älykkäitä ja lisäksi kauniita naisia nämä ovat. Siis mies korosti ja alleviivasi , miten täysin poikkeuksellisia he ovat ja kuinka hän ei ole koskaan tavannut ja tuskin tulee milloinkaan tapaamaankaan yhtä ainutlaatuisia naisia. Tapailimme 3 viikkoa ja sen jälkeen totesin, että hän voi jatkaa näiden naisten ylistystä keskenään. Minusta ei tietenkään kertaakaan sanonut mitään positiivista, jos ei negatiivistakaan. Mutta oliko sitten tarkoituksena saada minut tuntemaan itseni huonoksi verrattuna näihin hänen elämänsä naisiin. En tiedä.

Vierailija
500/558 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itket enemmän kuin naurat tai hymyilet. Jos odotat mieluummin helpottuneena sitä, että saat olla yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan