Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on tehokkaanpaa juoksu vain pyöräily?
Kommentit (2)
Kunnon juoksu/hölkkä (ei " hölköttely" , siis kun välillä näkee " hölkkääjiä" , joista mennään rattaiden kanssa ohi..) on toki rankempaa ja siis kuluttavampaa. Mutta toisaalta pyöräily on myös hyvin tehokasta, jos sen tehokkaasti tekee, ja sitä jaksaa ehkä kauemman/enemmän. Ei käy samalla lailla nivelten ym päälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä rajummin liikut, sen nopeammin kunto nousee. Mutta jos haluat lähinnä pienentyä, suosittelen pitkiä kävelylenkkejä ennemmin. Se polttaa rasvaa paremmin oikeista paikoista :)