Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntonäytölle ei tänäänkään tullut ketään

Vierailija
06.09.2026 |

Milloin tämä tilanne paranee?

Ihan kiva kaksio Helsingissä kuitenkin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske hintaa, vai onko asunto jossain lähiössä johon huonot liikenneyhteydet?

Sellainen lähiö on hyvä missä on huonot kulkuyhteydet, juna ja metro tuo vain jengejä.

Vierailija
42/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika lamaannuttaa. Ihmiset ei uskalla ottaa lainaa vaikka saisivat kun pelkäävät töidensä puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei parane tuo tilanne. Syitä siihen että ihmisiä ei tullut voi olla monia. Katsoin juuri tänään oman paikkakuntani asuntotarjontaa ja löytyy ihan kaikenlaisia asuntoja ja hintahaitari on laaja. Katsoin viimeksi kesällä ja nyt on tullut jo puolet lisää asuntoja myyntiin, edelliset vielä myymättä. Voi mennä vuosia että alkaa kauppa vilkastua.

Vierailija
44/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisia näyttöä, koska se on kaikille ajanhukkaa. Hinta jo heti  alkuun kiinnostavaksi, privanäytöt näille oikeasti kinnostuneille ja muutamalle toivottavasti kilpailutilanne -> nousee yli pyynnin. Näin saa järkevässä ajassa myytyä. Eli tärkein on oikea pyyntihinta mikä herättää kiinnostuksen tulla privanäytölle! Panostakaa myös tavaran reippaaseen karsimiseen ennen kuvausta.

Vierailija
45/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli heinäkuussa asunto myyntiin Helsingissä. Joka näytöllä on ollut katsojia. 

Meillä ei ole yhtiössä yhtään myynnissä,mutta ulkoilmoitustaulussa on halutaan ostaa alueelta 3h+k

Vierailija
46/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika lamaannuttaa. Ihmiset ei uskalla ottaa lainaa vaikka saisivat kun pelkäävät töidensä puolesta. 

Mikäs nyt lamaannuttaa,usko pois on hyvä aika ostaa,tuttavapiirissä on useita nuoria ostanut asunnon hki

Vierailija
47/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse ottaa kuvat. Kännykällä saa ihan hyvät kuvat. Monesti on jopa kuva väärinpäin, valaistus tosi huono, rumat huonekalut näkyvillä tai jostain huoneista puuttuu kuvat kokonaan tai ei kuvia ollenkaan.

Vierailija
48/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadi välittäjää ostamaan niitä nostoja ja lasket hinta lisää. Näin mulla meni alle neljässä kuukaudessa. Hki kantakaupunki kaksio

Mä myin kämpän 00100 alueelta, meni ensinäytöllä, sain siinä 28 tuhatta enemmän kuin mitä itse maksoin 2v aiemmin, mitään en sinä aikana remonttia tehnyt, asuin vaan.

Sillä on todellakin väliä, minkä firman välittäjää käytät.

Ja mikä oli vuosi? Kuulostaa siltä, että tapahtui 10 vuotta sitten. Nykyään ei enää mene noin. Edes Helsingissä. Valitettavasti.

Vierailija
49/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli heinäkuussa asunto myyntiin Helsingissä. Joka näytöllä on ollut katsojia. 

Meillä ei ole yhtiössä yhtään myynnissä,mutta ulkoilmoitustaulussa on halutaan ostaa alueelta 3h+k

99,5% näistä "halutaan ostaa/asiakkaamme etsii/maksaa välityspalkkion" jutuista on pelkkiä asunnonvälittäjien huijausta. Ei siellä ketään valmista ostajaa ole, haluavat vain houkutella sinut listoilleen.

Aidot tuollaiset laput on jossain tyyliin puukäpylässä, missä kaikki myytävät kämpät myydään suoraan naapureille tms lähipiiriin.

Vierailija
50/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit esitellyt samalla sitä pojupimpsaas

Vierailija
51/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadi välittäjää ostamaan niitä nostoja ja lasket hinta lisää. Näin mulla meni alle neljässä kuukaudessa. Hki kantakaupunki kaksio

Mä myin kämpän 00100 alueelta, meni ensinäytöllä, sain siinä 28 tuhatta enemmän kuin mitä itse maksoin 2v aiemmin, mitään en sinä aikana remonttia tehnyt, asuin vaan.

Sillä on todellakin väliä, minkä firman välittäjää käytät.

Ja mikä oli vuosi? Kuulostaa siltä, että tapahtui 10 vuotta sitten. Nykyään ei enää mene noin. Edes Helsingissä. Valitettavasti.

2023, siisti kämppä fiksulla pohjalla, yhtiössä missä talous oli sen verta kunnossa että hoitovastike 2€/m2 koska tuloja oli kivijalan liiketilojen vuokrasta aika hyvin.

Vierailija
52/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaisena ei ole kiva tunne kun tiedän, ettei vuokraisäntäsijoittajani saa tästä koskaan omiaan pois. Tiedän mitä hän tästä maksoi. Käypä hinta on nyt 25% alempi.

Vierailija
53/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä, että ollut katsojia. Mutta kun se ei ihan riitä, pitäisi saada tarjouksiakin. Tai edes yksi. 

Vierailija
54/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralaisena ei ole kiva tunne kun tiedän, ettei vuokraisäntäsijoittajani saa tästä koskaan omiaan pois. Tiedän mitä hän tästä maksoi. Käypä hinta on nyt 25% alempi.

Miten se sun elämään vaikuttaa?

Vierailija
55/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei julkisia näyttöä, koska se on kaikille ajanhukkaa. Hinta jo heti  alkuun kiinnostavaksi, privanäytöt näille oikeasti kinnostuneille ja muutamalle toivottavasti kilpailutilanne -> nousee yli pyynnin. Näin saa järkevässä ajassa myytyä. Eli tärkein on oikea pyyntihinta mikä herättää kiinnostuksen tulla privanäytölle! Panostakaa myös tavaran reippaaseen karsimiseen ennen kuvausta.

Myin asuntoni ja julkisilla näytöillä kävi 10 perhettä. YKSIKÄÄN näistä ei pyytänyt omaa näyttöä, ennen kuin vasta se perhe joka sitten osti, joka oli käynyt siellä julkisella näytöllä ensin.

Suomalaiset ei kehtaa häiritä välittäjää, ellei kyse ole jostain todella halvasta JA upeasta kohteesta jonka haluaisivat saman tien.

Jos välittäjä sanoo ettei julkisia näyttöjä kannata pitää, vaihda välittäjää.

Vierailija
56/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomaisia nimiä osoitetaulussa, niin ei sitä kukaan osta.

Itäkeskuksen seutu ja S2 oppilaat pelottavat valkoihoisia.

Yhdessä talossa Puotilassa ei ole kolmen rapun tauluissa yhtään suomalaista nimeä. Otin ihan kuvat kun kiinnitti huomion. Talo on osa neljän talon yhtiötä, joka talossa kolme rappua. Yhdessä talossa ei asu yhtään suomalaista.

Vierailija
57/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät saa pankista lainaa. Turhaa sitä tulla katsomaan jos ei voi ostaa.

Bingo! 
Tässä oikea vastaus!!!! 
Siihen ei auta, kuvat eikä sijainti kun rahoitusta ei ole! 

Vierailija
58/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun pitää saada huokeellla asunto.Nyt saa uusiakin  asuntoja   tosi halvalla .Tee tarjous joku 10-20 t€..Mikähän tää romahdus oikein on??? alella menee ..

Vierailija
59/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video voi auttaa asiaa. Jos ihmiset löytävät sen ja muut kuvat ympäristöstäkin.

Vierailija
60/66 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät saa pankista lainaa. Turhaa sitä tulla katsomaan jos ei voi ostaa.

Ei pidä yleistyksenä paikkaansa. Kyselin Espooseen okt-lainaa kuukausi sitten. Yrittivät saada ottamaan kaksinkertaisen summan pyytämästäni ja olisin saanut ilman takauksia. Olen keskituloinen yksinhuoltaja, n. 15% käsirahaa.  En ehtisi tarjottua summaa ennen eläkeikää maksamaan pois. Ihan järjetöntä. Ehdot olivat kohtuulliset ts. 2000-luvun alkupuolella joutui a.lainasta maksamaan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän