Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen lentänyt venäläinen drooni. Onko Suomi sodassa nyt?

Kommentit (240)

Vierailija
141/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä omasta mielestään sotii jo meitä vastaan.

Harmi vaan kun kukaan ei haluaisi sotia venäjän kanssa, mutta ei ne osaa hakea huomiota mitenkään muuten.

Kyllä se oli Suomi, joka aloitti tämän sodan jo vuonna 2022 aloittaessaan Ukrainan aseistamisen ja osallistuessaan taloussaartoon Venäjää vastaan.

Suomen ja Venäjän välit oli kunnossa kunnes Suomi pilasi kaiken. 

Kunoosaa? Viimeisen tuhannen vuoden ajan on aina muutaman vuosikymmenen välein tunkeuduttu idästä alueellemme tappamaan, tuhoamaan, rais kaa maan, ryöstämään, tuhopolttamaan, orjuuttamaan ja sortamaan. Ja välisenä aikana uhkailtu, kiristetty, nöyryytetty ja testattu.

Igorin mielestä välien kunnossa oleminen tarkoittaa suomettunutta Venäjän tahtoon alistumista ja nöyristelyä.

Get your facts right. Ei tällä ole kukaan muu ole ikinä orjuuttanut kansaa paitsi WEF-tyypit.

Mulla ei oo nykypäivänä ongelmia sen kanssa että suvun maat ja kartanot Nastolassa meni jossain iso-  tai pikkuvihassa. Porukka muutti Pohjanmaalle ja rakensi elämän uudestaan. Se ei tee hyväksi muistella liikaa menneitä ja kantaa kaunaa. Niin joo isoisän mökki Porkkalassakin meni. Silti meiltä ei ole koskaan mitään puuttunut. Kiitollisuus, tai hyväksyminen vois olla sullekin jotain.

Juuri sen isonvihan aikana (muunmuassa) vietiin suomalaisia naisia ja lapsia orjiksi Venäjän kaukoitään. Venäläiset veivät. Tämä kerrotaan kyllä Suomen peruskoulussa, jos olisit sellaisen loppuun asti käynyt.

Get your facts right, Igor.

Sotavankien ottaminen ei ole sama asia kuin kansan orjuuttaminen. 

Ei olekaan. Rssä vei häikäilemättömästi naisia ja lapsia pantavikseen eikä suinkaan ottaneet mitään sotavankeja.

Mutta ensin väitit että orjuutti kansaa kymmenen vuoden välein. Hohhoijjakkaa.

Tais nyt kansakoulu jäädä kesken kun on siinä lauseessa kuules kielioppivirhe.

Vierailija
142/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset suomen alueelle tipahtaneet droonit olivat ukrainalaisia, nyt yhtäkkiä kuulemma epäillään että ovat venäläisiä. Onko niihin liimattu joku tarra missä lukee USSR että saataisiin näyttämään venäläiseltä? Suomihan kyllä tarvitsee ulkoisen vihollisen ettei väestö miettisi koko ajan kotimaan epäkohtia. Ehkä se tällä kertaa onnistuu kun nyt piiskataan suomalaiset sotapsykoosiin?

Viranomaiset ovat todenneet droonin olevan venäläinen tiedustelu- ja kartoitusdrooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan kun kukaan ei haluaisi sotia venäjän kanssa, mutta ei ne osaa hakea huomiota mitenkään muuten.

Kyllä se oli Suomi, joka aloitti tämän sodan jo vuonna 2022 aloittaessaan Ukrainan aseistamisen ja osallistuessaan taloussaartoon Venäjää vastaan.

Suomen ja Venäjän välit oli kunnossa kunnes Suomi pilasi kaiken. 

Kunoosaa? Viimeisen tuhannen vuoden ajan on aina muutaman vuosikymmenen välein tunkeuduttu idästä alueellemme tappamaan, tuhoamaan, rais kaa maan, ryöstämään, tuhopolttamaan, orjuuttamaan ja sortamaan. Ja välisenä aikana uhkailtu, kiristetty, nöyryytetty ja testattu.

Igorin mielestä välien kunnossa oleminen tarkoittaa suomettunutta Venäjän tahtoon alistumista ja nöyristelyä.

Get your facts right. Ei tällä ole kukaan muu ole ikinä orjuuttanut kansaa paitsi WEF-tyypit.

Mulla ei oo nykypäivänä ongelmia sen kanssa että suvun maat ja kartanot Nastolassa meni jossain iso-  tai pikkuvihassa. Porukka muutti Pohjanmaalle ja rakensi elämän uudestaan. Se ei tee hyväksi muistella liikaa menneitä ja kantaa kaunaa. Niin joo isoisän mökki Porkkalassakin meni. Silti meiltä ei ole koskaan mitään puuttunut. Kiitollisuus, tai hyväksyminen vois olla sullekin jotain.

Juuri sen isonvihan aikana (muunmuassa) vietiin suomalaisia naisia ja lapsia orjiksi Venäjän kaukoitään. Venäläiset veivät. Tämä kerrotaan kyllä Suomen peruskoulussa, jos olisit sellaisen loppuun asti käynyt.

Get your facts right, Igor.

Sotavankien ottaminen ei ole sama asia kuin kansan orjuuttaminen. 

Ei olekaan. Rssä vei häikäilemättömästi naisia ja lapsia pantavikseen eikä suinkaan ottaneet mitään sotavankeja.

Mutta ensin väitit että orjuutti kansaa kymmenen vuoden välein. Hohhoijjakkaa.

Tais nyt kansakoulu jäädä kesken kun on siinä lauseessa kuules kielioppivirhe.

Väitin? En ole sinulle väittänyt yhtään mitään. Täällä on sinulle kirjoitellut varmaan kymmene eri henkilöä vähintään. Oletko niin vajaamielinen ettet sitä tajua vai oletko niin vodkahuuruissa?

Vierailija
144/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta toivotaan nyt että pian syttyy. Olisihan se mukavaa että pommittaisivat teidät kartalta. 

Kaalipierulla meni hermo!

Britti kylläkin. Kaalista en pidä niin ei pieretäkkään. Venäjällä olen kyllä käynyt 2000-luvun alussa työmatkalla. En tykännyt niin ei ole toiste tarvinnut käydä. 

Vierailija
145/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina ei ehkä nyt ymmärrä että jos suomi onnistuu haastamaan venäläiset mukaan sotimaan niin sitten ei ehkä riitäkkään enään rahaa Ukrainan korruptiovarustamiseen. 

Vierailija
146/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että kaverilla ei oo niin mitään sanottavaa, eikä annettavaa. Ei osaa muuta ku hokea yhtä ja samaa hokemasta päästyään. Mut kehareille tyypillistä toi saman junnaaminen. Ootte ku ses sa kun tollaset retardit pistätte rajaa pitämään. 😂 Onnea vaan sinne. 😂 

"Onnea vaan SINNE" 

Ja sinä vielä väität ettet ole venäjältä. Olet niin tyhmä että paljastat itsesi.

Oletko tosiaa noin tyhmä vai esitätkö vaan? Totesin sulle ajat sit et olen muuttanut suomesta pois. 😂 Sen lisäks et sulla on pakkomielle r y s s i s t ä sä olet lisäksi näköjää tyhmä ku saapas. Ei hyvää päivää mikä tonttu. 😂

Ai, Anoko siellä mölisee? No sen voi kyllä noista harakanvarpaista uskoa.

Vierailija
147/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin. Päästäisi tästä paska maasta eroon. 

Kaalipierun itkunkitinää :D Mene kysymään jos babushka antaisi vaikka palan eilistä hevosille tarkoitetua leipää :D

Vierailija
148/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta toivotaan nyt että pian syttyy. Olisihan se mukavaa että pommittaisivat teidät kartalta. 

Britti kylläkin. Kaalista en pidä niin ei pieretäkkään. Venäjällä olen kyllä käynyt 2000-luvun alussa työmatkalla. En tykännyt niin ei ole toiste tarvinnut käydä. 

Vai oikein britti :D Arvaa Pavel uskooko sinua kukaan? Tai olethan sinä loistuhnu sielläkin voinut oleilla loisimassa.

Vierailija
149/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei vähempää voisi kiinnostaa vaikka sota syttyisikin. Aivan yksi lysti. Tulisipa vaihtelua ja jännitystä arkeen. 

Vierailija
150/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.

Vierailija
151/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuoriso se suomalaisten kiusaaminen pois ja ruvetkaa harjoittelemaan lihaskuntoa, jotta pärjäätte rintamalla! Niin me jätkät tehtiin 1980-luvulla. Nostimme painoja Näkki-paketti takataskussa, mutta tulosta oli ja jätkien kaa oli kivaa vähän leikkimielisesti kilpailla, että kuka nostaa tänään eniten.

Vierailija
152/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko kaali hyvältä, iigor?

Vierailija
153/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset suomen alueelle tipahtaneet droonit olivat ukrainalaisia, nyt yhtäkkiä kuulemma epäillään että ovat venäläisiä. Onko niihin liimattu joku tarra missä lukee USSR että saataisiin näyttämään venäläiseltä? Suomihan kyllä tarvitsee ulkoisen vihollisen ettei väestö miettisi koko ajan kotimaan epäkohtia. Ehkä se tällä kertaa onnistuu kun nyt piiskataan suomalaiset sotapsykoosiin?

Igor, sanaa sotapsykoosi käyttää vain Kremlin tiedottaja. Natiivin suomen sana se ei ole.

Vierailija
154/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein britti :D Arvaa Pavel uskooko sinua kukaan? Tai olethan sinä loistuhnu sielläkin voinut oleilla loisimassa.

Ihan kamalasti minua kiinnostaa ja liikuttaa mitä sinä uskot tai olet uskomatta. Ihan itkettää kun joku mielenvikainen venäjää rakastava palsta lehmä ei usko minua. Miten ihmeessä voin nyt enää elää? Minulle kun on elämässä ollut aina ensi arvoisen tärkeää ja kaikkein oleellisinta että juuri SINÄ uskot minua. 

Vierailija
155/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
156/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että itärajalla jyllää sikarutto. Kanta on mutatoitunut, ja tuoreiden tutkimustulosten mukaan virus tarttuu herkästi rycxiin, joilla esiintyy tietty vikuuttunut plasmidi. 

Niin se luonto hoitaa tuhoeläimet!

Vierailija
157/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomi nyt sodassa sekä Ukrainan että Venäjän kanssa kuten silloin aikaisemmin?

Vierailija
158/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko kaali hyvältä, iigor?

Täältä sivusta kerron, että kaalista ei kannata saada enää traumoja. 

+ kaalilaatikko

+ kaalikääryleet

+ voissa paistettu kaaliraaste

+ kaali sopii myös pizzaan!

Vierailija
159/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalasti minua kiinnostaa ja liikuttaa mitä sinä uskot tai olet uskomatta. Ihan itkettää kun joku mielenvikainen venäjää rakastava palsta lehmä ei usko minua. Miten ihmeessä voin nyt enää elää? Minulle kun on elämässä ollut aina ensi arvoisen tärkeää ja kaikkein oleellisinta että juuri SINÄ uskot minua. 

Tuntuu kovasti kiukuttavan. :D Olet ihan lapsen tasolla tuon kiukuttelusi kanssa.

Vierailija
160/240 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.

En piileskele missään. Ihan tässä parvekkeellani stadissa istuksin. Tervetuloa vaan kokeilemaan vaikka heti. Ota pyörätuoli mukaan niin pääset vielä poiskin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä