Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen lentänyt venäläinen drooni. Onko Suomi sodassa nyt?

Vierailija
03.09.2026 |

Kommentit (286)

Vierailija
161/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta toivotaan nyt että pian syttyy. Olisihan se mukavaa että pommittaisivat teidät kartalta. 

Kaalipierulla meni hermo!

Britti kylläkin. Kaalista en pidä niin ei pieretäkkään. Venäjällä olen kyllä käynyt 2000-luvun alussa työmatkalla. En tykännyt niin ei ole toiste tarvinnut käydä. 

Vai oikein britti :D Arvaa Pavel uskooko sinua kukaan? Tai olethan sinä loistuhnu sielläkin voinut oleilla loisimassa.

Ihan kamalasti minua kiinnostaa ja liikuttaa mitä sinä uskot tai olet uskomatta. Ihan itkettää kun joku mielenvikainen venäjää rakastava palsta lehmä ei usko minua. Miten ihmeessä voin nyt enää elää? Minulle kun on elämässä ollut aina ensi arvoisen tärkeää ja kaikkein oleellisinta että juuri SINÄ uskot minua. 

Tuntuu kovasti kiukuttavan. :D Olet ihan lapsen tasolla tuon kiukuttelusi kanssa.

Voi raukkaa, ripsahtiko tunteisiin kun ketään ei kiinnostanutkaan sinun uskomisesi? Tui tui pientä Svetlana parkaa. 

Vierailija
162/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin. Päästäisi tästä paska maasta eroon. 

Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.

En piileskele missään. Ihan tässä parvekkeellani stadissa istuksin. Tervetuloa vaan kokeilemaan vaikka heti. Ota pyörätuoli mukaan niin pääset vielä poiskin. 

Miksi stadissa istuksit jos olet kerran Britti joka ei halua olla missään tekemisissä Suomen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä mutta toivotaan nyt että pian syttyy. Olisihan se mukavaa että pommittaisivat teidät kartalta. 

Kaalipierulla meni hermo!

Britti kylläkin. Kaalista en pidä niin ei pieretäkkään. Venäjällä olen kyllä käynyt 2000-luvun alussa työmatkalla. En tykännyt niin ei ole toiste tarvinnut käydä. 

Vai oikein britti :D Arvaa Pavel uskooko sinua kukaan? Tai olethan sinä loistuhnu sielläkin voinut oleilla loisimassa.

Ihan kamalasti minua kiinnostaa ja liikuttaa mitä sinä uskot tai olet uskomatta. Ihan itkettää kun joku mielenvikainen venäjää rakastava palsta lehmä ei usko minua. Miten ihmeessä voin nyt enää elää? Minulle kun on elämässä ollut aina ensi arvoisen tärkeää ja kaikkein oleellisinta että juuri SINÄ uskot minua. 

Tuntuu kovasti kiukuttavan. :D Olet ihan lapsen tasolla tuon kiukuttelusi kanssa.

Voi raukkaa, ripsahtiko tunteisiin kun ketään ei kiinnostanutkaan sinun uskomisesi? Tui tui pientä Svetlana parkaa. 

Todistat yhä vahvemmin että tunteisiin meni :D

Vierailija
164/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin. Päästäisi tästä paska maasta eroon. 

Pääset heti tästä paskamaasta eroon kun kerrot missä piileskelet niin viedään sinut itärajalle mistä saat itse kävellä takaisin kotimaahasi.

En piileskele missään. Ihan tässä parvekkeellani stadissa istuksin. Tervetuloa vaan kokeilemaan vaikka heti. Ota pyörätuoli mukaan niin pääset vielä poiskin. 

Kerro osoite niin tulen.

Vierailija
165/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on runsaasti kaalia. Kyllä niistäkin saa hyvät eväät rintamalle. Suomessakin on kaalitiloja. Heillekin on mukava talvi taas tulossa. On runsaasti ruokaa kellareissa. Aijai kaalisalaattia, nam. T. sivusta 

Vierailija
166/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vielä, mutta pidetään peukkuja että pian. Loppuu palsta ukoilta tyhjä uhoaminen ja pääsevät tykin ruoaksi. 

Vierailija
167/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se vielä, mutta pidetään peukkuja että pian. Loppuu palsta ukoilta tyhjä uhoaminen ja pääsevät tykin ruoaksi. 

Tää! Ootan innol et miehet lähtee sotaan kuolee. Eikä haittaa vaik kuoltais koko kansa. 

Vierailija
168/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös tuosta afrikkalaisesta sikarutosta. On selkeitä merkkejä siitä, että virus voi infektoida plasmidivaurioisen. Näitä vaurioita esiintyy nimenomaan venäläisillä.

Voisi todeta, että äiti luonto on valinnut puolensa. 

Vierailija
169/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä omasta mielestään sotii jo meitä vastaan.

Harmi vaan kun kukaan ei haluaisi sotia venäjän kanssa, mutta ei ne osaa hakea huomiota mitenkään muuten.

Kyllä se oli Suomi, joka aloitti tämän sodan jo vuonna 2022 aloittaessaan Ukrainan aseistamisen ja osallistuessaan taloussaartoon Venäjää vastaan.

Maistuuko kaali hyvältä, iigor?

Kaali on terveellistä, suosittelen sinullekin. Se ole mitenkään venäläisten etuoikeus.

PS. Voisit vaihtaa Igorin vaikka Varvaraan tai Lanaan niin et vaikuttaisi niin ummehtuneelta ja epätoivoiaelta. Ja muistathan unilääkkesi.

Vierailija
170/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin myös tuosta afrikkalaisesta sikarutosta. On selkeitä merkkejä siitä, että virus voi infektoida plasmidivaurioisen. Näitä vaurioita esiintyy nimenomaan venäläisillä.

Voisi todeta, että äiti luonto on valinnut puolensa. 

Sioille ne sikojen taudit tarttuvat.

Vierailija
171/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää! Ootan innol et miehet lähtee sotaan kuolee. Eikä haittaa vaik kuoltais koko kansa. 

Eli olet se hullu inceliä ja persua jankuttava huomiohra. Eipä yllätä että sama mielenterveysongelmainen on myös rssien puolustelija.

Vierailija
172/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sikaruttojuttu on loistava! Nyt vielä ikiroudasta framille jokin muinainen tauti, joka listii vain ryqbiä!

Vierailija
173/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kulahtanut juttu niinkuin korona. Tähänki saatiin jo rokote eli Nato. Eli panikoinnin voi unohtaa.

Vierailija
174/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Igorin hokija on kyllä hemmetin nolo tapaus. Et edistä mitään asiaa nolaamalla itsesi tuolla tavalla. Ihan oikeasti, keksisit jotain muuta kun tuon ummehtuneen lauseen kuten muutkin sinulle jo sanoi. Saat normaalit isänmaalliset ihmiset näyttämään ihan idiooteilta ja junteilta tällä Igor hokemallasi. 

Vierailija
175/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Igorin hokija on kyllä hemmetin nolo tapaus. Et edistä mitään asiaa nolaamalla itsesi tuolla tavalla. Ihan oikeasti, keksisit jotain muuta kun tuon ummehtuneen lauseen kuten muutkin sinulle jo sanoi. Saat normaalit isänmaalliset ihmiset näyttämään ihan idiooteilta ja junteilta tällä Igor hokemallasi. 

Kovasti sinun tunteisiisi tuntuu menevän. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
176/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet se hullu inceliä ja persua jankuttava huomiohra. Eipä yllätä että sama mielenterveysongelmainen on myös rssien puolustelija.

Sen enempää inceleistä kuin persuistakaan en ole palstalla puhunut koskaan. Kummatkaan ei juuri vähempää voisi kiinnostaa. R y s s i ä k ä ä n en puolustele kun eivät mun puolustelulla varmasti tee yhtään mitään. 

Vierailija
177/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos saattaa hyvinkin vapauttaa taudinaiheuttajia ikiroudasta. Siperian väki käy silloin vähiin, ja jossain vaiheessa koko tunkion porukka. 

Aah, unelma onnesta.

Vierailija
178/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaisia kiusaavat nuoret väkisin kiinni ja rintamalle. Mutta niin, että heillä on tietysti kova kuri, että toisiin suomalaisiin ei sota-aikanakaan kosketa, tai saa kuolemantuomion.

Vierailija
179/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen enempää inceleistä kuin persuistakaan en ole palstalla puhunut koskaan. Kummatkaan ei juuri vähempää voisi kiinnostaa. R y s s i ä k ä ä n en puolustele kun eivät mun puolustelulla varmasti tee yhtään mitään. 

Juujuu, ihan miten vaan. Nyt nukkumaan ja tuutulaulu soimaan:

Vierailija
180/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti sinun tunteisiisi tuntuu menevän. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Sinullahan se vaikuttaa nyt tunteisiin menevän, kun sinulle useampi on tätä täysin samaa sanonut. Onhan tollanen ikivanhan ummehtuneen hokeminen nyt oikeasti todella noloa ja lapsellista. Vaihda jankutusta. 

- Eri