Olen alle kolmikymppinen julkkis, enka aio kertoa kuka olen :-) Nama palstat ovat siita syysta hauskoja kun taysin tuntemattomana voi keskustella ihan OMIN mielipitein asioista
eikä kaikkea revitellä heti lehtien palstoille (ne ei kestäisi päivänvaloa :-))
Kommentit (67)
Muutama ensimmäinen viesti olisi vielä mennyt, mutta sitten kömmähti :-D
En tarkoita näitä Janika tallbergejä ja martina aitolehtiä, jotka on vaan sen takia roskalehtien palstoilla kun panevat ällöttäviä setämiehiä...
Jos todella olet artisti tai näyttelijä tai joku muu vastaava jolla voi oikeasti olla faneja, joille sinä olet esikuva, on todella surullista luettavaa tekstisi!
Et kunnioita lainkaan heidän panostaan siinä, että olet saanut julkisuutta ja myytyä kasvojasi ja sitä kautta työtäsi!! En voi kuin olla todella pahoillani sinun faniesi puolesta.. Kunnioituksen puute on pahinta mitä ihminen voi toiselle tehdä!!
Onneksi ylpeys käy lankeemuksen edellä..
Lisäksi puuttuisin tuohon tapaasi kirjoittaa, aivan kuin joku teinityttö kirjoittelisi.. Jee, jee! Mää oon parempi ku te.. Ihan kummallista tekstiä!!
Oliko sulla tarkoitus kertoa jotain julkkiksena olosta, muuta kuin sitä, että et kuinnioita niitä, jotka pitävät sinun työstäsi?? Kunnioitatko sinä edes itseäsi? Teetkö työtäsi vain sen takia, että saat naamasi iltapäivälehtiin? Tai rahan takia?
Olen todella pettynyt jos olet oikeasti ihan pesunkestävä julkkis.. Ihan toden totta työlläsi julkisuuden ansainnut nainen! Säälittävää ja sylettää moinen erilaisen valinnan tehneiden polkeminen!!!
todennäköisesti ole vauva-lehden palstalla provoja kirjoittelemassa.
Julkisuudessa työskentelevät ihmiset ovat työnsä puolesta esillä ja muuten haluavatkin pysytellä sivussa.
Eri asia on sitten tosiaan nämä aitolehdot ja miss yyterit, joiden julkinen status on yhtä naurettava, kuin ap:n aloitus.
Julkisuus ei ole kadehdittavaa mutta jos sitä osaa älykkäästi hyödyntää elämässään, niin sitä voi jo kadehtia. Summa summarum, älykkyys on kadehdittavaa ja sitä ei meidän apltä taida löytyä.
Veikkaan, että ap kuuluu tähän tyrkkyjulkkisten kategoriaan. Sellaiset, jotka ihan omalla aidolla lahjakkuudellaan ovat julkisuudessa, ovat usein sen verran älykkäitä etteivät halveksisi fanejaan vaikka nämä fanit olisivat kuinka ärsyttäviä.
pitää asiaa nimettömänäkin mainostaa!
Haluat siis aina ja joka paikassa täyden huomion nimellä, tai ilman.
Ennen ehkä halusin itsekin olla julkimo, en enää. Lähinnä huvittuneena seuraan monienkin sekoilua :)