Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alle kolmikymppinen julkkis, enka aio kertoa kuka olen :-) Nama palstat ovat siita syysta hauskoja kun taysin tuntemattomana voi keskustella ihan OMIN mielipitein asioista

Vierailija
28.05.2007 |

eikä kaikkea revitellä heti lehtien palstoille (ne ei kestäisi päivänvaloa :-))

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaskaisi rahaa Seiskaan tms. loislehteen, mutta tykkään kyllä keskustella nettipalstoilla.

Mutta tämä ap:han ei usko ollenkaan, että Suomessa asuu ihmisiä, joita eivät Seiskat tai julkkisten ruokaostokset kiinnosta. Pk-seudulla törmää julkkiksiin harva se pvä, enkä ikinä ole nähnyt kenenkään kuvaavan ketään julkkista saati muuten kiinnittävän heihin ekstra-huomiota.

Vastikään " bongasin" Summasen poikansa kanssa Mäkkärissä, ja eräässä K-ruokakaupassa Salkkarit-" tähden" , mutta kukaan ei pörrännyt ympärillä kamerakännyköillä..

Siis viekö julkisuus todella todellisuudentajun tuossa määrin kuin ap:n kirjoituksista voisi päätellä?

Vierailija
22/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun viestien perusteella saa käsityksen että ketään ei kiinnosta :-)

Ja oma todellisuuteni on ihan toinen. Ihmiset kuvaaavat salaa tai ihan sumeilematta, tunkeudutaan seuraan, lähetellään kaiken maailman viestejä, kytätään kotirapuilla jne.

Joo-o melko huvittavia vastauksia täällä tosiaan :-D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut aikoinaan minäkin " pienijulkkis" ja se on ihan totta, että silloin tuntuu, että kaikki tuijottelee kokoajan. Olen myöhemmin aikuisena sitten miettinyt, että olikohan suurin osa tuijottelusta vain mielikuvitukseni tuotosta tai ihan vaan normaalia katselua mitä myös esim kauniit tavikset saavat osakseen?

Vierailija
24/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt mäkkärissä kuvattuja kamerakännykuvia missään lehdessä!

Ap:lla taitaa tosiaan olla joku paha ongelma kun luulee kaikkien olevan kateellisia hänelle, vaikka todellisuudessa tuksin kovin moni tälläkään palstalla ole kateellinen kellekään suomalaiselle wannabe-julkkikselle! Eri asia nämä Angelinat ym Britneyt!

Herää ap tähän todellisuuteen! Luuletko tosiaan, että sun takia niitä lehtiä ostetaan? buahahaaaa

Vierailija
25/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tähän laittaa kuitenkin kommentti...

ei muuten kiinnosta ns julkkikset yhtään

enkä lue edes noita mainittuja lehtiä

Vierailija
26/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun teistä tehdään lehtijuttuja vauvan kanssa, pyytäkää ottamaan myös muutama imetyskuva. En voi mitenkään uskoa että KUKAAN vauvan saanut julkkis ei imettäisi. Lehtijuttuja, joita olen viime aikoina nähnyt, koristavat kuitenkin kuvat vauvasta maitopullon kanssa?!?

Vierailija
27/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siis niin liikkiksiä vastauksia säälittävyydessään :-))

ap

Vierailija
28/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni julkkis, en mikään joka päivä tiedettävä ihminen, vaan enemmänkin silloin tällöin.

Muistan juuri urani alussa, kun ensimmäisen kerran olin lehdessä, sen jälkeen tuntui jotta kaikki tunnistavat, kaikki kyttäävät ja seuraavat tekemisiäni. Vaikka edes niin ei ollut. Suurin osa ihmisistä saattoi vaan katsoa minua hieman pidempään, kukapa ei jos joku käyttäytyy vihamielisesti muita ihmisiä kohtaan tai juoksentelee kuin pelästynyt kauris.

Näin minä muistaisin elämäni alkuvaiheen. Sinä ap, et ole julkkis. Kukaan ei käyttäydy julkkiksena noin fanejaan kohtaan. Sinä suorastaan inhoat heitä. Häpeä.

Vierailija
29/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn samalla palstalla kirjoittelemassa, kuin joku julkkis!!! Ajatelkaa!!

Nyt mäkin saan hieman itseeni sitä julkkisten ympärilleen jakamaa loistoa ja ylväyttä!

Not.

Vierailija
30/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pieni julkkis, en mikään joka päivä tiedettävä ihminen, vaan enemmänkin silloin tällöin.

Muistan juuri urani alussa, kun ensimmäisen kerran olin lehdessä, sen jälkeen tuntui jotta kaikki tunnistavat, kaikki kyttäävät ja seuraavat tekemisiäni. Vaikka edes niin ei ollut. Suurin osa ihmisistä saattoi vaan katsoa minua hieman pidempään, kukapa ei jos joku käyttäytyy vihamielisesti muita ihmisiä kohtaan tai juoksentelee kuin pelästynyt kauris.

Näin minä muistaisin elämäni alkuvaiheen. Sinä ap, et ole julkkis. Kukaan ei käyttäydy julkkiksena noin fanejaan kohtaan. Sinä suorastaan inhoat heitä. Häpeä.

Ja kyllä, suorastaan INHOAN niitä faneja jotka tuppautuvat. Fiksujakin on olemassa.

Mutta jatkakaa vaan, tämä on oikeasti ihan sairaan hauskaa :-D

ap

Vierailija
31/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni mullakin maku tähän ap-julkimoon. Sä oletkin täällä vaan buustaamassa omaa egoasi ja käyttäydyt typerästi.

Olitkin pettymys, höh.

Vierailija
32/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten oletkin. Täällähän on helppoa olla mitä vain! Ole ihan vapaasti vaikka Mörän salarakas,minun maailmaani et hetkauta.

Vierailija
33/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka olla oikein lukenut ihminen, viisas, rikas!

Tai julkkis, ihanaa!

Tämä on ihana palsta kun kaikki samanarvoisia! Kirjoituksen sisällön perusteella voi arvailla ammattia ja koulutusta!

Tai sitten lukea huvittuneena jonkun kyllästyneen, kouluttamattoman ihmisen valitusta!

Vierailija
34/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi huokuu itsekkyyttä, et ole kokenut maailmasta näköjään vielä mitään. Jos tosiaan olist kävellyt saman polun kanssani, olisit nöyrempi. Minä säälin sinua, koska asenteesi on jotain kamalaa. Mietippäs, jos kerran olet julkimo, sinun pitäisi ymmärtää myös se että olet fanisi ja kyttärisi hakemalla hakenut. Musiikkiakin voi tehdä ilman yleisöä.

Hävettää oikein puolestasi, mutta kyllä sinä siitä vielä kasvat elämään. Katsellaan sitten myöhemmin.

-pieni julkkis, mutta paljon suurempi sydämeltään-

Vierailija
35/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan otat itseesi kohdistuvan kritiikin päin naamaa naureskellen, et todellakaan ole muuta kuin pieni itsekäs ihminen joka haluaa huomiota.

Minä näen sinut sieluni silmin vanhempana miettimässä sanoja mitkä ovat menneet ohitse sinulta.

Säälin ihmisiä jotka eivät halua kehittyä.

Vierailija
36/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressa, pääministeri, muutama ulkomaillakin kuuluisa urheilija, Aki Kaurismäki, Karita Mattila, Esa-Pekka Salonen, Linus Torvalds... Eipä nämä seiska-julkut oo oikeasti yhtään mitään.

Vierailija
37/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin luulen, että sellaisten julkkisten määrä, jotka KAIKKI tuntevat on laskenut vuosien saatossa. Nykyisin kun lehteen pääsee todella pienistä asioista. Itse en tunnistaisi näitä uusia iskelmätähtiä, mallijulkkiksia tai salarakkaita vaikka seisoisin mäkkärin jonossa vieressä.

Itse olen kyllä kateellinen niille isoille tai pikkujulkkiksille, jotka komeilevat lehdissä perheineen mutta ovat ihan oikeasti saavuttaneet jotain tieteessä, taiteessa, politiikassa tai urallaan. Malleille, salarakkeille ja idolstähdille en ole kateellinen.

Vierailija
38/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä halveksumiasi lehtiä ;)

Vierailija
39/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kukaan ei ole sinulle kateellinen. Minusta yksityisyys on mittaamattoman arvokasta. En ikinä haluaisi olla julkkis, enkä käsitä ihmisiä jotka pyrkivät sellaiseen.

Vierailija
40/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä julkkis näköjään nostattaa tunteita, voi hyvänen aika sentään. Miksiköhän näin?

Mikäs teitä erityisesti oikein ottaa päähän, se etten pidä että minua kuvataan vapaa-aikanani? Se että inhoan tunkeilevia fanejani? Se että olen julkkis?

Vai se että myönnän kuinka ihanaa teitä on ärsyttää - kerrankin tuntemattomana!

:-D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän