Olen alle kolmikymppinen julkkis, enka aio kertoa kuka olen :-) Nama palstat ovat siita syysta hauskoja kun taysin tuntemattomana voi keskustella ihan OMIN mielipitein asioista
eikä kaikkea revitellä heti lehtien palstoille (ne ei kestäisi päivänvaloa :-))
Kommentit (67)
ärsyttävät ja onhan todella uskomattoman säälittävää ottaa valokuvia jostain tyypistä jossain arkiaskareissaan siksi, että tämä on julkisuudessa. Kaipa sellaista jossakin Perähikiän Essolla tapahtuu - tuskin Helsingissä. Jos keskustassa pyörähtää, niin kyllähän sitä väkisinkin johonkin julkisuudessa olevaan aina väkisinkin törmää - ei ihan hirveästi jaksa kiinnostaa.
On kuitenkin huvittavaa, että puhut ap tunkeilevista " faneista" . Siis ei kai nyt kukaan fanita " julkkista" ? Eikö fanittaminen ole lapsien ja nuorten juttu, joka kohdistuu lähinnä muusikoihin. Fanittamiseen liiittyy myös kaikenlaisen fanikrääsän hankkiminen.
Julkkisten tarkoitushan maailmankaikkeudessa on se, että tavikset saavat tuntea itsensä paremmiksi kun julkkikset, joista lehdet antavat ääliön kuvan (mikä tietysti usein on realistinen). Tähän paremmuuden tunteeseenhan koko roskalehtien myynti perustuu. Joku läski av-mamma tuntee itsensä tosi hyväksi, kun joku tyhjänpäiväinen julkkis avautuu Seiskassa. Ei sentään ole ton tasolle vajonnut....
ihan käsittämättömän pimeää tämä muu porukka joka on viitsinyt kirjoitella, ja etteikö muka kateus paista läpi :-)
Odotatko nyt että joku alkaa inttämään, että kuka olet? Ketä kiinnostaa!
Olen siis Jaana Helsingistä, hei vaan! Täällä saan kertoa mielipiteitäni ihan vapaasti ja blää blää.
joten nähtävästi kiinnostaa...
Ja tosiaan, tällä tavalla on hauska ärsytellä niitä " taviksia" jotka ostavat juorulehtiä ja lukevat janoten niitä juttuja joita minustakin sinne kirjoitellaan, kun oma " tavis" elämä ei tunnu riittävän.
ap
tällä tavalla (jos kierosti ajattelee) ehkä pääsee hieman antamaan takaisin sitä että väki tuijottaa kamerakännykät ojossa vaikka olisit ruokakaupassa arjen ostoksia tekemässä.
ap
Totta kai kommentoi, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa.
Ja on muuten aika lapsellista ja oman arvon lisäämisen haluumista kirjoittaa tollasia mitä sä kirjoitit. Ei ilmeisesti se julkisuus kuitenkaan saa sun elämääs niin kovin hehkeeks...
Miksi niin monet Tosi Julkkikset sortuu alkoon ja muuhun ja elämä menee alamäkee??
En ole kateellinen sun julkissudelles, rahoilles kyllä. Mutta olen kade myös tuiki tuntemattomien rahoille, en kenenkään elämälle...
Tai siis, en ole sellaista ainakaan huomannut.
Vierailija:
Totta kai kommentoi, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa.
Ja on muuten aika lapsellista ja oman arvon lisäämisen haluumista kirjoittaa tollasia mitä sä kirjoitit. Ei ilmeisesti se julkisuus kuitenkaan saa sun elämääs niin kovin hehkeeks...Miksi niin monet Tosi Julkkikset sortuu alkoon ja muuhun ja elämä menee alamäkee??
En ole kateellinen sun julkissudelles, rahoilles kyllä. Mutta olen kade myös tuiki tuntemattomien rahoille, en kenenkään elämälle...
ajatellen tämän palstan menoa... Ja ikävä jos sua nyppii mun aloitus, mutta niin nyppii minuakin kun Mäkkärin jonossa tuijotat silmät tapillaan ja alat heti kaivaa kameraa kassista kun minut näet. Joten pointti on se, että on onneksi tapoja joilla voi antaa takaisin, vaikkapa sitten tuntemattomana :-)
Onneksi oma elämäni ei mene alamäkeä, päin vastoin. Mutta ymmärrän sen monesti sillä siipeilijöitä riittää...
ap
pelasta maailma tai mene jonkin hyvän kampan malliksi. Mitä sä täällä hengaat? Mä ainakin alan tekee töitä eli kirjoittamaan tieteellistä tekstiä.
lehtiä ostetaan ja luetaan juttuja innokkaana (ehkäpä halutaan saada maistaa hetki millaista se voisi olla kun on julkkis) mutta sitten karvat pystyssä kommentoidaan ihan jopa törkyviesteillä näissä ketjuissa.
Kateellisia? ja nyt kun tämän kirjoitin niin 10 seuraavaa vakuuttaa kuinka eivät TAKUULLA ole kateellisia. Miksiköhän ne lehdet sitten myyvät niin hyvin?
ap
Vierailija:
Äh, kun luulet itsestäs liikoja.
ap
Kylläpä huvittaa, kun te olette niin kateellisia tälle julkkikselle! Myötähäpeän!
Jotkuthan tykkää esim. hirveesti lapsista, mutta ei silti halua itselleen kuin yksi tai kaksi ja silti tykkäävät muidenkni lapsista hirveesti.. Get the idea? Ei aina tarvi olla kateellinen.
Kuten joku sanoi, niin teidän rahoille moni varmasti on kateellinen, mutta haluavat silti olla oma itsensä ja elää elämää ilman paparazzeja.
oikeesti ota missään mäkkärissä kuvia? Tai yleinsäkkään ota kuvia julkkiksista huvikseen? Enpä ole minä ainakaan koskaan semmoista mähnyt. Kuvitteleekohan AP vaan kaiken. Ihmiset kun saattaa kaivella kännykkää taskusta muistakin syistä kuin sinua kuvatakseen :)
No mutta ihminen joka on julkisuuteen itsensä tunkenut niin kestäköön nahoissaan sen, ett ihmiset töllöttää ja supisee. Luultavasti olet sitä juuri julkisuudellasi halunnutkin. Eriasia jos olet vaikka uutis-toimittaja, niin silloin julkisuus on vain työn varjopuoli, tuskin olet sitä niin kauheasti halunnut. MUTTA luultavasti et ole mikään toimittaja vaan joku turha-julkkis...missi, malli tai jotain muuta semmoista. Koska ei kai kukaan ammattitaitoinen toimittaja tekisi tuollaista aloitusta tänne palstalle?!
T. urheilu-toimittaja
Vierailija:
oikeesti ota missään mäkkärissä kuvia? Tai yleinsäkkään ota kuvia julkkiksista huvikseen? Enpä ole minä ainakaan koskaan semmoista mähnyt. Kuvitteleekohan AP vaan kaiken. Ihmiset kun saattaa kaivella kännykkää taskusta muistakin syistä kuin sinua kuvatakseen :)No mutta ihminen joka on julkisuuteen itsensä tunkenut niin kestäköön nahoissaan sen, ett ihmiset töllöttää ja supisee. Luultavasti olet sitä juuri julkisuudellasi halunnutkin. Eriasia jos olet vaikka uutis-toimittaja, niin silloin julkisuus on vain työn varjopuoli, tuskin olet sitä niin kauheasti halunnut. MUTTA luultavasti et ole mikään toimittaja vaan joku turha-julkkis...missi, malli tai jotain muuta semmoista. Koska ei kai kukaan ammattitaitoinen toimittaja tekisi tuollaista aloitusta tänne palstalle?!
T. urheilu-toimittaja
Et ole sitten varmaan ikinä selannut roskalehtiä nimeltä seiska ja oho, joissa PALKITAAN ihmisten lähettämät kuvat ja vinkit. Kyllä mäkkärijonossakin tosaan kuvataan ihan sumeilematta.
ja sen enempää menemättä siihen miksi julkisuudessa olen, niin vain mietittäväksesi: kaikki eivät halua julkisuutta julkisuuden vuoksi vaan haluavat tehdä työnään esim. musiikkia josta sitten nämä lieveilmiöt seuraavat. Eri asia on wannabe tyrkyt.
ap
Olen tavallinen kotiäiti. Mitään hinkua julkkikseksi ei ole. Ymmärrän ap:tä. En itsekään pidä tunkeilijoista joten voi vain kuvitella miten tunkeilijat julkkista rassaavat. Ihanasti kiusattu av-mammoja, voisin itsekin syyllistyä moiseen, jos julkkis olisin.