Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alle kolmikymppinen julkkis, enka aio kertoa kuka olen :-) Nama palstat ovat siita syysta hauskoja kun taysin tuntemattomana voi keskustella ihan OMIN mielipitein asioista

Vierailija
28.05.2007 |

eikä kaikkea revitellä heti lehtien palstoille (ne ei kestäisi päivänvaloa :-))

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä asiakas tms. Kun siis näyttää naama vähän tutulta. Sitten jos muistan että se onkin joku julkkis niin ei kiinnosta. Ja en oo kyllä nähny mäkkärissä mäkään ketään kuvaavan. Enkä usko että ketään kiinnostaa mäkkärissä ketään kuvata.

Vierailija
42/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti jos julkisuus on sulle noin kamalaa tuskaa että kirjoittelet täällä aivan mielipuolisia viestejä ja saat tyydytystä näistä vastauksista.

mä olen julkkiksen lapsi ja tunnen todella monia sellaisia julkkiksia jotka ovat oikeasti tehneet jotakin (ei mitään seiskan julkkuja). Tiedän kuinka media on julma ja ihmiset kohtelevat huonosti. Mutta seiskaan en ole lukenut ja sen juttuja en tiedä että kukaan järkevä ihminen ottaa edes tosissaan. Tai että niitä julkkuja siitä lehdestä kukaan ottaisi tosissaan.

Mutta siis minä osaan lukea kriittisesti kaikkia juttuja kun tiedän tapauksia joissa ihmisen sanomiset on käännetty lehteen aivan erilaiseksi. Ja ymmärrän että julkkiksen ei ole aina helppoa olla, mutta ne keitä itse tunnen ei kohtele taviksia huonosti. He syyttävät toimittajia ja kohtelevat heitä monesti huonosti. Ja vaikka itse en ole julkisuudessa ollut (sitten lapsuus kuvien) niin kyllä minuakin monesti tuijotetaan kadulla. En sitten tiedä mikä on syynä. Ja ulkomailla kun olin niin ihmiset otti jatkuvasti puhelimallaan kuvia minusta ja lapsistani, enkä silti ollut vihainen.

Ja kaikki julkkikset voivat itse vaikuttaa siihen kuinka paljon julkisuuteen antaa. On paljon " tosi julkkiksia" joiden kotielämästä emme tiedä. Eli jos päättäväisesti suojelet omaa yksityisyyttä niin ei siitä kirjoiteta. Mutta jos annat alussa kaiken medialle niin sen jälkeen onkin vaikea vetää rajaa yksityisyyden ja julkisuuden välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ihan oikeasti jos julkisuus on sulle noin kamalaa tuskaa että kirjoittelet täällä aivan mielipuolisia viestejä ja saat tyydytystä näistä vastauksista.

mä olen julkkiksen lapsi ja tunnen todella monia sellaisia julkkiksia jotka ovat oikeasti tehneet jotakin (ei mitään seiskan julkkuja). Tiedän kuinka media on julma ja ihmiset kohtelevat huonosti. Mutta seiskaan en ole lukenut ja sen juttuja en tiedä että kukaan järkevä ihminen ottaa edes tosissaan. Tai että niitä julkkuja siitä lehdestä kukaan ottaisi tosissaan.

Mutta siis minä osaan lukea kriittisesti kaikkia juttuja kun tiedän tapauksia joissa ihmisen sanomiset on käännetty lehteen aivan erilaiseksi. Ja ymmärrän että julkkiksen ei ole aina helppoa olla, mutta ne keitä itse tunnen ei kohtele taviksia huonosti. He syyttävät toimittajia ja kohtelevat heitä monesti huonosti. Ja vaikka itse en ole julkisuudessa ollut (sitten lapsuus kuvien) niin kyllä minuakin monesti tuijotetaan kadulla. En sitten tiedä mikä on syynä. Ja ulkomailla kun olin niin ihmiset otti jatkuvasti puhelimallaan kuvia minusta ja lapsistani, enkä silti ollut vihainen.

Ja kaikki julkkikset voivat itse vaikuttaa siihen kuinka paljon julkisuuteen antaa. On paljon " tosi julkkiksia" joiden kotielämästä emme tiedä. Eli jos päättäväisesti suojelet omaa yksityisyyttä niin ei siitä kirjoiteta. Mutta jos annat alussa kaiken medialle niin sen jälkeen onkin vaikea vetää rajaa yksityisyyden ja julkisuuden välille.

ap

Vierailija
44/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sä saat tyydytystä näistä viesteistä joita ihmiset täällä kirjoittelee ja että sulla on tarve antaa takaisin meille taviksille.

Jos oikeasti saat tästä viestiketjusta " kiksejä" niin ei se normaalilta kuulosta. Mä en kyllä rehellisesti ymmärtänyt edes tota sun pointtia aloittaa tätä ketjua. Ymmärrän sen että on tarve olla täällä anonyyminä kirjoittelemassa asioista kun ei tunnetta, mutta se että jos julkisuus on niin paha asia, niin miksi sitten hait sitä julkisuutta täälläkin? Eli miksi sun piti " paljastaa" itsesi jos kerran et sitä kuitenkaan halua? Ja mitä sä täällä kostat ja kenelle? Mitä meidän tavisten nyt pitäisi ajatella ja tuntea? Kateutta? Sääliä? Pahaa oloa?

Seuraavan kerran kun joku ottaa susta mäkkärissä kuvan, niin sano sille ottajalle että saanko ottaa sinustakin kuvan? Jos kysyy miksi niin sano että laitat omille webbisivuille kuvia tunkeleivista ja käytöstaidottomista faneista.

Vierailija
45/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt satut ihan oikeesti joku julkimo olemaan, niin mitä hyödyt tästä kirjoittelusta? Sanoit, että hauska ärsyttää teitä muita, mutta mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on, kun kukaan ei tiedä kuka olet, pienet (ja säälittävät) on sulla ilot. Ja mitä jos urputuksesi tulee väärään osoitteeseen? Jos tätä ei luekkaan kukaan, joka sua mukamas on jossain kuvannut, voi voi. En ole ikinä nähnyt ketään kuvailemassa julkkuja mäkkärissä tai missään muuallakaan, ihan rauhassa ovat saaneet olla. Ja kyllä tuolla kulkiessani katselen ihan kaikkia ihmisiä, en vain julkkuja, silmät kiinni olisi hiukka hankala kulkea. Seiskaa enkä muita mainitsemiasi lehtiä en lue, eikä varmaan kovin moni muukaan sivistynyt ihminen.

Vierailija
46/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä maailmassa kulkeekaan vapaana noin tyhjäpäiväisiä ihmisiä... Luultavast suurin saavutuksesi elämässä on se, että joku otti sinusta kuvia mäkkärin jonossa. " Kelaa, ne tykkää musta, vähäks ihkuu. Eikä mun tarvinnu kun näyttää tissit ja levitellä revaa seiska päivän joulu-spessussa, siis tod ihkuu"

Vierailija
47/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä tavikselta, joka seiskaa joskus harvoin selatessaan ihmettelee siellä esiintyvien ihmisten tapaa elää.

Minulla ei kyllä tule kateuden häivääkään, sääli useammin.

Ja monta kertaa olen oikeesti miettinyt että kyllä minä en tollasta elämää haluais.

Jotenkin hyvin kaukana sellasesta normaalielämästä ja normaaleista tunteista yms. Kaikki on vaan jotain uskomatonta fiilistä jutusta toiseen.

Toisekseen näitä kännikuvia ja -sekoiluja katsoessa on kyllä kateus kaukana. Jos joillekin biletys ja muu juhlinta on elämässä numero yksi niin ei voi kuin toivoa että joskus järki palaisi jos sitä on joskus ollut.

Vierailija
48/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasket kymmeneen ja hoet mielessäsi koko ajan, että " Tuokin maksaa mun liksan! Tuokin maksaa mun liksan! Tuokin maksaa mun liksan!" Asennetta, baby! Sen jälkeen poseeraat kiltisti ja hymyilet, kohtelet kännykkäkuvaajaa kauniisti. Kuvan otti sun työnantaja, se onneton tunarihan maksaa oikeasti sun palkan. Ilman kyseisten ihmisten huomiota, sulla tuskin käyttöä olisi. XD, niin yksinkertaisen naurettavaa tämä elämä on.

Vierailija
49/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on siis niin otollinen maaperä tällaiseen keskusteluun, että tämä on piristänyt koko päiväni. Ihan uskomattoman provosoituvaa väkeä ja sanoisinpa että jopa kateellista mikä monesta viestistä paistaa läpi. Kun olen julkkis, niin miksen sitä saisi täällä sanoa tuntemattomana ääneen?

Ja kannattaapa miettiä ihan itsekseen että mikä niin meissä julkkiksissa ärsyttää. Taitaapa se sittenkin olla se suomalainen kateus joka pihahtaa läpi. Jos et ole kateellinen niin miksi sitä niin kovasti täällä täytyy vakuutella?

Ja ihanaa kun voi tuntemattomana sanoa että tunkeilevat fanit on ÄLLÖTTÄVIÄ.

ap

Vierailija
50/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole kateellinen sun julkissudelles, rahoilles kyllä. Mutta olen kade myös tuiki tuntemattomien rahoille, en kenenkään elämälle...

Vierailija
51/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tämä on siis niin otollinen maaperä tällaiseen keskusteluun, että tämä on piristänyt koko päiväni. Ihan uskomattoman provosoituvaa väkeä ja sanoisinpa että jopa kateellista mikä monesta viestistä paistaa läpi. Kun olen julkkis, niin miksen sitä saisi täällä sanoa tuntemattomana ääneen?

Ja kannattaapa miettiä ihan itsekseen että mikä niin meissä julkkiksissa ärsyttää. Taitaapa se sittenkin olla se suomalainen kateus joka pihahtaa läpi. Jos et ole kateellinen niin miksi sitä niin kovasti täällä täytyy vakuutella?

ap

Vierailija
52/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskahan on oikeasti olemassa vain niitä tuppukylän mummoja varten, jotka sitä tilaavat oikeasti vain telkkariohjelmien takia. Julkkikset ovat Seiskassa yleensä näitä wannabe-tapauksia, joilla ei ole mitään sanottavaa mistään, yrittävät vain keinolla millä hyvänsä saada naamansa lehteen. Siinä vaiheessa, kun lähtevät Seiskan kustantamalle matkalle, ropisee katu-uskottavuus hetkessä.

Kaiketi joku sitäkin lehteä lukee muutenkin kuin vain tv-ohjelmat, koska lehti on vielä pystyssä.

Vierailija
53/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
54/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka vaan tätä... Saahan sen sanoa toki täällä tuntemattomana, että olet julkkis. Mutta, jos saat tästä jotain kiksejä niin oot kyllä outo, lievästi sanottuna. Mitä tarvetta tämä keskustelu sinussa tyydyttää? Olisiko käynti psykiatrilla paikallaan? Siellä voisit purkaa noita tunteitasi kammottavia fanilaumojasi kohtaan. Oletko muuten koskaan ajatellut, että kaikki ei oikeasti ole yhtään kateellisia luonteeltaan. Taidatpa itse olla sellainen.

Vierailija
55/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule ekyllä selkeesti siihen johtopäätökseen että ihmiset ovat siis todella säälittävän kateellisia!

Itseasiassa olen itse testannut tätä palstaa keksimällä ketjuaiheita, tyyliin " olen huomattavan kaunis" taikka " olen huomattava rikas" niin jopa av-mammat haukkuu maanrakoon..

Sinulle pisteet tässä ketjussa AP.

Sehän on niin yksinkertaista että ei kaikista edes ole julkuiski, ei riitä esim. persoonallisuus kiinnostavuuden takaamiseksi.

Vierailija
56/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnetonta...

Vierailija
57/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi osaani sinun kanssa mistään hinnasta.

Vierailija
58/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tulee sääli sua. Harmi että elämäsi on noin synkkää, että sinun pitää purkaa itseäsi tämmöisellä palstalla. No, toisaalta, säästyypä psykiatrin kulut... Mut oikeesti, jos voit noin huonosti, niin hae apua, ÄKKIÄ!

Vierailija
59/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä nyt niin mitään mitään väliä mitä sinä ja sinunlaisesi ajattelette julkuista.. pääasia että ostatte lehtiä jne.

Vierailija
60/67 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun tulee sääli sua. Harmi että elämäsi on noin synkkää, että sinun pitää purkaa itseäsi tämmöisellä palstalla. No, toisaalta, säästyypä psykiatrin kulut... Mut oikeesti, jos voit noin huonosti, niin hae apua, ÄKKIÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä