ennustajaeukko...
Kommentit (20)
Vierailija:
Kiitos vain itsellesi ja onnellista odotusta!!! :)
Meneekö tämä raskaus hyvin loppuun asti? Ja mitä näet parisuhteeseen miehen kanssa?
-yks mamma
Vierailija:
Meneekö tämä raskaus hyvin loppuun asti? Ja mitä näet parisuhteeseen miehen kanssa?-yks mamma
Raskauden kulussa en näe komplikaatioita, mitä nyt niitä normaaleja kolotuksia tulee olemaan. Loppuun asti se tulee menemään, ehkä hiukan yli lasketun ajan. Parisuhde joutuu koetuksille vauvan syntymän jälkeen, mutta kun väsymys antaa periksi, teidän suhteenne alkaa voida taas paremmin.
Vierailija:
Saammeko vielä lapsia?
Sinun täytyy ihan aluksi selvittää ajatuksesi lapsen saannin suhteen... Ristiriitaista näyttäisi ajatusjuoksusi tällä hetkellä olevan...
Kasi kiittää...
Niinhän se on, etten itsekään tiedä mitä haluan. Kun asiat eivät ole niin yksinkertaisia - toisaalta ja toisaalta :)
katsohan vielä sukupuoletkin, kiitos.
t. iso vaalea
Vierailija:
Kasi kiittää...Niinhän se on, etten itsekään tiedä mitä haluan. Kun asiat eivät ole niin yksinkertaisia - toisaalta ja toisaalta :)
Tälläiset " väreet" juuri sain, kun sinua ajattelin! :) Mieti rauhassa, asiat kyllä tulevat selkenemään sinulle, mutta sinun täytyy ne selvittää itse!
Vierailija:
katsohan vielä sukupuoletkin, kiitos.t. iso vaalea
Syntymättömien sukupuolia en halua ennustaa. Ihan loppuviikosta/ensiviikon alussa kannattaa pysytellä sairaalan lähettyvillä.
mitä näet minulle? onko elämässäni paljon vaikeuksia? saanko joskus suuren perinnön tai muuten rahaa? miten oma ja miehen terveys? t: viiru
Vierailija:
mitä näet minulle? onko elämässäni paljon vaikeuksia? saanko joskus suuren perinnön tai muuten rahaa? miten oma ja miehen terveys? t: viiru
Kertaluontoista isoa rahamäärää en ainakaan ihan lähitulevaisuudessa näe. Terveys asioista ei tarvitse murehtia, mitään vakavaa sairautta en teille kummallekkaan näkisi tulevan. Pientä alamäkeä saattaa elämässäsi olla syksyn aikana, mutta se ei kestä kauan.
Milloin meille tulee vauva? Kestääkö tämä hoitorumba pitkään?
milloin? Onko ratkaisu oikea?
Asuminen on suuri asia joka vaikuttaa meidän elämäämme nyt koko ajan negatiivisesti.
Kiitos jo etukäteen.
27-vuotta, yksi pieni lapsi, naimisissa. Ruskeat hiukset, siniset silmät.
Mitä näet avioliittomme suhteen? Tosinaan tuntuu, että tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin, vaikka kuitenkin tunnen syvällä, että kiikumme vielä keinustuolissakin yhdessä.
Tulenko kestämään tulevan työni henkiset paineet? Olenko oikeaan suuntaan kulkemassa ollenkaan? Toisaalta tiedän, että tämä on minulle annettu tie, mutta toisaalta tekisi mieli juosta karkuun. Haluan auttaa, mutta " kapeakatseisuus" ahdistaa.
Tuleeko tuleva synnytys sujumaan hyvin?
Kiitos, jos voit auttaa. Nämä asiat mietityttäneet jo kauan.
Olen punatukkainen kolmen lapsen äiti (2 elossa).
Tuleeko meille vielä lapsia? Jos tulee, milloin ja kumpaa sukupuolta?
Kiitos!
Haaveissa siintää vielä yksi lapsi, vieläkö on meille lapsia tulossa?
Entä helpottaako tämä työtilanne ja vaihtuuko ala?
Kiitoksia!
Kysyin aiemmin työtilanteestamme. Mietin vielä, kumpi meistä joustaa toisen uran vuoksi? Järjestyvätkö asuntoasiamme?
Kiitos!
Saako mieheni hakamaansa työpaikkaa?
Miten tämän avioliiton käy?Liitto umpikujassa,erosta ollaan puhuttu.
Entä työasiat,palaanko entiseen paikkaan takaisin vai onko uudet haasteet edessä.
Vierailija:
Olen pidättäytynyt syntymättömän lapsen sukupuolen ennustamisesta. Valitan! :(