Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS kesäkuussa

28.05.2007 |

Moi!

Ajattelin laittaa uuden ketjun tähän kaikille meille joilla on näillä näkymin tulossa pas kesäkuussa eli tervetuloa mukaan! Vain muutama päivä ja ollaan jo kesäkuussa..

Itselläni taustalla lapsettomuutta 8½ vuotta syy miehen simpoissa. Nyt on yksi ICSI tuoresiirto takana maaliskuulta, josta siis nega (piinailin tuolla ivf/Icsi vko 17 pinossa, terveisiä tutuille!). Pakkasessa neljä alkiota ja niistä yksi tai kaksi toivottavasti matkaan kesäkuussa. Hoidoissa ollaan yksityisellä Helsingissä.

Mulla pidettiin yksi ns normaalikierto välissä ja nyt odottelen että seuraavat menkat alkaisi ensi viikolla (noin 06.06) ja seuraavana päivänä aloittelen Zumenonit. Ajan ekaan ultraan saan kun soitan menkkojen alkaessa. Sittenhän mukaan tulee pian Luget (jippii!...:O)) ja siirto on näillä näkymin joko juhannusviikolla tai heti seuraavalla. Ennen kesätaukoa olisi suunnitelmissa ehtiä. Eli tällaista täällä.

Joten nyt kaikki passaajat mukaan ettei mun tarvitse täällä ihan yksin turista!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Rose

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietysti tuo meidän ICSI tehtiin huhtikuussa, eikä maaliskuussa kuten avaukseeni laitoin..tuntuu vaan niinkuin siitä ja negatestistä olisi jo tooosi pitkä aika!

Huhuilen vielä teitä muita kesäkuun passaajia! Missä olette?

Vierailija
2/97 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään mukaan tähän pinoon... Mulla myös PAS kesäkuussa, joka ajoittuu jo ensi viikolle, eli 6.6. on siirto.

Taustaa lyhyesti. PCO-diagnoosi -01, yksi Clomi-tyttö vm. -02. Sittemmin Clomifenilla yksi kohdunulkoinen raskaus -05. Inseminaatio -06 (nega) sekä 1. IVF -06 josta tuoresiirrosta negaa, alkioita saatiin pakkaseen 12 kpl. 1 PAS tänä vuonna helmikuulla, siitä raskaus joka päätyi keskenmenoon rv6. Nyt siis 2. PAS, alkioita vielä jälkellä 8 kpl.

Onko muita kesäkuun PASsaajia?

T: Auris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös siirto todennäköisesti ensi viikolla kun tarkoitus olisi tehdä PAS luonnolliseen kiertoon eikä (onneksi) ovulaatioplussaa tullut vielä tänään. Eli aikaisintaan 4.6.07 maanantaina siirto.

Taustasta: Lapsettomuutta 3vuotta ja tehtiin laparoskopiat yms. tutkimukset sekä 3 inssia ja 3 IVF joista viimeisen tuoresiirrosta plussa joka on nyt 9 kuukauden ikäinen tyttö. Lapsettomuuden syynä todennäköisesti alkioiden huono laatu koska alkiot hedelmöittyivät hyvin mutta jakaantuessaan tuhoutuivat täysin. Kahdesta ensimmäisestä ei pakkaseen jäänyt mitään mutta kolmannesta saimme pakkaseen kolme (melko huonolaatuista 3-soluista) alkiota joita lähdemme nyt sitten sulattelemaan. Saas nähdä miten alkioiden käy. Jotenkin tuntuu siltä että raukat eivät kyllä selviä. Jää siis nähtäväksi tuleeko siirtoa! Jos tämä ei nyt onnistu niin syksyllä lähedemme sitten uuteen IVF-hoitoon.

Missäs muut kesäkuiset?

T:Hetula75

Vierailija
4/97 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikkaanpa tuolta toukojen pinosta tänne kesäkuisten puolelle. Eli meillä on yksi pas-poika vm 0505 ja nyt yritämme toista. Olin passissa helmi- ja maaliskuussa, mutta eipä onnistunut. Pakkasessa on vielä 5 alkiota joilla yrittää. Jospa sitä ensi viikolla pääsisi siirtoon.

Vierailija
5/97 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ilmoittaudun myös minä. Siirtopäivä joko 5. tai 6. päivä. Lääkkeelliseen kiertoon tehdään tuo. Ikää minulla jo 40 vuotta.

Menneisyydessä diagnoosi selittämätön lapsettomuus ja inseminaatioita kaksi, IVF ja sitten vihdoin ICSI:n tuoresiirrosta ihana tärppi: 9 kk ikäinen poika. Nyt edessä ensimmäinen PAS-kokeilu, pakkasessa 7 siskoa tai veljeä odottaa, josko vaikka...

Missäs teitä muita hoidetaan? NKL on oma osoitteeni.

Viikonloppuja, nallu

Vierailija
6/97 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki mukaan! Kiva että meillä alkaa ihan kunnon porukka muodostua tänne :O)

Teillä on monella siirrot jo ihan alkukuukaudesta, pidän peukkuja kaikille että menee hyvin ja alkiot selviytyy sulatuksesta. Tulkaa kertomaan kuulumisia!

Mulla alkaa (toivottavasti) menkat ensi viikolla ja sitten alkaa Zumenon. Saan sitten odotella vielä kauuuuan ennenkuin se siirto vihdoinkin tulee kohdalle eli juhannuksen jälkeen. Mutta niinhän se aika tuntui kauhean pitkältä icsi:ssäkin mutta silti ne päivät jotenkin kului loppujen lopuksi.

Oikein hyvää ja aurinkoista viikonloppua!

Rose

Vierailija
7/97 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä että meillä hoitopaikka yksityinen Helsingissä.

Vierailija
8/97 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Toivottavasti pääsisin myös passiin kesäkuun aikana, meillä huhtikuussa kohdun ulkoinen raskaus ja sen jälkeen ei ole ollut menkkoja ollenkaan.

Eilen kävin lääkärissä VL:ssä jossa olemme maksusitoumus asiakkaina, menkkojen kuulemma pitäisi tulla 2. viikon sisällä niin sitten ehkä ehtisin vielä ennen kesätaukoa.

Meillä on kolme alkiota samassa ja kaikki sulatetaan, minusta ne ei ollut mitään huippu hyviä.

Tsemppiä teille kaikille !

T:odotteleva mami

Vierailija
9/97 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirto tiistaina, jos alkiot selviävät sulatuksesta. Tein tänään positiivisen lh-testin. Meillä hoitopaikkana oys.

Vierailija
10/97 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään mukaan! Meillä on jo siirto takana, 1. kesäkuuta siirrettiin 1kpl 7-soluinen 4.-luokan alkio. Toinen jäljellä ollut tuhoutui sulatuksessa. Asumme ulkomailla, mutta käymme Avalla hoidossa Tampereella.

Taustaa: Kaksostytöt (epäidenttiset) 2v. 4kk, jotka sai alkunsa ICSIn PASsilla. Ehkäisy jätetiin v. 2000 heinäkuussa, sen jälkeen tehty 2XICSI ja 1xPAS. Ekan ICSIn pakasteeseen päässeet alkiot tuhoitui sulatuksessa. Tämä tehty siirto oli siis toisen ICSIn toinen PAS...Tulipas monimutkaisesti :-)

Terkkuja ja tsemppiä kaikille!

Vierailija
11/97 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi siirrettiin. Palailen myöhemmin, nyt on tuon pienen miehenkanssa hieman " kädet täynnä" ..

Ei kun siis odotellaan..........

nallu

Vierailija
12/97 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tänään siirrossa. Kolmen alkion olki oli sulatettu. Yksi oli topluokan 8 soluinen alkio, joka siis laitettiin kohtuun köllöttelemään. Kaksi muuta laitettiin takaisin pakkaseen. Eli hyvältä siis näyttää tilanne tässä vaiheessa.

Tsemppiä muille piinailijoille!

T:M pp0

Vierailija
13/97 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirto edessä huomenna. Pidän kädet ristissä että alkioista edes yksi pitäisi pintansa ja selviäisi kohtuun asti. Mutta sen näkee siis huomenna iltapäivällä.

Nallukan06 kanssa meillä onkin samanikäiset esikoiset. Mukavaa.

Terkuin Hetula75

Vierailija
14/97 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin monella jo jännät paikat eli olette päässeet jo siirtoihinkin! Mulla alkoi menkat ajoissa ja Zumenon aloitus. Ensi viikolla sitten ultraan ja vasta juhannuksen jälkeen se siirto jos alkiot selviytyy sulatuksesta.

Tsemppiä kaikille, olen tässä vähän taka-alalla kunnes alkaa jotain tapahtumaan.

Rose

Vierailija
15/97 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlena ja Nallukka! Ja peukut Hetulalle, että huomenna on siirrettävää! Ne on mielestäni aina vähintään yhtä jännät hetket kun soittaa klinikalle pääseekö siirtoon, kun itse testausvaihe :-)

Meillä kaikilla näyttää olevan ohjelmassa 1 alkion siirto? Kun juttelin lääkärin kanssa Avalla, hän kertoi, että ovat miltei kokonaan siirtyneet näihin yhden alkion siirtoihin. Tosin yhtä me tällä kertaa toivoimmekin...

Täällä on pp5 (vai laskettiinko siirtopäiväkin mukaan, en muista enää). Oireita ei ole nimeksikään, mutta ei kyllä ollut viime PASissa. Odottelua, odottelua...Terkut kaikille!

Vierailija
16/97 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli yksi 6-soluinen alkio hyppäsi kyytiin tänään. Kaksi olivat sulattaneet ja toinen jatkoi jakautumistaan hienosti. Pakkaseen jäi vielä 6 alkiota.

Veritestin määräsi maanantaille 18.6. Sinne saakka siis jännäillään...

Tsmppiä kaikille PASsaajille.

-Auris + kyytiläinen

Vierailija
17/97 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsimme siirtoon. Meidän kolmesta alkiosta oli selvinnyt kaksi siirtoon asti eli aivan mahtava tulos.

Meille siirretttin sitten kyytiin nämä kaksi kolmosluokkalaista alkiota (2- ja 4-soluiset).

Lääkäri suostui pitkin hampain kahden siirtoon kun eivät ole mitään huippuyksilöitä kumpainenkaan. Enkä myöskään olisi itse halunnut että toinen heitetään menemään kun näidenkin alkioiden saaminen on ollut työn ja tuskan takana. On ainakin sitten jos nega tulee, sellainen fiilis että kaikki oljenkorret on käytetty.

Nyt sitten vain annetaan ajan kulua ja veritesti 20.6. eli juuri ennen juhannusta.

Onnea ja pitkää pinnaa kaikille piinailijoille ja tsemppiä kaikille siirtoa vielä odottaville!

Terveisin, Hetula pp0

Vierailija
18/97 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi olkoon Auris ja Hetula, että pääsitte stepin eteenpäin! Niinhän se on, että tuntuisi kamalalta kaiken sen työn jälkeen heittää hyviä alkioita roskiin. Olisin ollut saman tilanteen edessä, jos meidän viimeisistä pirkkalalaisista molemmat olisivat selvinneet. Mies suhtautuu epäilevästi uudelleen pakastukseen, ei olisi missään nimessä halunnut sitä. No, näin tämä onneksi ratkesi meillä kuin itsestään.

Mietin noista solujen luokituksistakin vielä, että merkkaakohan ne enemmän onnistumiseen kuin montako solua alkiossa on? Molemmilla on varmaan merkityksensä. Meidän 7-soluinen alkio sai 4. luokituksen. Tosin lääkäri lohdutti, että eivät toivottomia tapauksia edes siirrä....Saas nähdä miten käy!

Vierailija
19/97 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa? Tein aamulla hätähousuna (jälleen kerran) Clearbluella negatestin, tänään pp11. Virallinen testipäivä on keskiviikkona pp13. Mutta mutta...taisin vetää taas kerran better luck next time-arvan. Vähän haikea olo, onneksi kesä edessä. Tsemppiä muille!

Vierailija
20/97 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin mielelläni joukkoonne.

Mulla pas 6.6. ja nyt jo veristä vuotoa... :( Kaksi siirrettiin, joten tyhmä toivoo vielä, että jotain kuitenkin voisi sinne jäädä? Plussasin samanlaisessa tilanteessa viime passissa joulukuussa ja kyllä sieltä sitten lopulta kaikki tuli ulos. Vaikka hcg oli yli 1000.

Taustaa sen verran, että meille tehty 3xivf/icsi, ekasta ei mitään, kahdesta jälkimmäisestä saatiin 1 olki pakkaseen. Viimeistä siis viedään, syksyllä sitten 4. ja viimeinen hoito julkisella. Ahdistaa...

Pahoittelut sulle frankie :(

Onko kukaan muu vielä testannut?