Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS kesäkuussa

28.05.2007 |

Moi!

Ajattelin laittaa uuden ketjun tähän kaikille meille joilla on näillä näkymin tulossa pas kesäkuussa eli tervetuloa mukaan! Vain muutama päivä ja ollaan jo kesäkuussa..

Itselläni taustalla lapsettomuutta 8½ vuotta syy miehen simpoissa. Nyt on yksi ICSI tuoresiirto takana maaliskuulta, josta siis nega (piinailin tuolla ivf/Icsi vko 17 pinossa, terveisiä tutuille!). Pakkasessa neljä alkiota ja niistä yksi tai kaksi toivottavasti matkaan kesäkuussa. Hoidoissa ollaan yksityisellä Helsingissä.

Mulla pidettiin yksi ns normaalikierto välissä ja nyt odottelen että seuraavat menkat alkaisi ensi viikolla (noin 06.06) ja seuraavana päivänä aloittelen Zumenonit. Ajan ekaan ultraan saan kun soitan menkkojen alkaessa. Sittenhän mukaan tulee pian Luget (jippii!...:O)) ja siirto on näillä näkymin joko juhannusviikolla tai heti seuraavalla. Ennen kesätaukoa olisi suunnitelmissa ehtiä. Eli tällaista täällä.

Joten nyt kaikki passaajat mukaan ettei mun tarvitse täällä ihan yksin turista!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Rose

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi onnea plussasta! Onko sulla jotain oireita?

Mites Hetula, sullakos oli veritesti vasta huomenna? Ilmoittele, kun tiedät tuloksen!!!

ON: Plussa paukahti tänään... Eilinen hcg oli 90... Nyt ollaan täällä visusti jalat maassa ja tiukasti yhdessä... Nyt ei saa alkaa liikaa hötkyillä. Maaliskuinen km on vielä niin tuoreessa muistissa. Mulla ei tällä hetkellä ole mitään mainittavia oireita.

Kuulumisiin!

T: Auris + masukki

Vierailija
42/97 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

@--->-- Onnea sinullekin! Hienoja uutisia :-) Turvallista odotusta sinullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea myös Aurikselle!!! Mulla ei ole vielä mitään erikoisempia oireita. Ehkä jotain pientä nipistelyä tms on ollut. Ensimmäisessä raskaudessa oli tosi voimakasta pahoinvointia. Saa nähdä miten nyt käy. Toivon todella, että ei tule mitään vaikeuksia matkan varrella. Olen muutenkin varovainen asian suhteen, kun kaikki on niiiiin alussa vielä....

Onnea myös siirtoon meneville ja piinailijoille!!!!!!!

Hetulalle pahoittelut negasta.

Ronjakasperi: siirron teki LMP. Oikein ihana ja empaattisen oloinen lääkäri! Tsemppia sulle painonpudotukseen ja onnea jo kadonneiden kilojen johdosta ;) Pidän sulle peukkuja syksyä varten.

T:M ja pikkuinen

Vierailija
44/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi Auris ja Marlena, onnea tuhannesti!!!!!

Kiitos kysymästä, en olekaan käynyt täällä, kun luovuin jo toivosta, kun viikon on tuhrutellut. Eilinen veritesti antoi kuitenkin plussan. Arvo on korkea, mutta se ei auttanut viimeksikään, vaan meni kesken kuitenkin. Toivon todella, että ei käy kuin viimeksi, vaikka samat fiilikset: vähän vuotoa, eikä mitään oireita. Uusi veritesti ensi tiistaina, millä ihmeellä jaksan odottaa sinne asti...

Mitäs teillä muilla on hcg-arvo ollut???

Kyllä pelottaa, huh huh.

Vierailija
45/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut Hetulalle ja frankielle negasta :(

Vierailija
46/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on kurja tilanne, varmasti hermoja raastava! Toivotaan silti parasta. Tuhru ei ole vielä mitään. Itsellänikin ekassa ja ainoassa raskaudessani tuhruttelin lugejen takia viikolle 12 saakka. Paljon, paljon peukkuja sinulle!!! Koita jaksaa!

Vierailija
47/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan ihan sattumalta tänne ja pongasin sut täältä. Muistat mut varmaan tuolta PAS vk6- pinosta.Ja sitten jonkin aikaa oltiin yhdessä lokakuisten-pinossa.

Toivottavasti nyt tälläkertaa kaikki menee hyvin ja saat oman käärön syliin (ja sitähän toivon teille kaikille).

Nevalaine 22+2

Vierailija
48/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sydämelliset onnittelut kaikille plussanneille! Toivottavasti tähän pinoon tulee paljon niitä plussia ;O)

ON: Tänään oli siirto, kaksi olivat sulattaneet ja kumpikin selviytyi ja kumpikin siirrettiin! Toinen valioyksilö 8-soluinen, kaveri vähän heikompi mutta hyvänlaatuinen sekin. Pakkaseen jäi vielä kaksi alkiota. Olin jo tässä icsin negan jälkeen sen verran maassa että teki monta kertaa mieli heittää hanskat tiskiin mutta jotenkin se toivo taas nostaa päätää..varsinkin siinä vaiheessa kun lääkäri totesi että laitetaan ne kaksi niin olo oli kuin hangon keksillä :O) sieltä montusta taas noustiin ja ainakin seuraavat kaksi viikkoa saa haaveilla että entä JOS...! Vaikka todennäköisyys onkin pieni, olisi kaksosetkin enemmän kuin tervetulleita :O) niinkuin varmaan useimpien meidän samassa suossa rämpivien mielestä. Kaikki mitä annetaan kelpaa enemmän kuin hyvin, sukupuolet ym on aivan yhdentekeviä juttuja. Tietysti monikkoraskaudessa on omat mahdolliset ongelmansa mutta silti.

Tällä hetkellä onnellinen

Rose pp0

Vierailija
49/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pinossa on ainakin plussatuulet puhallelleet oikein positiivisella forcella. Toivottavasti jatkuu myös seuraaville testaajille. ;-)

ON: Veritestin tulos tänään pyöreä 0 eikä tullut yllätyksenä kun vuoto alkoi jo labrasta poiskävellessä...

Seuraavaa IVF-hoitoa suunnitellaan aloitettavaksi elokuussa. toivottavasti saamme edes joitakin alkioita kun kolmessa edellisessä hoidossa on alkioita yhteensä saatu 6.

Tulen seuraamaan miten leppäpirkon ja rosen piinailu sujuu. Tsemppiä teille!

Hetula eikä enää hituloita...

Vierailija
50/97 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo onnitelleeni mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
51/97 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Hyvää Juhannusta kaikille !

Meille kävi tänään sellainen juttu, että emme päässeet siirtoon ollenkaan koska kaikki alkiot kuolivat sulatuksessa ! (3 kpl).

Mua vi....taa ei kyllä ikinä saada sitä omaa lasta !

Uusi hoitorumba alkaa varmaan elokuussa, varasin jo lääkäri ajan.

Pidän peukkuja teille muille !

T:mami

Vierailija
52/97 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa musertavia uutisia. Jaksamista ja lämmin halaus!

Vierailija
53/97 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahaleja Hetulalle ja Frankielle!

Rose: Paljoooon vauvaliimaa lähetän pikapostina :)

Mami69: eikö ole kumma että joskus 1 alkio selviää sulatuksesta ja välillä tökkii sitten oikein kunnolla? Voimia jaksaa taas jatkaa tällä pitkällä taipaleella...

Niin että Leppis (niinkuin te mut nätisti lyhennitte:) sai elämänsä ekan plussa eilen pp9, viiva oli haalea mutta tämän päivän testi oli himpun tummempi :) Tosi aikaisin testasin kun meni hermo odotteluun ja oli niin selkeitä oireita. Veritesti maanantaina, sitten uskon vasta todeksi. Ollaan ukkelin kans vähän hölmistyneitä... Onnea Auris, Marlena ja Nappi plussasta! Nappi 1/3 kärsii alkuraskauden vuodoista että ei se välttämättä pahaa tarkoita!

Vierailija
54/97 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea, onnea! Meillähän oli mieletön plussausketju tämän kuukauden PASsilaisilla. Turvallista odotusaikaa! Ja hyvää juhannusta kaikille! Frankie

Vierailija
55/97 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperiin pyyhkiessä, ei yhtään pikkarisuojaan mutta mahassa kouristelee että taisi tämä ilo olla lyhyt aikainen.....

Vierailija
56/97 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivotaan, että se pieni vuoto olis jotain ihan harmitonta.

Mä en kyllä oo paras ihminen lohduttamaan, mua itteäkin pelottaa... Mulla kun oli just keväällä km. Eka lääkkeellinen pas tehtiin helmikuulla josta plussasin ja maaliskuulla rv5+6 tuli km... Se on vielä NIIN tuoreessa muistissa. Mäkin ihan liiankin kanssa tutkiskelen kroppani jokaista " naksahdusta" . Lähinnä tuolla alamasulla ajoittain tuntuvat " olotilat" säikäyttävät joka kerta. Nyt siis tehty toinen lääkkeellinen pas.

Mutta, pidetään toivoa yllä. Kertoilehan kuulumisia myöhemmin.

-Auris-

Vierailija
57/97 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetula75; pahoittelut negasta :o( Yritä nauttia kesästä ja elokuussa sitten uusin voimin uuteen yritykseen! Sinne elokuuhunkin on enää vain muutama viikko aikaa :O)

mami_69 ; olin jo odotellut että päästäisiin piinailemaan yhdessä..surku että kävi noin ikävästi, tuli tosi paha mieli sun puolesta :O( On tämä vaan sellaista vuoristorataa mitä me täällä läpikäydään..

leppäpirkko75; älä vielä luovuta, niin kauan kun ei vuoto ole runsasta punaista niin peli ei ole menetetty! Ja voihan sitä vuotoa olla joillakin melkein kuukautisiinkin verrattava määrä ja silti on raskaus jatkunut normaalisti. Nämä on näitä juttuja mitä ei sitten millään voi tajuta...kuten oireistakin..kaikki voi tarkoittaa kaikkea..P.S. kiitos liimoista, perille tuli! :O) Toivottavasti on superlaatua!

Kaikille muillekin tasapuolisesti tsemppiä!

ON: Täällä hiljaista ja oireetonta niinkuin tässä vaiheessa pitääkin olla. Huomenna pitäisi sitten kavereitten kiinnittyä jos ovat kiinnittyäkseen, lääkärin mukaan kiinnittyvät neljäntenä päivänä. Meillä alkiot siis kolmen päivän ikäisiä pakastettaessa ja en tullut kysyneeksi kauanko olivat olleet sulatettuina ennen siirtoa.

Viime kerrasta oppineena en suostu kuuntelemaan niitä Lugejen aiheuttamia raskausoireita, eli jos ei mitään ihan uutta ilmaannu, niin ollaan viileenä kuin viilipytty ;O) Heh..Niinkuin se onnistuisi...Hassua on että toistaiseksi olen ajoittain jopa onnistunut melkein unohtamaan koko piinailun! Sitten yhtäkkiä tulee mieleen että ai niin..viime piinassa asia oli mielessä ihan koko ajan :O) Tietysti mitä lähemmäs testipäivää päästään niin voi tilanne muuttua.. Mulla on testipäivä 04.07.

Rinnat on jo nyt kipeytyneet hieman (tänään vasta pp3), viimeksi kipeytyivät vasta myöhemmin vaikka silloinkin Luget oli samalla annostuksella päällä. Silloinhan myös se kypsytyspiiikki vaikutti alkupiinassa, nyt ei ole sitä sekoittamassa tuntemuksia. Zumenon ei varmaankaan mitään kummempia aiheuta, ehkä päänsärkyä (mistä olen saanut nauttia silloin tällöin), ja sitähän tekee myös Luget. Väsymys on taas mukana ihan niinkuin viimeksikin joten sitä osasinkin odottaa kun Luget aloitin. Se on kyllä harvinaisen " mukava" lääke ;O)

Tsemppiä kaikille ja käykää kertomassa kuulumiset!

Rose pp3

Vierailija
58/97 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto on muuttunut ruskeaksi (tulee tositosi vähän) että katsellaan tässä nyt ' rauhassa' päivä kerrallaan ja kyllähän se veritesti paljon kertoo tilanteesta. Kunhan ei olisi kohdun ulkopuolinen ja jos on tullakseen tulisi itekseen pois ettei tarvisi kaavintaa tehdä. Epävarmoja aikoja elellään, hitto kun mikään ei voi mennä onnellisesti normien mukaan......

Nappi millasta se sun vuoto on/oli jos sitä vielä tulee?

Vierailija
59/97 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pahoittelut Mamille :(

Leppis, mun vuoto oli ennen testiä ihan kirkkaan punaista ja välillä ruskeampaa. Testin jälkeen (tiistaina) nyt lauantaihin saakka oli turhumaista ja ruskeaa ja nyt tumman punaista. Kävin aamulla verikokeella ja soittelen parin tunnin päästä.

Toiveet nollassa, muistuttaa liiaksi edellistä passia :(

Palaan kertomaan tilanteen, kun toivun uutisesta.

Roselle peukkuja :)

Vierailija
60/97 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sain tänään eilisen (pp13) hcg arvon joka oli 498, taulukosta kun katsoin niin näyttäsi olevan korkea. Ei kannata menettää toivoa vaikka pientä vuotoa olisi. Miten Nappi sinu tilanteesi? kun ei kuulu mitään.