Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen muuttaa keskimäärin 5-7 vuoden välein, pitääkö tuo paikkkaansa sinun kohdallasi?

Vierailija
01.09.2026 |

Siinäkö vaiheessa asuntoon kyllästyy?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaa, jos ei ole mitään syytä...? Itse olen joutunut kaksi kertaa muuttamaan, vaikka en itse olisi halunnut, mutta olosuhteet pakottivat siihen. Nyt haluaisin jo uudelleen muuttaa, mutta tällä kertaa olosuhteet eivät salli muuttaa muualle. Haluaisin jo löytää sen lopullisen kodin ja paikan, josta en enää joudu muuttamaan muualle ja josta en edes halua muuttaa pois.

Ei ole mahdollista muuttaa ilman mitään syytä. Aina löytyy joku syy sille, miksi valitsi muuttamisen jäämisen sijaan. 

Vierailija
102/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v ikää ja 15 eri osoitetta ollut missä olen vähintään 3kk asunut, yllätyin että keskiarvo on jopa 4 vuoden välein :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen reissannut nyt vähän päälle 10 vuotta ja muutan keskimäärin 2-6kk välein. Eli vaihdan kaupunkia/maata. 

Vierailija
104/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-arvo omalla kohdalla taitaa olla n 1-2v välein. Kyllästyn helposti. Olen asunut tähän mennessä vissiin 15 eri paikkakunnalla Suomessa ja 7 eri maassa pitkin palloa. 

Vierailija
105/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viides asunto tällä paikkakunnalla vuodesta 1998 lähtien. Tässä olen nyt asunut 10 vuotta.

Vierailija
106/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-arvo omalla kohdalla taitaa olla n 1-2v välein. Kyllästyn helposti. Olen asunut tähän mennessä vissiin 15 eri paikkakunnalla Suomessa ja 7 eri maassa pitkin palloa. 

Millainen työ sulla on?

Vierailija
107/107 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen työ sulla on?

Mietin ihan samaa. Itsellä ei sen enempää talous kuin työtilannekaan antaisi myöten muutella jatkuvasti eri paikkakunnille ja ympäri maailmaa.

t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä