Ihminen muuttaa keskimäärin 5-7 vuoden välein, pitääkö tuo paikkkaansa sinun kohdallasi?
Kommentit (49)
1983
1984 x2
1986
1988 x2
2000
2007
2018
En ole siis ihminen koska tämä ei pidä paikkaansa.
Olen muuttanut keskimäärin 4 vuoden välein, joskin nykyisessä olen asunut 19 vuotta.
Ei.
Kun on hyvän lähiön löytänyt Helsingistä. Ei kannata vaihtaa. Lähiö on täynnä suomalaisia.
Ei pidä. 30 v samassa asunnossa eikä.muuttoaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Perheemme kohdalla ei pidä paikkaansa; 15 vuosi samassa talossa menossa
Minkä ikäinen olet ja kuinka monessa osoitteessa olet asunut?
Minäkin olen nykyisessa asunnossa asunut jo 20 vuotta, mutta toisaalta olen elämäni aikana ehtinyt asua 14 eri osoitteessa.
Tiheemmin tulee vaihdettua majaa. Ei siksi että asumus kyllästyttäisi vaan työn perässä vähän pakko siirtyä. Tosin nykyinen koto on palvellut jo sen viitisen vuotta kun on niin halpa että työttömänäkin kykenee vuokran maksamaan. Ennen tähän asettumista saatoin muuttaa monta kertaa vuodessa tai parin vuoden välein ja siltä väliltä.
45 ikävuoteen asti kyllä.
Koulu, työpaikat ja halu vaihtaa asuntoa paremmalle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Myös homouteen sairastumisella oli iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt vanhemmiltasi koskaan halusivatko he sinua vai olitko vahinkolapsi?
Olen asunut 90v kaikissa kodeissani.
Nuorena opiskelijana muutin 2-4v välein, työtätekevänä aikuisena 5-15v välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt vanhemmiltasi koskaan halusivatko he sinua vai olitko vahinkolapsi?
Sine ite oot pöllö. T. Pihtiputaan nummo
Olen nyt 36 vuotta ja asun elämäni 8. kodissa, joten nyt keskiarvo on 4,5 vuotta. Tosin asuin elämäni ensimmäiset 20 vuotta samassa kodissa, sen jälkeisen 10 vuoden aikana kuudessa eri kodissa ja nyt en ole muuttanut kuuteen vuoteen. Ehkä ihan tyypillistä, että parikymppisenä tulee muutettua keskivertoa useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kaltaisesi kuvottava umpihomo voi ajatella tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Perheemme kohdalla ei pidä paikkaansa; 15 vuosi samassa talossa menossa
Perheesi? Etkö elänyt sitä ennen? En tiedä mistä ap luvut poimi, mutta et ilmeisesti ymmärrä miten keskiarvo toimii
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 36 vuotta ja asun elämäni 8. kodissa, joten nyt keskiarvo on 4,5 vuotta. Tosin asuin elämäni ensimmäiset 20 vuotta samassa kodissa, sen jälkeisen 10 vuoden aikana kuudessa eri kodissa ja nyt en ole muuttanut kuuteen vuoteen. Ehkä ihan tyypillistä, että parikymppisenä tulee muutettua keskivertoa useammin.
Joillekin muuttaminen jää kuitenkin ikään kuin päälle. Tiedän, että eksäni, joka on 35v, muuttaa edelleen suurin piirtein kerran vuodessa. Osittain tosin sen takia, että hän pistää asiat ihmisten kanssa v*tuiksi ja lähtee ikään kuin karkuun.
Ei pidä, meillä ok-talo valmistui 2005 ja samassa asutaan vielä, ei ole suunnitelmia muuttaa tästä ikinä